Harry Kıskandırır Draco Kurtarır

484 33 256
                                    

Harry gözünü açtığında yine revirdeydi.(hergün burda mk yeter kdkxkdk)Ama yanında bir kişi daha vardı.Draco onun yanında yatıyordu ve uyuduğundan beri onu izliyordu.Harry gözlerini ona çevirdi ve zümrüt yeşili gözler ile gri gözler buluştu.Bakışlarını ilk çeken Harry oldu.(her zaman Draco çekerdi bu sefer Harry çeksin mxnzj)

"Noldu Potty?Korktun mu bakışlarımı çekemezsem diye?"diye alayla güldü Draco."Neden korkayım Malfoy?Senin gibi bir malla uğraşıyorum yeter bana."diye laf soktu Harry.

"Hey!!Benimle düzgün konuş Potter!!"diye bağırdı Draco.Harry korkmuştu.Gözleri doldu ve ağlamaya başladı.Ama görmesin diye arkasını döndü.Draco ayağa kalkıp yanına gidince Harry irkildi."Kesin beni dövecek."diye geçirdi içinden.

"Noldu Potter?Ağlıyor musun yoksa?"diye sordu Draco.Harry ince ve hıçkırık dolu bir sesle "Hayır."deyiverdi ama sesinden belli oluyordu.Draco yanına oturdu ve yüzünü ona çevirdi."Bana bak Potter!"diye bağırdı.Harry korku dolu bir şekilde ona baktı ve gözleri ağlamaktan kızarmıştı.Ve hala ağlıyordu.Draco onun bu halinin çok tatlı olduğunu düşündü."Bana neden ağladığını söyler misin?"diye sordu.

"Çü-çünkü be-ben bağır-ırmalar-lardan kor-korkuyorum.Se-sen sü-sürekli bağı-bağırıyorsun.Be-beni döv-döversin."diye cevap verdi Harry.

"Ah Potter.Ben seni neden döveyim?"Draco bunları söylerken artık Harry'e aşık olduğunu anlamıştı.

"Gel buraya tatlı şey."deyiverdi bir anda.(ben bile şaşırdım mk mdkxjdj)Harry şok olmuş bir şekilde ona baktı ve yavaşça ona sarıldı.Ama ağlaması devam ediyordu.Ve hala ona kızgındı affetmeyecekti.

Artık çıkmaları gerekiyordu.Çıktılar ve yemekhaneye gittiler.Harry arkadaşlarının yanına oturdu.Yanına Cedric geldi ve konuşmaya başladı.

"Hey!Harry.Seni çok merak ettim.Umarım iyisindir.Ve bu arada kıyafetlerine bayılıyorum."dedi Cedric.Harry çok mutlu oldu ve gözleri bir an Slytherin masasına kaydı.Draco onları sinirle izliyordu ve elini yumruk yapmış masaya vuruyordu.Harry bunu kullandı ve Cedric'i masaya davet etti.Cedric masaya gelince biraz yakınlaştılar ve Cedric Harry'i yanağından öptü.

Draco daha fazla dayanamayarak kalktı ve Gryffindor masasına gitti.Harry'i kolundan tuttuğu gibi götürmeye çalıştı ama Cedric onu durdurdu.Harry ise ağlamaya başladı.

"Onu rahat bırak Malfoy.Seni istemiyor.Onu ağlatıyorsun."diye bağırdı Cedric.Harry daha çok korkmuştu ve daha şiddetli ağlamaya başladı.Cedric onu Draco'nun elinden kurtarıp kendine çekti ve ona sarıldı.

"Malfoy git burdan."diye ağlayarak cevap verdi Harry."Gitmiyorum ne yaparsın gitmezsem?"diye daha çok şiddetle bağırdı Draco.Herkes onları izliyordu ve dayanamadılar.Hepsi oradan kalkıp gittiler.

Harry aşırı şiddetli bir şekilde ağlamaya devam etti.Cedric onu daha çok içine sokarak sakinleştirmeye çalıştı.Sakinleşince oradan ayrıldılar.Draco ise küfür ederek oradan ayrıldı.

Draco kütüphanedeydi.Rafların arasında dolaşıp kitap arıyordu.Sakinleşmek için kitap okuyacaktı.Ve bir yerden ince bir çığlık sesi geldi.Kimden geldiğini biliyordu bu sesin.Harry Potter'dan.

Hemen sesin geldiği yere gitti.Az önce Harry'i koruyan Cedric onu sıkıştırmış öpüyor ve elini eteğinin içinde gezdiriyordu.(vay Cedric'e bak şerefsiz çıktı.)

Harry ince kedi gibi bir sesle ona bağırmaya çalışıyordu."Beni bırak Cedric.Bırak benii!!"Draco'nun beynine kan sıçradı.Hemen yanlarına gidip Cedric'e kafa attı.(evet kafa attı mdkcjdxj)Harry hemen Draco'nun yanına sokuldu ve ağlamaya başladı.Cedric ise kalktığı gibi küfürler savurarak oradan ayrıldı.

"İyi misin tatlı şey?"diye sordu Draco.Harry cevap verdi."Se-sen gel-gelmeseydin ba-bana dokunup kö-kötülük yap-yapacaktı.Teşek-teşekkür ede-ederim Dra-draco."Draco onu kucağına aldı ve saçlarını sevmeye başladı.Harry onun içine sokuldu ve cüppesiyle oynamaya başladı.

"Merak etme artık sana birşey yapamaz ben varım."dedi Draco.Harry onu duymadı çünkü kucağında uyuyakalmıştı.Draco hemen bir battaniye bulup onun üstünü örttü.Harry daha çok sarıldı ona.Yüzünde küçük bir gülümseme ile.İkisi birlikte orada uyuyakaldılar.

Arkadaşlar böyle oldu diye hemen sevinmeyin.Harry hala kızgın ona ve biraz naz yapacak.

Neyse bölüme yorum atmayı unutmayınn...

Görüşmek üzeree...❤💫❤💫❤💫

Love Of The EnemiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin