Draco'nun Yine Sataşmaları

654 41 221
                                    

Medya harika değil mi bende öyle düşünmüştüm mdncndjxnsnx

Harry gözlerini hafifçe açmaya çalıştı.Karşısında Hermione ve Ron vardı.Onları görünce gülümsedi ve gözleri arkadaki kişiye kaydı;Draco Malfoy'a.Onu görünce ağlamaya başladı.Ve şunları söyledi;

"Hermione Ron onu burda istemiyorum istemiyorum ONU İSTEMİYORUMMM!!!!"Harry hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Hermione ona seslendi."Harry bebeğim ağlama hadi ama o da gidiyordu zaten değil mi Draco?"Hermione Draco'ya sert bir bakış attı ama Draco takmadı.Konuşmaya başladı.

"Harry özür di-dilerim be-ben böyle olsun is-istemedim.Sen bana vururken gözlerine baktım ve gözlerin kırmızıydı.Sa-sanırım Voldemort zih-zihnine girdi.Onun iç-için sana birşey yapmadım.Beni öl-öldürürsün di-diye.

"Bir dakika-nE Voldemort benim zihnime nasıl girebilir?Buna inanmıyorum yalan söylüyorsun.ODADAN DIŞARI ÇIK HEMEN!!!"diye bağırdı Harry.

Draco gözleri dolu bir şekilde dışarı çıktı.Artık ona nefret doluydu.Onu sevmiyordu artık.

Odada ise Hermione Ron ve Harry konuşuyorlardı."Hermione Ron böyle birşey olmuş olabilir mi?"diye sordu ağlarken Harry.

Ron"Sanırım haklı olabilir Harry çünkü ben senin gözlerini gördüm ve sesler duydum.Şöyle diyordu Vur ona Harry acıma ona bu doğru olabilir."

"Ron bende sana katılıyorum aynı sesleri bende duydum ve Voldemort'un sesine benziyordu hatta onun sesiydi bence."dedi Hermione Ron'a destek verirken.

Harry "Bilmiyorum ama artık konuşmak istemiyorum.Size birşey soracağım.Üstüm nasıl olmuş?"(soruya bak aw başka soru bulamadın mı mcmcjcjc)

Hermione ve Ron aynı anda cevap verdi."HARRY SIRASI MI ŞİMDİ BU??"

Harry onlar bağırınca korktu ve ağlamaya başladı.(Harry bağırmalardan korkuyor bebek gibi düşünün yani.)İkisi birlikte yanına oturup koca bebeğe (evet koca bebek nccjjcdkx) sarıldılar.Artık oradan çıkma vakti gelmişti.Çıktılar ve Harry Hermione ile Ron'a yaslanarak yürümeye çalışıyordu.Yine karşılarına biri çıktı.Gerizekalı Draco Malfoy.(bana kızmayın yeter lan sıkıldım gerizekalı dedim işte mdncnx)

"Bebek Potty sonunda çıkabilmiş."dedi alaylı ses tonuyla.Harry "Kes sesini Malfoy rahat bırak artık beni!!"dedi ama sesi çok ince çıkmıştı."Ah benim zavallı Pottyim kız gibi olmak sana zor gelmiyor mu?"dedi kaşınan Malfoy.(pardon ama sıkıldım artık onun için

"DRACO KES SESİNİ ARTIK"diye bağırdı Harry.Canına tak etmişti artık.Susmamak için kendini yırtan bir Malfoy vardı karşısında."Noldu Potty sana kız demem zoruna mı gitti?Gittiyse tekrar söyleyebilirim.Kız Pottyy."

Harry kafasında dolaşan bu sözcüklerle öylece kaldı.Durduğu yerde mırıldanmaya başladı."Ben kız gibi değilim.Ben kız gibi değilim. Ben kız gibi değilim."Draco onun bu mırıldanmalarına anlam veremedi.

Harry artık gücünün olmadığını düşünüyordu.Bacaklarının üstüne düştü ve duvara tutunarak kafasını ellerinin arasına aldı.Hermione ve Ron yanına eğildiler.

"DOSTUM iyi misin?"Ron sordu ama cevap alamadı.Hermione sordu."Harry iyi misin cevap ver bebeğim?"Hermione de cevap alamadı.Sonunda Hermione sinirlendi ve Draco'nun yanına gitti.

Draco "Her-Hermione o-ona ne ol- demeye kalmadan Hermione ona bir yumruk patlattı."Hepsi senin yüzünden kriz geçiriyor."diye bağırdı.

Draco onu duymayarak oradan koşup kaçtı.Hermione ve Ron ise Harry'i odasına götürdüler.Harry uzun süre uyuyamasa da sonunda uykuya daldı.Hermione ve Ron sonunda rahat bir nefes aldılar ve odadan çıktılar.

Arkadaşlar bölümü beğendiniz mi bilmiyorum ama Dracoyu biraz sinir edelim diyorum Cedric ile Harry konuşmaya başlasın o da kıskansın falan.

Neyse boş yaptım Yorum yazıp oy atmayı unutmayınn...
Görüşmek üzereee...❤💫💖✌💫

Love Of The EnemiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin