_____
Yazar (Gehne ben)
_____Frisk:*gerilir* Aah yine uyumayı bırakmak istemediğim bir gün daha.
Frisk her sabah yaptığı şeyleri, yani; kalkma, yüzünü yıkama, giyinme işlerini yapıp aşağïya indi. ilk kez son inen kişi o değildi. Ablası hala gelmemişti. Yarım saat kadar sonra Cristal'da yemek salonuna gelmişti. Her zamanki gibi yemeklerini yemişlerdi. Ardından Frisk'in isteği üzerine sadece belirli kişileri çağırmışlardı, kuzenler ve bağzı arkadaşlar. Davetliler arasında;
*Sammy, penny, Alice, ll. James...ve bağzı başka kuzenler.
*Diğer krallığın Kral,kraliçe ve prens'i (bu çocuğu sevmiyorum ಠ ೧ ಠ. Nedenini ilerde anliğcaksınız.)
Gelicekti. Bu yüzden fazla birşey ayarlamadılar. 3-4 saat sonunda konuklar saraya teşvik etti. Davetliler, kendi aralarında dağılmış, bir şeyler hakkinda konuşuyorlardı. Frisk ve sans yine kendi yerlerine (ilk bölümde söylediğim yargı koridoru gibi olan yer) gitmişlerdi. Diğerleri oraya genelde girmezdi. Sadece diğer bölüme geçmeleri gerekiyorsa o koridordan geçerleri. Uzun süre orda konuştular. Samuel Frisk'i özel bir koleje yazdırmıştı. Tabi bunun diğerleri ile de bir ilgisi vardı, onu Frisk'i okula göndermek için ikna edenler kraliçe, gaster ve eşiydi. Yanlız kalmaması için sans'ı da onunla aynı sınıfa almışlardı. İkisinin sözel'i ve sayısal'ı iyi olduğu için ilk yıl ki sınavlarda diğer öğrencilere göre daha yüksek not almışlardı. Okuldan sonra ek olarak 2 saatlik özel eğitim alıyorlardı. Buda dersler için faydalı oluyordu. Pasta kesiliceği zaman Frisk ve Sans'ı misafirlerin yanına götürdüler. Pasta kesildi hediyeler verildi. Daha oyunlar oynanıcaktı ama Frisk ve Sans'ın bu tür oyunlara ilgileri olmadığı için yerlerine geri dönmeye karar verdiler. Onlar giderken bir çocuk Frisk'in kolunu tutup onu durdurdu.
?: Merhaba prenses Frisk.
Frisk: Siz, kimsiniz acaba?
?: Ah! Ne kadar kabayım! Ben John. Diğer krallığın prens'i.
Frisk: Tanıştığıma memnun oldum. *Elini sıkar*
John: Biraz konuşmak ister misiniz?
Frisk: A~
John: Annemle babam sizinle vakit geçirmemi ve sizinle iyi anlaşmam gerektiğini çünkü gelecekte kral olucağım zaman bunun o zamanı etkiliyeceğini söylediler. Neden bilmiyorum ama galiba sizinle arkadaş olmalıyım.
Frisk:.... Tamam.
John: Güzel! Gelin şu koridora geçelim.
Sans: As~
Sans cümlesini bitiremeden John Frisk'in elini tutar ve onu koridora götürür. Ardından sans'da onların arkasından gider. Frisk ve John uzun süre konuşurken sans yanlarinda oturup bekliyordur. En sonunda sıkılıp diğerlerinin yanına geçer. Parti biter ve herkez dağılır. Ardından birkaç gün geçer. Frisk ve John sürekli olarak konuşup birlikte takılmaya başlamışlardı. Sans kendini tamamen yanlız ve dışlanmış hissetmeye başlamıştı. Artık Frisk ile hiç konuşmuyordı. Frisk ve Sans'ın aileleri bu durumu fark etmişti ve birşeyler yapmaları gerektiğini düşünmeye başladılar. Uzun bir süre Frisk ve john'un görüşmesini yasakladılar. En başında Frisk biraz bozuldu ama sonra aklın sans gelince pek takmadı. Ondan sonra Frisk ve sans tekrar konuşmaya başladılar. Zamanla tekrar eskisi gibi oldular. Artık Frisk John ile hiç görüşmüyor, hatta kim olduğunu bile pek hatırlamıyordu. Artık sans ile her an birlikteydiler tıpkı eskisi gibi. Yani john gelmeden önceki gibi. Sans bir gün Frisk'e bir kolye verdi. Kolye mavi bir kalpti ve üstünde 'sans' yazıyordu. Sans'da da kolyenin aynısı vardı, onun ki kırmızı bir kalpti ve üstünde Frisk yazıyordu. İçleri açılıyordu ve içlerinde, daha önce Frisk ve sans'ın birlikte çekildiği bir fotoğraf vardı.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Frans Story; Kingdomtale
Hayran KurguBu evren bana ait. İsterseniz bununöa ilgili fan kitabı yazabilirsiniz. Ut'den sadece 4 karakter aldım bunlar; Frisk, Sans, Papy, Gaster. Frisk bu evrende prenses ve bir ablası var-dı. Ama bağzı gelişen olaylar nedeni ile Frisk kraliçe oluyor. Ablas...