Drarry Veğ Cissy Reis

174 11 56
                                    

Harry gözünü açtığında yine revirdeydi.Her gün buradaydı.Canı sıkılıyordu artık.Gözü karnına gitti ve dokundu ama hiçbirşey hissetmedi.Normal bir karındı sadece.

"Draco!Karnımı hissetmiyorum!Bebeklerim hareket etmiyor!"diye bağırmıştı.Draco biliyordu bebeklerinin olmadığını.Hepsinin yine öldüğünü biliyordu.

"Hayatım be-beklerimiz öldü yeniden."bunları söylerken hıçkırıyordu.Harry o an gözlerinin dolduğunu hissetti.Kafasını çevirince sinsice gülen bir Cedric gördü.Sinirden gözleri kırmızılaşmıştı.Yattığı yerden kalkıp Cedric'e yürüdü.Tekme tokat daldı ona hiç düşünmeden.Sakinleşmek için odasına Draco ile birlikte çıktılar.

"Hayatım 2 ay boyunca hiç uyanmadan uyumak istiyorum lütfen birlikte yatalım olur mu?" diye hıçkırdı Harry.Draco hiçbirşey söylemeden tamam der gibi kafasını salladı.Uzun bir uykuya daldılar.

2 ay sonra

Harry ve Draco hiç uyanmadan 2 ay boyunca uyumuşlardı.Harry sıkılmıştı.Bir anlığına karnına dokundu ve hareket eden birşeyler hissetti.Draco'yu kaldırdı.

"Draco karnımda birşeyler oluyor.Hemen gidelim."demeye kalmadan tuvalete koştu.50 kere tekrarlandı bu.Draco şüphelendi ve cisimlendiler.

Doktorun odasına uçarak girdiler.Doktor olayı anlamış gibi Harry'i koltuğa yatırdı ve jelden sürdü.Biraz inceledikten sonra sevinçle konuştu.

"Bay Potter biliyorum çok üzgünsünüz 2 kere düşük yaptığınız için ama bu haber sizi sevindirir.Bu sefer de yine hamilesiniz ama yedizlere.Harry bunu bekliyordu zaten.Draco'da öyle.Doktora teşekkür edip odadan çıktılar.

"Hayatım şunu al üstüne üşüme tamam mı?Hadi cisimlenmeden gidelim de yine sevinsinler."diye konuştu Draco.

"Tamam aşkım giyiyorum."dedi Harry.İçeri girdikleri zaman herkes onlara dönmüştü."Eh arkadaşlar yine bir haber vereceğim.Yine hamileyim ve bu sefer de yedizlere."dedi Harry.

Herkes memnundu bundan.İkiliyi tebrik ettiler.Snape'te göz kırptı Harry'e.Harry masaya oturunca yine sandviçten istedi.Ama Draco izin vermedi."Ama ama ama..."diye sızlandı Harry.Dudağını büzmüştü ve karnını ovuyordu."Lütfenn!"diye konuşuyordu."Peki."diye cevap verdi Draco.Ona kıyamıyordu ne yapsın.Sandviç gelince Harry ayı gibi saldırdı yemeğe.İki dakikada bitirmişti.Eh Draco'da aç değildi zaten.

Kalkıp odalarına gittiler.Tam öpüşüyorlardı ki içeri lanet herif girdi.Lucius Malfoy.Adamları içeri sokup şunları dedi."Bay Potter'ı tutun.Sıkıca tutun!"Draco onu görünce tiksinerek baktı.Harry korkuyordu ve karnını tutamıyordu."Hey!Adamlarına söyle fazla sıkmasınlar!Hamile bir insanı sıkmalarını istemezsin değil mi?"dedi tiksinircesine Draco."Peki.Hey Potter'ı fazla sıkmayın!"diye bağırdı Lucius.

"Eee ne istiyorsun benden beyaz saçlı pezevenk?"diye haykırdı Draco.Harry ağlıyordu ve karnını tutuyordu."Buradan gidiyoruz ve Potter'la görüşmeyeceksin artık.Hadi çabuk ol!"dedi Lucius."Hayır gelmiyorum.HARRY'İ BIRAKMAYACAĞIM SİKTİR GİT LUCİUS!!"diye kükredi Draco.Harry şiddetle ağlamaya başladı."Şişt sakin ol bebeğim bir şey yok sakin ol."diye sakinleştirdi onu.Lucius o ara asasını kaldırıp Draco'ya avada yapacaktı ama içeri bir kadın girdi."OĞLUMA VE DAMADIMA DOKUNMA LUCİUS SAKIN!!"diye haykırdı kadın.Gelen Narcissa Malfoy'du.

"Hey hemen Potter'ı bırakın yoksa efendinizi avadalamak zorunda kalacağım."diye konuştu Narcissa.Adamlar hemen Harry'i bıraktı ve Draco'ya koştu.

Narcissa ise Lucius'un yanına gidip hiç düşünmeden şunları söyledi."AVADA KEDAVRAA!!"Lucius olduğu yerde kaldı ve artık ölmüştü.

Harry koştu ve Narcissa'ya sarıldı."Teşekkür ederim Anne.Sen olmasaydın Draco ölecekti."Ağlıyordu ve devam etti."Bebeklerim babasız kalacaktı."

Narcissa büyük bir şokla ona baktı ama anlamıştı."Önemli değil oğlum."diye sarıldı ona.

İçeri Snape ve diğer profesörler girdi."Ne oldu burada?Harry Draco iyi misiniz?"diye sordu Snape."Lucius Dra-draco'yu öl-öldürecekti."dedi Harry ağlarken.Draco onu kucağına çekti.Harry içine sokuldu."Tamam bebeğim ağlama bak burdayım ama."diye öptü onu.

Tam o sıra konuşacaktı ki içeri bir kadın giriverdi.Bu kadın kimdi sizce?Bellatrix Lestrange.Girdiği gibi Draco'ya sarıldı."Ah teyzeciğim nasılsın?"Draco iyiyim der gibi kafasını salladı."Merhaba Bayan Lestrange.Beni biliyorsunuzdur.Draco'nun hamile sevgilisiyim."dedi Harry.

Bellatrix şaşırdı."Nasıl yani hamile misin sen?"diye sordu.Harry kafasını salladı.Bellatrix çok sevindi."Hımm yeğenlerime iyi bakın o zaman."diye güldü.Harry kalktı ve sarıldı ona."Tamam teyzeciğim."dedi.

"Eee Harry 2 ay sonra evimize gideceğiz ama bebekler doğduğunda nasıl bakacağız onlara?"diye soruverdi Draco.Harry cevap verecekti ki Snape Bellatrix Narcissa üçlüsü atladı."Biz size yardım ederiz.İsterseniz beraber yaşarız hım?"diye sordu üçlü.

"Peki olur babacığım anneciğim ve teyzeciğim."diye cevap verdi Harry.

"Şeyy-Draco sandviç yiyebilir miyim lütfen?"diye sordu Harry.Draco anında cevap verdi."Hayır."

"Ama ama ama..."dedi Harry.Dudaklarını büzüp karnını okşadı.Hep bunu yapıyordu artık.Ama Draco yemedi.Tam cevap verecekti ki Bellatrix elini şıklatıp sandviçi getirdi."Teşekkür ederim teyze."diye şakıdı Harry.

"Birşey değil tatlım."diye gülümsedi Bellatrix.Draco sinirle Harry'e bakıyordu.Harry onun bakışını görünce sandviçi bıraktı.Ağlamaya başladı karnını tutarak.

Narcissa konuştu."Noldu oğlum neden ağlıyorsun?"Harry konuştu."Anne oğlun bana ters ters bakıyor korkuyorum."dedi hıçkırırken.

"Draco!Ağlatma Harry'i.Hamile olduğunu hatırlatırım.Alttan al biraz."diye bağırdı.Harry daha çok korktu.Draco onu kucağına aldı ve gülümsedi."Hadi bebeğim al sandviçini ye de yatalım."dedi.

Harry ağzı dolu dolu konuştu."Tomom Droco."Yemeyi bitirince hepsine görüşürüz dediler.Harry Draco'nun kucağında uyumuştu.Üstlerini örttü Draco ve Harry'nin karnını ovalarken uyuyakaldı.....

Arkadaşlar bölümü beğenirseniz birşey söylemek istiyorum.

Snissy yapmayı düşünüyorum ne dersiniz?

Neyse boş yaptım gidiyorum Kendinize iyi bakınn....❤❤💫💫

Love Of The EnemiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin