😇*Epilóg*😇

282 19 7
                                    

*VITA A KARIN*

Vita s Karin úspešne dokončili školu Vita pokračoval na YouTube a boli šťastný kôli svojej dcérke ktorá sa volá Holly. Vzali sa po Hollynom narodení a Holly bola ich družička. Vitovi rodičia sú šťastný že sú starý rodičia. A Karin sa uzmierila so svojimi rodičmi. A to všetko kôli ich dcérke Holly a nakoniec si Vita s Karininim otcom veľmi dobre rozumel. Boli jednou veľkou šťastnou rodinou a stále stretávali svojich kamarátov: Dominika, Karolínu, Matyáša, Sama atď...
Ale Attack zmizol a jediné čo po ňom ostalo bol odkaz že odchádza z mesta a že sa raz vráti naspäť.

*SAMUEL A MATYÁŠ*

Samo s Matyášom spoločne žijú v spoločnom dome o pár ulíc ďalej od Vity a Karin a hneď v dome oproti býval Dominik s Karolínou.
Rozhodli sa že sa vezmú ale nechcú si adoptovať deti lebo chceli pre tie deti to najlepšie a nemali by dobrý vzor. Boli šťastný lebo sa milovali a nikdy neprestali. O rok neskôr MATYÁŠ požiadal Sama o ruku a o 2 mesiace sa vzali a žijú šťastný manželský život. A ostatných často navštevujú a pomáhajú im s deťmi atď....

*DOMINIK A KAROLÍNA*

S Karolínou si veľmi rozumejú a tak sa rozhodli že sa vezmú a tak sa aj stalo a si kúpili dom oproti Samovi a Matyášovi a Dominik pokračoval na YouTube a Karolína stále pracuje ako učiteľka ale Dominik zistil že by nechcel aby boli iba Dvaja ale že aby ich bolo viac. A Karolína s tým súhlasila a teraz majú 2 deti menom Adrián a Katarína. A Dominik keďže pracuje z domova tak stráži Adriána a malú Katarínku. A teraz žijú skvelý život a stále chodia pomáhať ostatným atď....

ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM ČO ČÍTALI TÚTO KNIŽKU A VEĽMI VÁM ĎAKUJEM ZA VŠETKY VOTE A KOMENTÁRE. BUDEM PÍSAŤ ĎALŠIU KNIŽKU TAKŽE TEŠTE SA A NEBOJTE SA MÁM EŠTE VEĽA NÁPADOV NA PRÍBEHY TAKŽE BUDETE MAŤ CO ČÍTAŤ. MÁM VÁS RADA A TOTO JE KONIEC TEJTO KNIŽKY.

*THE END*

Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️Where stories live. Discover now