Harry kalktığında Draco yanındaydı.Kovalarca erik getirmişti sevgilisine.Harry birini alıp ısırdı ve çok hoşuna gitti.2 dakika sonra baktığında hepsi bitmişti.Ama Draco uyanıktı."Günaydın Sevgilim!"diye şakıdı Harry.Dracoysa uykulu bir şekilde karnını öpüyordu.
"Günaydın Hayatım!"Bebeklerimiz nasıllar iyiler mi?"diye sormadan edemedi.Harry tam cevap verecekti ki parmaklarıyla ağzını tutup tuvalete koştu.1 saat boyunca kusunca aşırı rahatladığını hissetti Harry.Odaya girince gördüğü görüntüyle şoka girdi.
Draco aynı Harry gibi giyinmiş ve dudağına kirazlı dudak nemlendiricisi sürmüştü.Çok tatlı olmuştu.Harry ise onun bu haline sadece gülümsemişti.
Beraber el ele tutuşarak yürürlerken herkes Draco'ya bakıp "Mal mı bu?"diye kıkırdıyorlardı.Harry sonunda dayanamadı ve kükredi.
"NEYE GÜLÜYORSUNUZ?KOMİK Mİ SEVDİĞİM ADAM BENİM GİBİ GİYİNDİ DİYE KOMİK Mİ OLUYOR?SİZ BÖYLE MAL GİBİ GÜLMEYE DEVAM EDİN!İNSAN OLMAYI DÜŞÜNÜN DEMEK İSTİYORUM AMA İNSAN OLAMAYACAKSINIZ BU MAL DÜŞÜNCELERİNİZLE!!!"
Harry bütün nefesini buna harcamıştı.Birkaç dakika nefes aldıktan sonra koridordakilere seslendi."Hey salaklar!Burayı izleyin."
Harry ani gelen bir istekle Draco'nun dudaklarına yapıştı.Herkes onları izliyordu.İkiside gelen istekle birbirlerine daha çok yapıştılar.Gelen sesle ayrıldılar."Hey Potter!Gösterin güzelmiş.Devamını izlemek istemiyorum ama!"diye yavşakça bir gülüş attı Cedric.Ve geldiği gibi Harry'nin karnına bir yumruk indirdi.
"AHH" Harry bu sesle yere yığıldı.Draco ise Cedric'i dövmekle uğraşıyordu.Sonra yanına eğildi."İyi olacaksın Hayatım."Son duyduğu söz buydu.
1 saat sonra
Harry uyandığında yanında Draco vardı ve ağlıyordu.Neden ağladığını anlayamadı.Birkaç dakika sonra Bayan Pomfrey geldi."Harry sana üzücü bir haberim var."
"Söyleyin Bayan Pomfrey."diye konuştu Draco Harry'den önce."Bunu söylemek zor biliyorum ama bebeklerinizin hepsi karnınızda baskıya maruz kaldığı için ölmüşler."
Harry sadece "ne" diyebildi.Kafasını çevirip ağlamak istiyordu ama yan tarafta Şerefsiz Cedric yatıp ona gülüyordu.
Harry sinirle yerinden kalktı.Cedric'i kaldırdığı gibi duvara vurdu.Yere çömeldi ve sakinleşmeye çalıştı.Draco yanına gelip onu sakinleştirmeye çalıştı.Ama yapamadı.Harry sinirden heryeri dağıtıp bağırıyordu."SENİN YÜZÜNDEN BEBEKLERİM ÖLDÜ ŞEREFSİZ SENİN YÜZÜNDENNNNNN!!!!!!"
Draco Harry'yi kaldırıp odaya götürdü.Yanına yattı ve beraber zorda olsa uyudular.
1 ay sonra
Harry son 1 ay boyunca hep odasında kalıp ağladı Draco ile birlikte.Sadece yatıp ağlıyorlardı.Yine bir gün böyle ağlarlarken acayip bir şey oldu. Birden Harry parmağını ağzına götürdü.Tuvalete koşturdu hemen.
Aynı şey odaya girdiğinde 20 kere yaşandı.Draco Harry'i alıp hastaneye cisimlendiler.
Doktorun odasına uçarak girdiler.Draco hemen konuşmaya başladı."Doktor Bey Harry bu sabah 20 kere kustu.Hemde durmadan.Bir kontrol eder misiniz?"
Doktor hemen Harry'i yatırdı.Karnına jelden sürdü ve endişeli bir şekilde bakınmaya başladı.Kontrolü bitirdikten sonra mutlulukla konuştu.
"Bay Potter biliyorsunuz 1 ay önce bebekleriniz ölmüştü.Şimdi ise bakıyorum ve Altızlara hamilesiniz!!"
Harry büyük bir şaşkınlıkla Draco'ya baktı.Draco düşüp bayılacakmış gibi duruyordu.Ama bayılmadı.Sevinçten havalara uçtu resmen.Ve hemen acele ile odalarına cisimlendiler.
Draco Harry'e bakıp dolabı açtı.Pembe etek ve mavi sweatshirt çıkardı.Harry'e giydirdi.Saçına yeşil çiçekli bir toka taktı ve üstüne kalın hırka giydirdi.Sevgilisi hasta olsun istemiyordu hemde hamileyken.
Kendi üstüne de birşeyler aldı ve yemekhaneye indiler.Herkesin gözü onlardaydı.Ryan kalktı ve konuştu.
"Draco bu hal ne böyle?Harry hamile değil ki böyle giydirmişsin onu ahahaha!"diye sırıttı.Draco onu takmadı."Hermione Ron ve Pansy Blaise gelsenize buraya size söyleyeceklerim var."diye konuştu Draco.
Dörtlü hemen yanlarına gittiler.Draco konuşmaya başladı.
"Bu sabah Harry durmadan 20 kere kustu.Doktora gittik ve Harry altızlara hamileymiş."diye bağırdı Draco.
Hermione ve Ron sevinçle bağırırken Blaise ve Pansy şaşkınlıkla Harry'e bakıp ona sarıldılar.
Cedric kıskançlıkla kalktı ve söyledi."Harry tebrik ederim iğrenç insan!"dedi sinsice.Harry onu takmadı ve konuştu."Aşkım bir şey soracağım bunun şerefine altın 6'lı olarak kutlama yapalım mı?"Draco başını tamam der gibi salladı."Ama sadece balkabağı suyu içeceksin ona göre başka yok ve sadece azıcık turta yiyebilirsin.Tamam mı?"
"Tamam aşkım!"diye cevap verdi Harry ve Cedric'in gözüne bakarak onu dudaklarından öptü.
"Draco dudaklarına bayılıyorum biliyorsun değil mi?"diye sordu.Draco "Biliyorum hayatım bende seninkilere bayılıyorum."diye cevap verdi.
Snape onlara bakarak gülümsedi."Harry yanıma gelir misin?"diye çağırdı onu.Harry yanına gitti."Harry tebrik ederim.Çok mutlu oldum."diye gülümsedi."Teşekkür ederim Profesör."dedi Harry.
"Bana Profesör deme Harry.Baba diyebilirsin."Peki Prof-Baba."dedi Harry.Snape ona doğru eğildi ve karnına dokundu."Torunlarıma iyi bak tamam mı?"Harry kafa salladı."Hadi herkes yemeye başlasın."dedi Dumbledore.
"Profesör biz yemesek olur mu?Eğer yersem düşüp bayılacakmış gibi hissediyorum da."dedi Harry.Dumbledore gidebileceklerini söyledi.Odalarına çıkıp yattılar.Draco seslendi."Hayatım sanırım 2 ay daha burdayız."diyerek gülümsedi.
"Sıkıntı yok hayatım."dedi Harry.Ve birbirlerine sarılarak güzel bir uyku çekmeyi umdular...
Evet arkadaşlar yeni bölümü atıp kaçıyorum.Görüşürüz....❤💫💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...