---------
Sans
---------Frisk'in velihat prenses olmadına sadece 1 ay kaldı. Bu demek oluyor ki 1 ay sonra görüşmeyi azaltmamız gerekicek çünkü benimle görüşmesi onu yapması gerekenlerden alı koyar. Konsey için 4 kişiyi topladı bile. Beni 5. Kişi olarak almayı düşündüğünü söylemişti ama ailesinin isteği üzerine John'u seçti. Onun konseye gitmesi bir yandan özellikle benim açımdan hiç iyi olmadı çünkü bu birbirlerine daha yakın olmaları demek. Ama biliyorum ki frisk asla ben dururken o küçük prensi sevmez. Zaten beni sevdiği çok belli sadece bilmiyormuş gibi yapıyorum o kadar. 1 hafta boyunca işlerle uğraştı ama görüşmeye devam edebiliyor duk. Geçen hafta bir kız ile küçücük bir görüşme yaptım bizim okulun çöp çatanıydı bende ondan frisk konusunda biraz yardım almak istedim. Bir hafta boyunca biraz görüştük ve anlaştık.
?: bak şimdi şöyle yapalım; bizim okuldaki bütün kızlar onlara soğuk davranan kişilerden hoşlanıyordu ve belki frisk'de öyle olabilir. O yüzden bu hafta ona soğuk ve uzak davran ve gelecek hafta bana frisk'in verdiği tepkileri, davranışları aranızda ki ilişkinin durumunu anlat tamam?
Sans: bilemiyorum violet. Frisk pek böyle şeylerden hoşlanmaz.
Violet: Güven bana eminim planım işe yarar. Herzaman öyle oldu.
Sans: tamam sana güveniyorum. Ama eğer planın işe yaramazsa anlaşması iptal
Violet: tamam tamam. Hadi sen sevgilinin yanına git şdlxls.
Sans:*kızarmış* ha-haa çok komik. Ben gidiyorum.
Ardından söylediği şeyi yapıp frisk'e soğuk davranmaya başladım. Onunla hiç konuşmuyor, yanına yaklaşmıyordum bile. Ama bayan çok zekinim söylediğinin aksine bana yakınlaşmak yerine uzaklaşmıştı. Tabi küçük prens hiç fırsatı değerlendirmez mi? Bunu fırsat bilip frisk'e iyice yaklaşıyordu. Artık daha fazla dayanamadım ve kimsenin gitmediği arka koridorlara gidip bayan çok zekiyi aradım.
Sans: alo
Violet: ne oldu planım işe yaradı mı?
Sans: Hayır! Planın işe yaramıyor bayan çok zeki, bunun işe yaricağını söylemiştin ama şimdi yanıma bile yaklaşmıyor ne yapmayı düşünüyorsun?
Violet: Tamam sakin ol bak bunun işe yaramasıyla ilgili kesinlik vermedim.
Sans: A-
Tam konuşucaktım ki frisk'in beni dinlediğini fark ettim. violet'e onu daha sonra aricağımı söyleyip telefonu kapattım ve geri döndüm. Bir kaç gün sonra frisk dışarı çıktı. Yanında koruma yoktu ve nerdeyse akşam olmak üzereydi bu yüzden ne olur ne olmaz diye onun arkasından gittim. Neyse ki beni fark etmedi. Bir orman girdi, ama bayağı uzağa gitti ve kayboldu. Neyse ki ve yolu hatırlıyorum ve görse hafızam iyi. Galiba telefonu yanında değildi bu yüzde yolu bulmak için geri dönerken yanda ki mağaraya bakmayın başladı ve bir süre baktıktan sonra mağaraya bakmaya gitti. Tam mağaraya girerken sona kaldı ve hafif titremeye başladı. Gözleri doluyordu ve şok olmuştu. Merak edip arkasına gittim ve neden öyle olduğunu anladım. Ablası yerde kanlar içinde yatıyordu. Ağlamaya başladı ve yere düştü. Düştüğü anda arkasından duran beni fark etti. Bir süre birbirimize baktık ve sonunda konuştu.
Frisk: Sans...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Frans Story; Kingdomtale
FanficBu evren bana ait. İsterseniz bununöa ilgili fan kitabı yazabilirsiniz. Ut'den sadece 4 karakter aldım bunlar; Frisk, Sans, Papy, Gaster. Frisk bu evrende prenses ve bir ablası var-dı. Ama bağzı gelişen olaylar nedeni ile Frisk kraliçe oluyor. Ablas...