----------
John
----------Planım tıkırında işliyor. İlk önce prensesin güvenini kazanmak, ardından ablasını öldür. Adamların herkes uyuduktan sonra kraliçeyi ormandaki mağraya götürücek ve orda öldürecekti. Ardından Frisk kraliçe olucak ve bende onunla evlenip kral olucam. Silahlar ve tuzaklar hazır olduktan sonra-ki şu an hepsi hazır- 1 hafta sonra öldürülecek ve ben bu koskoca krallığı tek başıma yöneticem. Çocukluğumdan beri en büyük hayalim gerçek olucak. Sadece elim biraz kana bulanıcak o kadar, kimse benim suçlu olduğumu anlayamaz. Damatlığı aynanın karşısında düzelttikten sonra şaşalı taca ve kıyafetleri tekrar gözden geçirip aşağıya, gelen konukları selamlamaya gittim. Bütün davetliler geldikten düğünün yapılıcağı yere gittim ve beklemeye başladım. Nerdeyse 1 saat geçti ama frisk hala ortalıkta yoktu. Ardından ailesi geldi ve bütün davetlileri saraydan yolladı. Bir süre sonra haberciler Saraya doluştular. Teker teker aile üyeleri ile konuşulmaya başladı, daha doğrusu konuşmaya çalıştılar. Ardından teker teker saraydan çıkarıldılar. Kaybolması bana kötü oldu. Şimdi bne nasıl kral olucam? Ühüğ.
(13 Mart'tan beri fikir bulamıyorum saçmalarsam kusura bakmayın)
1-2 Hafta sonra
Mary; Eee, birşey bulabildim mi?
Sans Holmes; Çok zeki benin aklına bu fikir daha yeni geldi.
Mary; Ne fikri?
Sans Holmes; Şifre koymadan önce, ki şifreyi zaten biliyorum ama olsun, Frisk'in tel'ine izleme/takip şeyi indirmiştim ama tamamen ne olur ne olmaz diye. Başka bir nedeni yok.
Mary; Hiç inanasım gelmiyor ama neyse. E gideli o zaman.
Sans Holmes; Yok ben tek gidecem.
Mary; Niye?
John; Evet bir kere benim kurba- yani nişanlımı görmem lazım.
Sans Holmes; Yürü git. Hans kılıklı herif. Hadi ben kaçtı. Sans kaçar. (Behlül kaçarğ)
Frisk; Lan çok iyi yere sakladım he kimse beni bulamadı.
Sans; Selamalekum
Frisk; Alekumeselam- Lah, sen beni nasıl buldun?
Sans; Mistik güçlerim var. Ama bir soru, burda o boy ölçme şeylerinden var mı?
Frisk; Evet neden?
Sans; Geh.
*Boy ölçme şeyinin yanına gelirler*
Sans; Gçe. Bakam. 1.55'sin, kısa.
Frisk; Sanki sen daha uzunsun..... Kaç kutu süt içtin söyle.
Sans; *Birşeyler mırıldanır* Sanırım 25+. Ha sen birde geçen yıl söz vermiştiin. (4. Bölüm)
Frisk; Y-yoo ben öyle birşey hatırlamıyorum.
Sans; Nese bu konu hakkında sonra konuşucaz. Şimdi gidiyok.
Frisk; Yoooo ben gelmiyorum.
Sans; Niye?
Frisk; Ben evlenmek istemiyorum onla.
Sans; Heheğ, merak etme o iş bende. Çok zeki ben küçük p*ç'in odadını karıştırdım ve beyin yoksunu olduğu için yazdığı garip planın olduğu kağıtları buldum ve bunları gelecekteki kayınvalide'me vericem. O yüzden gidelim.
Frisk; İyi be.
Mary; Oh sonunda geldiniz. Kızım iyi misin? Niye kaçıyon direkt düzgünce vaz geçtim diye bilirdin.
Frisk; Var ya bu hiç aklıma gelmedi. Hayır ciddiyim gerçekten gelmedi.
John; Aaaa kurba- yani nişanlım gelmiiş.
Sans; Bir kere siz evlenemezsinin.
John; Niye?
Sans; Bunlar yüzünden!! *Kağıdı gösterir ve arkadan kutsalımsı bir müzik oynamaya başlar*
*Herkes hint dizilerinde ki gibi birbirlerine bakmaya başlar. 30 dakika sonra*
Samuel; Karar; Bu p*ç kurusu idam edilecek.
Sans; Oleey.
(Fikir yoksunluğu nedeniyle burda bırakıyorum. Bb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Frans Story; Kingdomtale
FanfictionBu evren bana ait. İsterseniz bununöa ilgili fan kitabı yazabilirsiniz. Ut'den sadece 4 karakter aldım bunlar; Frisk, Sans, Papy, Gaster. Frisk bu evrende prenses ve bir ablası var-dı. Ama bağzı gelişen olaylar nedeni ile Frisk kraliçe oluyor. Ablas...