23. Kapitola 💕

214 16 7
                                    

-čo ste čítali-

Následne sa Karin s Vitom objali a išli späť do parku a v diaľke videli že aj Maty so Samom sa vracajú

-čo čítate teraz-

K+V+S+M: Aww vy ste spolu zlatý

Karolína s Dominikom sa začervenali

K: My sme vás videli ľudia prajeme vám to
V: Inak toto celé zariadila Karin "Vita jej dal pusu do vlasov"
Ka: To fakt?! Preboha Karin ďakujem ti "Karolína silno objala Karin"
D: Aj ja ďakujem Karin "objal Dominik Karin"

Následne si všetci sadli a sa objímali Vita s Karin Samo s Matym a Karolínka s Dominikom. Pozerali na krásny západ slnka a Vita niečo pošepkal Karin

V: Láska?
K: Áno?
V: Vieš rozmýšľal som
K: No....
V: že si zaslúžiš odmenu za to čo si urobila
K: Myslíš? "Lišiacky som sa naňho usmiala"
V: Áno myslím "Lišiacky pohľad jej oplatil"
K: Ideme k tebe lebo Karolína príde domov a vieš bude lepšie keď budeme sami
V: Dobre

K: Ľudia mi s Vitom sme už unavený už asi pôjdeme
Ka: A ku komu idete lebo s domikom ideme ku mne tak aby sme vás nezobudil "Karolína nenápadne mrkla na Karin"
K: Ideme k Vitovi ale musím si ísť ešte domov pre nejaké veci
Ka: a ako dlho tam budeš?
K: Asi celý týždeň
Ka: aha dobre ale nezabudni si knižky do školy
K: Dobre neboj sa

Následne Vita s Karin išli rýchlym krokom ku Karin domov aby si zbalila veci a išli k Vitovi domov.

Keď prišli k Vitovi domov tak Vita ukázal Karin dom a potom si Karin išla dať veci do Vitovej izby a si ich dať do skrine kde jej Vita pripravil poličky.

Keď si Karin odkladála veci do skrine tak ju Vita objal zo zadu a začal ju bozkávať na krk

K: Vita to počká. Nevydržíš ani 5 minút kým si odložím veci?
V: Nie nie

Následne Vita sa otočil ku Karin a položil tričko čo mala v ruke na stoličku vedľa skrine a Karin zodvihol a ju držal popod zadok aby nespadla Karin zatiaľ mala ruky okolo Vitovho krku. Potom ju Vita dal ľahnúť na posteľ a začal ju poznávať a Karin spolupracovala (no tu im necháme súkromie a môžete si akurát tak prestaviť čo sa stalo :D )

-pohľad Dominika-

Všetci potom odišli domov a my s Karolínou sme už taktiež išli ku nej domov a tam sme sa spolu vyspali (wau aké nečakané ale detaily vám nebudem prezrádzať)

-pohľad Sama-

Keď sme išli s Matym domov tak som si všimol že Maty mi dal ruku na zadok tak som mu povedal.

S: Maty?
M: Áno?
S: To má byť oznámenie?
M: Áno pokiaľ myslíš na to na čo ja...
S: No myslím si že myslíme na to isté "navzájom si pozreli do očí a sa lišiacky na seba usmiali"
M: Tak už poď rýchlo ku tebe domov inak nevydržím "pozrel sa Maty na Sama prosiacim pohľadom"
S: Dobre dobre

Keď sme prišli domov tak bolo asi 20:00 a keď sme vstúpili do bytu tak ma Maty hneď oprel o dvere a ma začal bozkávať a ja som spolupracoval a všimol som si že jednou rukou zamkol dvere o ktoré som bol opretý.

S: Hou Hou počkaj ty nie si hladný? Vieš napadlo ma že sa najprv nejeme.
M: Sami ja teraz na nič iné nemám chuť iba na teba

Maty má znova začal bozkávať a ja som spolupracoval. Následne prešiel na môj krk a robil mi naň cucfleky. Pár krát som musel aj zavdzychať následne má Maty vyšvihol na seba a ma chytil popod zadok aby som nespadol a ma popri tom bozkával ale začal sa presúvať niekam a mne bolo jedno kam pretože som sa venoval jeho sladkým perám.
(Detaily zasa nebudeme prezrádzať)

O pár týždňov neskôr
-pohľad Kariny-

Tých pár týždňov sa nič nedialo iba to že som sa presťahovala k Vitovi a som rada že som bola po celý čas s Vitom a mohla s ním byť.

Zajtra ma Vita narodeniny a nikto z nás nechodil do školy lebo museli prerábať niečo v škole a tak sme mali byť týždeň doma a chcem Vitovi urobiť oslavu kde budeme my všetci a dáme mu darčeky a oslávime to a chcem aj mu urobiť pekný večer keď viete čo tým myslím. Prenajala som nám veľký dom kde som mu povedala že budeme iba my dvaja ale v skutočnosti to je na tajnú oslavu. Už mám aj tortu aj nejaký alkohol a mám preňho prekvapenie. Ktoré sa dozviete až zajtra.

Ďakujem že ste si prečítali ďalšiu kapitolu tejto knižky a už iba 2 kapitoly a koniec tejto knižky ale nebojte sa bude aj 2 časť a budem rada za vote a nejaký komentár a papa 😇

Bol to Osud?🌹 (Dokončené)❤️Where stories live. Discover now