-čo ate čítali-
Ale nič sa neozvalo tak som sa pozrel naňho a on sladko spal a ja som vypol telku, objal Matyho a hneď na to zaspal.
-čo čítate teraz-
-pohľad Vity- (konečne zmena)Bál som sa o Matyho lebo on je môj dlhý kamrát ale som sa viac bál o Sama pretože on nikdy nenašiel človeka ktorý by ho miloval a konečne ho našiel a by hneď odišiel. On by sa zabil ako ho poznám ale ja im to prajem oboch mám veľmi rád a nechcem aby sa im niečo stalo.
Keď sme s Karin večer počuli ten Samov krik tak sme sa báli že sa niečo znova stalo. Tentoraz sme chceli byť sním keď sa to stane ale chvála Bohu nič zlé sa nestalo iba že Samo prehral vo Fife boli sme s Karin radi že všetko je v poriadku ale boli sme unavený tak sme išli spať skoro.
-ráno-
Keď som sa ráno zobudil tak som ucítil prázdnotu vedľa seba tak som sa pozrel a Karin vedľa mňa nebola tak som vstal a išiel s pozrieť po nej, ale keď som otvoril dvere hneď mi zavoniala nádherná vôňa palaciniek. Ani som neváhal a som išiel do kuchyne kde som videl Karin ako je pri šporáku a pečie palacinky tak som sa rozhodol ju objať zo zadu ako každé ráno. Keď som ku nej prišiel a ju objal hneď vedela kto to je.K: Dobre ránko láska "povedala a sa usmiala"
V: Dobré ráno čo tu kuchtíš? "Povedal som zvedavo"
K: Palacinky s Nutelou a šľahačkou
V: Mňam už sa teším a kedy to budeš mať hotové?"povedal som vysmiaty"
K: Už iba jednu palacinku a hotovo "povedala a som cítil ako sa usmiala"Ja som jej moju hlavu položil na jej rameno a som ju stále obímal a približoval si ju k sebe.
K: Vita už je to hotové potrebujem Nutelou a šľahačku "povedala a sa zasmiala"
V: Jasné nebude problémTak som sa s ňou presunul do chladničky kde zobrala šľahačku a vedľa ku skrinke z ktorej zobrala Nutelu a stále som ju obímal ale ako som videl že už sú natreté a hotové tak som ju pustil a sadol si vedľa nej ku stolu.
K: Dobrú chuť "povedala s úsmevom a mi dala pusu"
V: Ďakujem láska "povedal som vysmiato a pusu jej opätoval"Keď sme dobrí tak sme si obydvaja uvedomili že dneska je škola a je 7:45 tak sme rýchlo sa obliekli vzali si veci a bežali spoločne do školy.
Keď sme boli pri škole tak sme zahliadli v diaľke Dejzra ako na nás čaká.
V: Čau!
K: Ahoj!
D: Čaute!
V: Jak sa máte?
K: My dobre a ty? Našiel si si nejakú čaju? "Povedala so smiechom"
D: Ja sa mám dobre len ešte stále nijaké dievča neprichádza "povedal smutne"
V: Tak sa stan gayom "povedal som so smiechom"
D: Ježiš prestaň Vita to fakt nemám v pláne " povedal naštvane ale aj so smiechom"
K:Chalani mali by sme šiť do triedy je už 7:50
V: Máš pravdu tak poďme-pohľad Sama-
Keď som sa ráno zobudil tak som bol v Matyho izbe a Maty vedľa mňa nebol tak som rýchlo vstal a išiel ho nájsť.
S: Maty?!
M: Tu som Sami!
Bol som rád že sa ozval tak som bežal ku nemu už dá sa povedať prebudený a hneď som sa ho spýtalS: Ako som sa dostal do tvojej izby?
M: Ráno okolo 6 ráno som sa zobudil a som si povedal že ťa prenesiem do mojej izby aby si sa aspoň trochu vyspal "povedal s úsmevom na tvári"
S: Ďakujem ale to si nemusel "povedal som a som si sadol vedľa Matyho"
M: Rád som to urobil "povedal a mi dal pusu"
S: A koľko je vlastne hodín?
M: Je 9:30
S: Ty si vôbec spal od 6 rána?
M: Áno ale o také 2 hodinky som sa zobudil a som išiel pozerať telku
S: Niesi hladný lebo ja hej
M: Aj hej
S: Tak poď ideme si niečo spraviť
M: DobreKeď sme si urobili raňajky a sme ich zjedli potom sme pozerali v objatí na telku. O hodinu som sa ozval
S: Maty ja sa nudím čo budeme robiť?
M: Neviem čo chceš ty "povedal s kamenným výrazom"
S: Tak čo tak natočiť video u toho sa stále zabavíš a aj ja.
M: Pravda tak čo natočíme?
S: Čo tak ask?
M: Skvelý nápad idem dať na storku nechám ľudia dávajú otázky a ty zatiaľ pripravíš techniku?
S: Jasné "dal som mu pusu a išiel som pripraviť veci na natáčanie"Po niekoľkých minútach som naňho zavolal že som pripravený na natáčanie.
S: Som ready! "Zakričal som tak nahlas aby to počul ale nie zas až tak aby to počula celá bytovka"
M: Už idem! "On rovnako zakričal ako ja išli sme točiť"-na natáčaní-
Po niekoľkých otázkach prišla otázka ktorú som nečakal a vak som sa odpovedať
M: Chodíte spolu?
S: Môžeme to povedať?
M: Ja neviem ale asi to ešte budeme tajiť
S: Dobre
M: Áno...vedľa seba na ulici "Maty sa usmial do kamery"
S: Presne tak
Po niekoľkých minútach natáčania sme to ukončili a bolo okolo 15: 25
A znova sme sa nudiliM: Čo budeme teraz robiť?
S: Neviem čo tak sa ísť prejsť?
M: Dobre
S: Dobre poď ideme sa obliecť už sa ochladilo v poslednej dobe
M: Máš pravdu aby sme neboli chorý. "Povedal Matyáš tým starostlivím hlasom"Keď sme vyšli z bytu tak sme si povedali že pôjdeme sa do parku prejsť.
Prechádzali sme sa okolo parku už asi 15 min a prišli za nami niekoľko fanúšikov ale vďaka Bohu nezistili že s Matym sme spolu. Bol som rád že sme sa išli prejsť urobili sme pár fotiek a išli domov.Ale keď sme išli domov tak sme stretli osobu ktorú som tu nečakal....
Tak toto je všetko pre túto kapitolu a v ďalšej kapitole zistíte koho stretli a ďakujem vám ľudia že stále tie pozretia idú iba hore a má tento príbeh úspech. Ďakujem zanechajte vote nejaký komentár a Ahoj 🎶🌹
YOU ARE READING
Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️
RomanceS:\Mo:Moon (Samo) Ma: MaTTem D: Dejzr V:Vitaa K:Karin Ka: Karolína Užite si moju novú knižku a môžte mi napísať do komentárov svoje názory a prvé pocity budem rada za názor