Harry kalktığında nedense içinde bir mutluluk vardı.Draco'yu zorla kaldırıp elini yüzünü yıkamasını emretti.Draco ise hayalet gibi yürüyerek elini yüzünü yıkamaya gitti.Döndüğünde Harry'nin giyinmiş olduğunu görmüştü.Yine her zamanki gibi pembe unicornlu bir etek giymişti ve üstünde ilk defa siyah D harfi işlemeli bir sweatshirt giymişti.
"Ooo hayatım çok güzel olmuşsun!"dedi arkadan gelen ses.Harry korktu ve ağlayarak arkasını döndü.Bir yandan da karnını tutuyordu."Ah hayatım ağlama ama neden ağlıyorsun?"diye sordu.
Harry kükredi."BİR DE SORUYOR MUSUN ARTIK ŞUNU ANLA BAĞIRMA LA BAĞIRMA KAÇ KERE DİYECEĞİM ÖKÜZ GİBİ BAĞIRMA!"Draco Harry'nin bağırmasıyla yatağa doğru sindi.Sadece şunu diyebildi."Peki Harry."Sonra sessizce dolabı açtı ve siyah takımını çıkardı.Mutsuzca giyindi.Harry'nin gözleri ondaydı.
"Draco neden mutsuzlaştın?"diye sordu safça Harry."Bilmiyorum.Sanırım artık beni istemiyorsun."dedi Draco gülmemeye çalışarak."Öyle şey olur mu Draco.En çok seni istiyorum ben."dedi Harry.
"Hayır Harry.Beni sevmiyorsun artık.Ben gidiyorum artık görüşmeyelim."dedi Draco.Tam kapıyı açacaktı ki arkasını dönüp kahkaha atmaya başladı.
Harry olayı anlamamış gibi baktı Draco'ya."Ahahaha şakalandın sevgilim!"dedi sırıtarak Draco."Harry sinirlendi ve Draco'ya saldırdı.
"Çok şerefsizsin Draco.Komik miydi KOMİK MİYDİ HE SÖYLE!"Harry aşırı sinirliydi.Ama sonra durdu ve Draco'yla dudakları buluştu.Yumuşacık öpüştükten sonra yemekhaneye indiler.
"Aşkım neden herkes bize bakıyor?"dedi Hary safça."Yanyanayız ve onların zoruna gidiyor tatlım."dedi Draco.Masaya geçtiler ama Harry hiçbirşey yemiyordu.
"Hayatım neden hiçbirşey yemiyorsun?"diye sordu Draco."Kokuları ve tatları hoşuma gitmiyor aşkım aç değilim zaten gidelim lütfenn!"Draco seslendi."Tamam hayatım gidelim."
Kalktıklarında Harry bayılacakmış gibi olduğundan Draco onu kucağına aldı.Harry ise elini onun boynuna dolamıştı ve diğer eliyle karnını tutuyordu.Biraz böyle gittikten sonra Draco Harry'i indirdi ve dudakları buluştu.Kimseyi takmıyorlardı artık.
Mutluydular.Ta ki Koridorun sonunda Lucius Malfoy'u görene kadar.Hızlıca ikilinin yanına yürüdü ve seslendi."Draco.."seslendiği gibi Draco içine iyice girdi ve tiksinerek konuştu.
"Ne istiyorsun pis herif!"dedi.Lucius onun bu sözüne çok sinirlendi ve tokadı bastı.Draco'da hiç tepki yoktu.Harry ise korkmuş ve Draco'nun içine sokulmuştu.Draco onun belini eliyle tutuyordu ve korkmamasını fısıldıyordu.
Draco iyice sinirlenerek Lucius'u tuttuğu gibi duvara yapıştırdı ve boğazını sıkıyordu."Sakın benim sevgilime dokunma ona dokunursan bedelini çok ağır ödersin Pis Yavşak!!"diye kükredi.
Harry ise çok korkmuş şekilde ağlıyordu ve karnını tutuyordu.Draco ona döndü."Hayatım korkma birşey yok bebeklerimiz iyi değil mi?"diye sordu.Harry kafa salladı.
Lucius konuştu."Seni buradan götürüyorum.O pis Potter'la olmayacaksın.Çabuk gidiyoruz.Ve ayrıca sen baba mı olacaksın?"diye şaşırdı.
"Evet hemde altız bebeklere baba olacağım ve SENİNLE GELMİYORUM CEHENNEME GİT HADİ YALLAH!!"diye kükredi Draco.
Lucius tam elini kaldırıyordu ki Harry onun elini yakaladı."Sakın bir daha sevgilime dokunmaya kalkmayın Bay Malfoy!Ve evet hamileyim ama bilmenize gerek yok çünkü şimdi buradan siktirip gidiyorsunuz!!"dedi Harry soğukkanlılıkla.Ve Lucius'un kolunu ters çevirdi.Kolunu kırmıştı.
Lucius çok feci inledi ama ikili o an öpüşmekle meşguldü.Sonra ona bile bakmadan yürümeye başladılar.Arkalarından seslendi Lucius.
"Seni evlatlıktan reddediyorum Draco Malfoy!Benim oğlum değilsin artık!!"Draco ise büyük bir kahkaha attı.Harry'e döndü."Hayatım birisi konuşuyor ama duymuyorum yabancı herhalde."diye söyledi.Harry ona katıldı.Ve Draco Harry'i kucağına aldığı gibi gitmeye başladılar.Lucius ise öfkeyle bağırarak oradan ayrıldı.
İkili yemekhaneye gidince herkesin gözleri onlara döndü.İkisi de umursamadan yerlerine oturdular.Herkes yemek yiyordu ama Harry yemiyordu yine."Draco.."diye seslendi Harry."Efendim birtanem."diye cevap verdi Draco.
"Şeyy-ben kendime sandviç yaptırmak istiyorum ama içindeki malzemeleri söylersem kızmak yok tamam mı?"diye sordu Harry.
"Söyleyeceğin malzemelere bağlı hayatım."dedi.Sonra sandviçini söyledi."Aşkım sandviç olacak ya ekmeğin içine çikolata sürülecek onun üstüne fıstık ezmesi turşu ton balığı ve onun üstüne de ketçap olsun istiyorum.Olur mu lütfen???"
Dudağını bir bebek gibi büzmüştü.Ve karnını tutuyordu.Ama Draco bu numarayı yemedi ve konuştu."Hayır Harry olmaz yiyemezsin.Hem çok tuzlu var hem çok tatlı sana zararlı gelebilir."
Harry bunu duyunca kafasını masaya koydu ve ağlamaya başladı.10 dakika boyunca durmadan ağlayınca Snape dayanamadı ve sadece Draco'nun okuyabileceği bir not gönderdi ona.Notta şöyle yazıyordu;
Draco bir saattir sizi izliyorum ve sanırım oğlumu üzüyorsun.Eğer sandviçi yemesine izin vermezsen bu okulda seni barındırmam.
Sevgiler Damadım
Severus SnapeDraco bunu okuyunca Snape'e çevirdi bakışlarını.Snape ona gülümsüyordu.Draco'da gülümsedi ve Harry'e döndü."Harry hayatım!"diye seslendi ona.
"NE VAR?"diye bağırdı Harry.Draco ise sevinçle seslendi ona."Hayatım tamam sandviçi yiyebilirsin ama ben yedireceğim sana tamam mı?"dedi Draco.Harry tamam der gibi başını salladı ve Draco'ya sarıldı.
Draco elini şıklatıp Dobby'i çağırdı."Efendi Draco ne istersiniz?"diye seslendi Dobby."Dobby bize bir sandviç yapar mısın ama içinde şunlar olsun;Çikolata,fıstık ezmesi,turşu,ton balığı ve ketçap."Dobby suratını ekşiterek "Peki Efendi Draco emrinizi yerine getireceğim."dedi ve ortadan kayboldu.
Harry sandviçi gelene kadar boş gözlerle etrafı izledi.Ne kadar uzun sürmüştü gelmesi.Bir ara gözleri Draco'nun dudağına kaydı ve hiç düşünmeden öptü onu.Draco ise karşılık verdi tabii.Tam onlar öpüşürken Dobby geldi."Efendi Draco sandviçi getirdim.Başka bir isteğiniz var mı?"diye sordu.Draco hayır der gibi başını salladı ve Dobby tekrardan ortadan kayboldu.
Harry tam sandviçe dalacaktı ki Draco onu durdurdu.Sandviçi küçük parçalara böldü ve öyle yedirdi.Ama bir ara çok sıkılmış olacak ki bir parçayı direk yuttu Harry."Harry hani küçük parça yiyecektin?Neden atlıyorsun?"diye söylendi Draco.
Harry yine dudaklarını büzüp ona bakıyordu.Gözleri dolmuştu ve karnını ovuyordu.Snape gene dayanamadı ve yine not gönderdi.
Draco yine sizi izliyorum ve yine oğlumu üzüyorsun eğer bir daha üzersen buradan cenazen çıkar haberin olsun.
Sevgili Damadım
Severus SnapeYine Snape ile göz göze geldi ve bu sefer Snape sert bir bakış atıyordu ona.Yine kıyamadı Harry'e."Tamam istediğin gibi ye."dedi.
Harry ise ağzını doldura doldura sandviçi bitirdi.Doymuştu artık.Kalkıp gidiyorlardı ki Cedric konuştu."Heyy Potter o kadar yeme bence sevgilin kızıyor sonra bebek gibi ağlıyorsun."
Harry onu takmadı.Yürümeye başladılar ancak Harry'nin gözü karardı ve yere düştü.Ama iyiki Draco'nun eli belindeydi yoksa bebeklere zarar gelebilirdi....
Evet arkadaşlar şurda bir şey söylemek istiyorum.
Harry keşke Dray'ı dinleseydin be..
Neyse gidiyorum yorum yazıp beğenmeyi unutmayınnn...
Sizi seviyorum görüşürüz...❤❤💫💫💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...