6. Kapitola 💕

529 20 0
                                    


Ja som iba mu pozrel do očí a začal ho bozkávať on začal spolupracovať ja som mu obmotal moje ruky o kolo jeho krku a on mi dal pomaly ruky na boky a potom zišiel nižšie a ma chytil za môj zadok a ma zdvihol a položil ma na linku a sme sa vášnivo bozkávali potom keď sme už nemali kyslík obaja sme sa od seba odtiahli a zadýchane si navzájom pozerali do očí bolo to nádherné nič podobné som k nikomu nikdy necítil ako k Matymu milujem ho a nechcem ho stratiť a potom sa Maty opýtal otázku ktorú som nečakal.

M: Sami?
S: Áno Maty? "Povedal som zadýchane a čakal čo z Matyho vypadne
                     
-pohľad Sama-
M: Staneš sa mojim priateľom? "Povedal zadýchane a aj trochu nervózne"
S: Maty ja ťa Milujem a preto sa veľmi rád stanem tvojím priateľom
M: Som ten najšťastnejší chlapec na planéte
S: A ja som zas najšťastnejší chlapec vo vesmíre "pozrel som sa naňho a som mal veľký úsmev na tvári a on tiež"

Potom mi Maty dal dlhý bozk ktorý som ja predĺžil a som ho začal bozkávať na krku a on vedel čo chcem ale on sa pozrel na hodinky a povedal.
M: Sami preboha veď už je 14: 20 musíme sa ísť chystať
S: A na čo "ako som to povedal ďalej som mu bozkával krk"
M: Máme ísť s Karin a Vitou vonku o 15:00 v parku a aby sme tam boli včas tak by sme sa mali chystať. "Maty sa odomňa odtiahol a chcel odísť"
S: Joj no dobre "pozrel som sa a ho smutným pohľadom a stále som sedel na linke"

Maty sa pozrel na mňa a prišiel ku mne a mi dal pusu a povedal

M: Neboj sa to dokončíme večer  "on mrkol jedným okom na mňa a ma dal dole z linky a spolu sme odišli do izby sa pripraviť ísť"

-pohľad Kariny-

Keď som sa dohodla s chalanmi už bolo niečo cez 14: 00 tak som si povedala že zavolám Vitovi že či už nepríde ale niekto mi zrazu zaklopal na dvere.

Keď som otvorila tak som videla za dverami Vitu a videla jeho úsmev na tvári

V: Ahoj Láska
K: Ahoj Miláčik ale pssst aby nás nepočuli chalani "povedala som tichým hlasom pretože keď si pamätáte tak Maty má hneď vedľa mňa byt"
V: Dobre ty im to ešte nechceš povedať?
K: Dneska im to povieme neboj

Potom ma Vita začal bozkávať a ja som hneď začala spolupracovať Ale z našeho bozkávania nás vyrušila Karolína

Ka: ale ale koho to tu máme mojej sesternice priateľa ktorý s ňou strávil noc "povedala s úsmevom a na nás mrkla"
K: Kaja už som ti povedala že sme spolu nespali tak s tým daj pokoj aspoň pred ním
Ka: Dobre no a vy niekde idete?
K: Áno ideme do parku s Matym a Samom
Ka: Dobre a o koľkej sa vrátiš?
V: Neboj vrátim ti ju včas "povedal Vita so smiechom"
Ka: Budem rada
K: Dobre mi ideme do izby
Ka: Dobre ale žiadne vylomeniny

Keď sme prišli do mojej izby tak som za sebou zavrela dvere a Vita si len sadol na posteľ a čakal kým sa začne niečo diať.

K: Môžeš sa otočiť idem sa prezliecť?
V: Jasné ale bude to ťažké sa neotočiť
K: Buď ticho a otoč sa "povedala som so smiechom"

On sa otočil a ja som sa snažila čo najrýchlejšie obliecť a ako som sa o obliekla tak ma Vita zo zadu objal a povedal

V: Mám to najlepšie dievča na svete "povedal s úsmevom na tvári a dal mi pusu na krk a ja som sa otočila a povedala"
K: "Dala som mu pusu a povedala som"A ja mám toho najlepšieho chalana v galaxii "dala som mu ďalšiu pusu a sa odtiahla od neho lebo mi cinkol mobil a keď som videla že je 15:05 tak som zobrala Vitu za ruku a sme rýchlo bežali do parku a bez slova sme odišli

-pohľad Matyho-

Keď sme sa pripravili ísť tak sme vyrazili pozrel som sa cestou na hodiny a zistil som že je 14:50 tak som si povedal že máme ešte čas a som sa pozrel na Sama a hneď ako si všimol že naňho pozerám tak sa aj on pozrel na mňa a ja som sa opýtal.

M: Sami?
S: Áno Maty? "Povedal s úsmevom na tvári"
M: Povieme o našom vzťahu Vitovi a Karin?
S: Mne to nerobí problém ale keď chceš to držať v tajnosti t.... "Ani nedohovoril a som mu skočil do reči"
M: Nie nie ja som za. Povieme im to dneska áno?
S: Som za! "Sami mi dal pusu a potom sme si preplietli prsty a sme sa počas celej cesty do parku držali za ruku"

Potom ako sme tam prišli tak sme si sadli na lavičku a pozreli sme sa na hodinky a sme videli že je 14:55 a keďže sme Vitu a Karin nikde nevideli tak sme si navzájom povedali že asi budú meškať. Potom som začal na Sama pozerať a on na mňa. Ja som pozeral do jeho krásnych modrých očí a on do tých mojich bolo to tak krásne pozerali sme sa na seba niekoľko minút až potom sme počuli ako nás niekto zdraví a nebol to nikto iný ako Vita s Karin. Rýchlo sme sa na nich pozreli a sme si neuvedomili že sa stále držíme za ruku.

-pohľad Kariny-

Keď sme vyrazili tak sme o niekoľko minút už boli v parku a na lavičke sme v diaľke videli Matyho so Samom ako si navzájom pozerajú do očí a potom mi Vita povedal

V: Pozri sa držia sa za ruku myslíš že sú spolu?
K: Neviem je to možné Maty v poslednej dobe bol nejaký divný a v škole sa stále pozeral na Sama
V: Máš pravdu a keď spolu sedeli v škole tak sa obidvaja stále červenali
K: Áno tak poď ideme ku nim

K:+V:Ahojte hrdličky!
M:+S: Eehm ahojte ľudia
K: Tak ako sa máte?
M: No musíme vám niečo povedať "povedal nervózne Maty"
S: No viete ľudia mi sme sa do seba s Matym zamilovali a teraz sme vám chceli oficiálne oznámiť že...."povedal nervózne Samo a poškrabal sa na krkom"
V: Že spolu chodíte!
S: Hej a dúfam že vám to nevadí?
K: nie nevadí nám to mi sme za vás radi a vám to prajeme že Láska?
V: Áno Miláčik
M: Počkať?! Láska, Miláčik? Čo sa to tu deje?
V: No aj my vám niečo musíme povedať
K: My spolu taktiež chodíme a sme do seba zamilovaný "dali sme si s Vitom pusu a samo s Matym na sám stále pozerali jak na mimozemšťanov"
M:A...ako sa to stalo? kedy sa to stalo?

Potom sme im všetko povedali aj to čo sa dialo v škole.

M:+S: awwww to je zlaté
K: a ako ste sa dali do hromady vy?

Chalani nám všetko povedali a mi s Vitou sme iba povedali.

K:+V: Awww

Potom sme sa ešte rozprávali a už bolo niečo cez 17:00 a ja som musela ísť domov.

K: Dobre chalani ja už pôjdem domov
M: Tak skoro?
K: Áno s Vitom si musíme ešte prejsť tu Matematiku
V: Fa...." Vitovi som skočila do reči"
K: Tak mi už pôjdeme chalani a určite máte aj vy niečo na pláne tak aby ste mali čas.
M: Dobre máte pravdu my so Samom máme niečo na pláne "Maty sa pozrel na Sama a mrkol naňho"
S: Áno aj my pôjdeme ku mne domov tak Ahojte zajtra keď tak sa vám ozveme
K: Dobre tak ahojte

Potom Samo s Matym odišli a Vita sa má spýtal.

V: Akú Matematiku veď sme všetko prešli včera?
K: Uvidíš

Potom sme išli ku mne domov a som sa s Karolínou dohoda že odíde na 3 dní aby som bola s Vitom sama a ona pochopila čo chcem. Tak to akceptovala a išla k priateľovi.

K: Poď ďalej
V: Dobre a akú Mat.....

Ani nestihol dohovoriť a ja som zamkla za sebou dvere a som ho pritlačila o stenu na chodbe a som ho vášnivo bozkávala
Chvíľu bol zaskočený ale ako zistil čo chcem tak začal spolupracovať a ja som ho začala bozkávať na krku. Ale on má muž zastaviť a povedal.

Ľudia tu to ukončím a to čo sa tam stalo sa dočítate v ďalšej kapitole a budem rada za hlasovanie a aj za pekný komentár uvidíme sa u ďalšej kapitoly Ahoj 🌹







Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️Where stories live. Discover now