1. Kapitola💕

1.1K 35 2
                                    

-Pohľad Kariny-

Dneska som vstala o 6:30 a som si ráno uvedomila že som sama doma pretože moja sesternica Karolína je v práci. Pretože ona má 19 už dokončila strednú školu a išla pracovať do školy ako učiteľka na 2. stupni a ja ešte dokončujem posledný ročník ale je začiatok roka takže bude mi trošku trvať než si nájdem nejakú prácu. Do riti! Ja som zabudla dneska idem do novej školy. Tak som vstala urobila si vajíčka potom som umyla po sebe riad a som išla do sprchy a si vyčistiť zuby a sa obliecť do školy ale ešte som si všimla odkaz od Karolíni "Ahoj Karin nezabudni si zobrať tie šaty čo som ti v včera dala jasné?" Ale ja niesom veľmi na šaty a makeup takže som si ich nezobrala. Ale namiesto toho som si zobrala žltú mikinu, čierne nohavice a ešte Vansy.
Takže kľúče mám mobil mám tašku mám peňaženku mám môžem ísť. Po ceste do školy som sa bála aký urobím prvý dojem pretože som musela prestúpiť na inú strednú kôli tomu lebo ma šikanovali a tak som musela odísť zo Slovenska do Česka.
-Pred školou-
Pred školou stáli nejaký ľudia a žiaci a aj nejaký štyria chalani ktorý sa na mňa pozreli a som zistila že to je Dejzr, Moon, MaTTem a Vitaa💕
Skoro som vyskočila z kože lebo som nevedela že všetci chodia na tú istú školu a ešte na tú ktorú som prestúpila a tak som sa pokúsila okolo nich len tak prejsť pretože som nechcela nič ani fotku ani podpis ale na poslednom schode som spadla a všetci okolo sa začali smiať okrem Vity, Dejzra, Moona a MaTTema neviem prečo mali na to dôvod a tak prišiel ku mne MaTTem a podal mi ruku a sa má opýtal že či som v poriadku.
Ma: Ahoj si v pohode?😬
K: Áno Ďakujem 🙂"chytila som mu ruku a mi pomohol sa zdvihnúť"
Ma: Ty si tu nová?🙂
K: Áno nová tvár a ešte takýto prvý dojem sa mi podarilo urobiť 😂"povedala som mu"
Ma: Aha takto poznám veľmi dobre a koľko máš rokov?🙂
K: Mám 17 a ty? Vlastne ja ťa poznám ty si MaTTem z YouTube 😂"povedala som s nervóznym úsmevom"
Ma: Bol som odhalený áno som to ja ty ma sleduješ?🙂
K: Áno pozerám na vás všetkých ale najv..."a som radšej už bola ticho pretože by povedal MaTTem Vitovi že som do Vity ale pritom to nieje pravda'
Ma: No tak to som rád a inak hovor mi Matyáš 🙂
K: Dobre teší ma Matyáš ja som Karin🙂"povedala som s úsmevom"
Ma: Taktiež ma teší Karin 🙂
K: Dobre ja už musím ísť na hodinu tak Ahoj "povedala som s úsmevom"
Ma: Tak ahoj uvidíme sa v škole 😂
K: To je jasné Matyáši😂"povedala som so smiechom a odišla"
-pohľad Matyáša-
To dievča bolo milé a bolo super stretnúť fanúšika ktorý nebol do mňa alebo nechcel fotku. Potom som prišiel späť za chalanmi
Mo: Ojojoj Matyáš si našiel dievča to je ale novinka😂
Ma: Buď ticho Samo len som jej pomohol nič viac. "Povedal som a sme išli všetci štyria do triedy"
-pohľad Kariny-
Vošla som do triedy a pani učiteľka povedala nech prídem ku nej bližšie a začala rozprávať "Žiaci toto je vaša nová spolužiačka Karin Nemcová prišla až zo Slovenska z Prešova a bola by som rada keby ste sa k nej chovali sprá...." učiteľka ani nedohovorila a niekto zaklopal bol to Matyáš s chalanmi. To si robíš srandu mi chodíme aj spolu do triedy všetci štyria?!
U: Á....pán Tomko, Tuček, Miščík aj Kresan znova neskoro
Ospravedlnili sa a išli si sadnúť bolo voľné pri Matyášovi a pri Vitovi dúfala som v hlave že ma posadí k Matyášovi a tak sa aj stalo
M: ahoj tak spolu dokonca aj sedíme to je ale úlet
K: Ahoj znova. Áno je to úlet "povedala som s úsmevom a som sa znova otočila na učiteľku"
Potom ale niekto na mňa zašepkal. Bol to Moon čo sedel vo vedľajšom rade vedľa mňa a mi zašepkal na diaľku že nech nejaký papierik dám Matyášovi tak som tak urobila a som aj prekrútila očami.
K: Toto ti posiela Samo "pošepkala som Matyášovi ktorý sedel vedľa mňa a niečo písal do zošita
M: Jé....dík
Povedal s úsmevom a otvoril ho potom niečo napísal a povedal mi že či si nechcem radšej s ním vymeniť miesto lebo tento rozhovor bude na dlho. A ja som iba prikývla a sme si potichu vymenili. Sedeli sme úplne v zadu takže to bolo v pohode.
A potom si celú hodinu posielali papieriky a potom som si uvedomila že vo vedľajšom rade vedľa mňa sedí Vita a som potom ztuhla a snažila sa počúvať učiteľku. A Vita sa sem tam na mňa pozrel a ja naňho bolo pekné ako sme na seba pozerali. Ale Potom zazvonilo na prestávku a nejak takto išiel celý deň až kým neskončila škola. Hneď ako som vyšla z triedy na mňa zakričal Moon.
Mo: Ahoj Díki že si sa vymenila s MaTTemom
K: ahoj Nevadi v pohode "povedala som a som sa na konci vety usmiala"
Mo: A inak ja som Samo
K: Viem ty si Moon z YouTube poznám ťa sledujem vás pokiaľ ti to ešte Matyáš nepovedal. "Povedala som s úsmevom a rukami v kapsách"
Mo:áno povedal mi to a som rád že niesi jedna z tých šialených fanúšikov
K: ďakujem a inak ja som Karin pokiaľ to ešte nevieš
Mo: to ešte neviem ale teší ma Karin
K: nápodobne Samuel ale už musím ísť domov tak zatiaľ Ahoj
Mo:dobre ahoj
Išla som domov a v Tom vidím Matyáša ako vstupuje do bytu vedľa našeho a ja som ho pozdravila.
K: Ahoj čo tu robíš?"povedala som so smiechom"
Ma: ó ahoj ja som nevedel že tu bývaš no ja tu bývam tiež
K: jaj ja tu tiež bývam takže sme susedia ako vidím
Ma: áno tak Ahoj Karin zajtra v škole?
K: a čo tak pred našimi dvermi? "Povedala som so smiechom"
Ma:Pravda tak ahoj
K: ahoj Matyáš "povedala som s úsmevom na tvári"

Ďakujem že ste si prečítali 1. Kapitolu tejto knižky a budem rada ak v komentároch mi dáte vedieť či sa vám sa to páči ďakujem a uvidíme sa u ďalšej kapitole ahoj 🌹 a znova prepáčte za nejaké chyby a prepáčte keď niektoré postavy niesú po česky ale ja po česky neviem.

Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️Where stories live. Discover now