Harry'i normal konuşturucam bok gibi oldu bebek gibi olunca.Neyse Bu bölümde artık aşk başlasın sevgili olsunlar lna.
Draco gözlerini açınca dudaklarını Harry'nin dudaklarında hissetti.Mutlu oldu tabii.
"Günaydın sevgilim!"diye bağırdı Draco.Harry sesi duyunca irkildi ve ağlamaya başladı.Draco güldü ve ona sarıldı."Ağlama birtanem ağlama."diye sakinleştirdi onu.
"Draco artık bağırmasan?Korkuyorum ama."diye hıçkırdı Harry.Draco tamam der gibi sarıldı ona.
"Bu arada sanada günaydın sevgilim."diye şakıdı Harry.Draco "Senin sevgilim diyen dillerini yerim!!"diye bağırdı yine.Harry onun içine sokularak yine hıçkırmaya başladı.Draco "Ben bugün sevgilime tatlı alıyim mi?"diye sorunca Harry"Evettt alllll!!!"diye kalktı yerinden."Dondurma ister misin?"diye sordu Draco."Evett isterim ama şey-"dedi ve durdu.Draco "Ne oldu ne istiyorsun?"diye sorunca cevap verdi."Dondurmanın yanında ayıcık da alır mısın?"deyiverdi Harry.
"Olmaz Harry.Almayacağım."diye söyledi Draco.Harry "Tamam."diye konuştu ama dudaklarını büzmüştü üzüldüğü belli oluyordu.Ve Draco'nun yanından kalktı.Başka bir yere oturdu.Dizlerini göğsünde birleştirdi ve çenesini dizine yerleştirdi.
"Ne oldu küstün mü?"diye sordu Draco.Harry cevap vermedi.Draco kalkıp onun yanına gitti.Harry kafasını dizinin altına aldı.Draco kafasını kaldırdı ve ağlayan bir Harry gördü."Bitanem neden ağlıyorsun ama almayacağım diye mi?"deyiverdi.
"Am-ama ben ço-çok is-istiyorum.Almıyorsun bana bende sana küstüm!"diye söyledi.Draco "Ah tamam alacağım ama küslüğü bitireceksin tamam mı?"diye sordu.
Harry hemen kalkıp boynuna atladı Draco'nun."Tamam olurrr!!"diye şakıdı.Ve yine sarıldılar....
Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar yeter yeni bölümde 4 sene sonrasına devam edeceğiz.
Neyse görüşürüzz.....💫💫❤❤💫💫❤❤💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...