-čo ste čítali-
Keď som len tak sedel na gauči a pozeral do blba a hral si s tričkom tak mi zazvonil mobil a keď som videl na displeji napísané 💕Maty🌹 tak som ihneď zdvihol a bol som v šoku...
-čo čítate teraz-
-pohľad Sama-
(U- únosca)Keď som to zdvihol tam bolo chvíľu ticho a ja som začal hovoriť.
S: Maty?! Kde si?!?; Bojím sa o teba
Ale nič sa neozvalo počul som iba Matyho ako plače a niekoľko cudzích hlasov a nakoniec bez slova to položil bolo to divné bojím sa oňho.
-pohľad Matyho-
Keď som sa zobudil bol som v nejakej tmavej miestnosti a nikde nikto nebol nič som okolo seba nevidel. Chcel som sa postaviť ale nešlo to uvedomil som si že som priviazaný na stoličke. V Tom som počul známy hlas ako na mňa hovorí
U: Konečne si sa zobudil
M: Kto si čo chceš po mne? "Povedal som naštvane ale bol to dievčenský hlas a bol mi dosť povedomí"
U: Od teba ničPotom prišla blížie a videl som tam
Grétu?!?!?!M: Gréta?!?! Čo to robíš?
G: Neboj sa všetko sa dozvieš
M: A kde je Sam ja chcem Sama keď si mu niečo urobila tak si ma nepraj!
G: Neboj sa on je v poriadku vlastne oňho tu celý čas ide
M: Keď ide o neho tak čo tu robím ja?
G: Neboj sa všetko ti vysvetlím aby si nebol zmätený
M: Tak hovor
G: Milujem ho a preto mám plán ako ho získať len pre seba aby mi v Tom nikto neprekážal
M: Ale Samo je gay!
G: Ja viem ale aj na to mám riešenie neboj sa
M: Čo chceš robiť so mnou?
G: Máš na výber buď to pôjde po dobrom že nadobro sa prestaneš baviť s mojím Samkom alebo to pôjde po zlom a sa ťa zbavím sama máš čas na rozmyslenie do zajtra večera "povedala s kamenným výrazom"
M: Dobre...
G: Ale zatiaľ budeš tu a ani sa nepohneš...ale počkať ty sa nemôžeš hýbať hahahahahaPotom odišla niekde do tmy a ja som začal plakať začal som kričať o pomoc ale márne naokolo nič nebolo lebo bola všade na okolo tma iba nado mnou bola malá žiarovka čo osvieťovala iba malú časť okolo mňa.
Bál som sa o Sama a aj o mňa nechcem ho stratiť Milujem ho a vždycky budem a to sa nezmení.-pohľad Sama-
Rozhodol som sa ísť ku Karin aby mi pomohla.
K: Ahoj Samo deje sa niečo?
S: Maty zmizol asi ho uniesli
K: Preboha! A ako to vieš?
S: Volal niekto na jeho mobil a počul som v pozadí cudzie hlasy a Matyho ako plače
K: Už si bol na polícii?
S: Nie môžem tam ísť až zajtra lebo by ma poslali do riti
K: Pravda tak zajtra to nahlásime dobre?
S: Dobre
K:. A nevieš kto by ho mohol uniesť hocikto
S: Sme youtuberi mohol ho hocikto uniesť
K: Pravda tak čo keby sme ho išli hľadať?
S: Dobre ale kde?
K: pravda
S: Tak čo mám robiť?
K: Neviem ale vieš čo môžeš u nás spať Kaja išla do školy v prírode lebo majú málo učiteľov tak musela zaskočiť.
S: Ďakujem Karin
K: V pohode to kamaráti robiaKeď už bol večer a som chcel si ísť ľahnúť na gauč a ísť spať ale nepodarilo sa lebo som stále myslel na Matyho a dúfal že je v poriadku. Keď som na to chvíľu myslel tak som začal plakať a som nevedel čo mám robiť tak som sa rozhodol ísť sa prejsť do lesa a prísť na iné myšlienky.
Keď som išiel z Karininho bytu tak som si dal slúchadlá do uší a zapol pesničky. Po chvíli som vošiel do lesa a sadol si na random kameň lebo som už nevládal. Dal som si dole slúchadlá a som neustále myslel na Matyho Ale keď v Tom počujem nejaký hlas ktorý volá o pomoc tak som automatický bežal za ním a čím som bol bližšie tak som zistil že to je Matyho krik. Bál som sa že ho znova Milan našiel a ho niekde mláti alebo horšie.
Po chvíli bežania som už nič nepočul tak som z začal volať na jeho meno.
S: Maty!!! "Kričal som z plných síl"
M: PomoooccHneď ako som počul znova jeho krik tak som čo najrýchlejšie bežal za ním až kým som nevidel malú chatku pri rybníku. Tak som rozmýšľal že čo urobiť tak som sa pomaly plížil ku chatke až som obyšiel celú chatku. A má napadlo že únosca vo filmoch dávajú svoje obete do pivnice tak som sa pozrel po nejakom okne alebo dvierkach a v Tom momente....
-pohľad Matyho-
Keď som tu už bol niekoľko hodín a Gréta stále neprišla tak som sa iba pozeral do zeme a myslel na Sama.
Keď v to počujem ako sa dvere otvárajú a počujem ako ide Gréta smerom ku mne.G: Čas večere
Ja som bol ticho a nič nevravel radšej som bol ticho. Ona položila stoličku vedľa mňa a začala ma kŕmiť. Bol som strašne hladný tak som to zjedol bola to nejaká polievka a k tomu voda z kohútika.
M: Ďakujem aspoň že ma nenecháš umrieť hladom
G: Pohode máš ešte šancu sa rozhodnúť zajtra prídem pre rozhodnutie dobrú nocJa som bol ticho a len sledoval ako mizne v tme. Bola už noc podľa toho že povedala dobrú noc a vonku počujem cvrčkov.
Prešla hodina a ja stále som iba pozeral do zeme a sledoval moje nohy a rozmýšľal že či to vôbec prežijem a uvidím ešte niekedy v živote Sama.
Keď už skoro zaspávam na stoličke tak počujem ako niekto otvára niečo ale neboli to dvere ale niečo iné hneď som sa začal báť, bál som sa že tu je ešte niekto iný čo na chce zabiť. Počul som ako sa to ku mne blíži tak som zavrel radšej oči a iba čakal čo sa stane. Ale nevydržal som to a otvoril som očiM: Sam! "Povedal som tichým hlasom"
S: Chvála Bohu že žiješ bál som sa o teba Si v poriadku?
M: Áno som ale rýchlo musíme vypadnúť
S: Dobre dobre len tá musím rozviazať
M: Dobre ale rýchloS: Hotovo!
M: Super kadiaľ si prišiel!
S: Oknom tak poď ideme preč
M: DobreKeď sme vyzliekli tak sme rýchlo ale nenápadne bežali preč. bol som šťastný že ho vidím bál som sa že je to len sen ale nebol bola to realita.
Keď sme bežali tak sme vyšli z lesa a zrazu Sam bežal iným smerom než ku nemu domov.
M: Sám kde ideš ku mne nemôžme ísť
S: Nejdeme k tebe ideme ku Karin je sama doma a tam budeme v bezpečí "povedal a chytil ma za ruku"Bežali sme až kým sme prišli ku Karin domov hneď sme za sebou buchli dvermi až sme Karin zobudili
K: Sam čo t...Maty!
M: Ahoj Karin "prišiel som k nej a silno ju objal"
K: Kde si bol??
M: Uniesli ma
K: A kto?
S: No to by aj mňa zaujímalo Maty
M: Gréta "povedal som so strachom v hlase"
S: Čože?! Gréta to nieje možné
M: Ale je ona sa do teba zamilovala a mňa uniesla aby mohla byť ona s tebou.
S: Ale ja som gay jak by som s ňou mohol byť?!
M: Neviem že vraj že by to nejako vyriešila
K: Ona je blázon musíme na ňu zavolať políciu Maty
S: Áno aby ju zatkli
M: Máte pravdu ale teraz nie zajtra
S:+K: okTak toto by bolo všetko s z tejto kapitoly dúfam že ste šťastný že to takto dopadlo a budem sa tešiť u novej kapitoly zanechaj vote komentár a Ahoj 🎶
YOU ARE READING
Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️
RomanceS:\Mo:Moon (Samo) Ma: MaTTem D: Dejzr V:Vitaa K:Karin Ka: Karolína Užite si moju novú knižku a môžte mi napísať do komentárov svoje názory a prvé pocity budem rada za názor