Večeře šla překvapivě dobře. Zatím. Caroline se cítila nepříjemně. Dlouho neviděla svou rodinu ani o to neměla zájem.
,, Ani jsem nevěděla, že máte dceru. Jak to, že jste se o nikdy nezmínili? Je úžasná. Odvedli jste fantastickou práci při její výchově." Prohlásila Esther a podívala se na Caroline. Než někdo z rodiny Forbsových stihl odpovědět, odpověděla sama Caroline.
,, Oni mě nevychovali. Chvíli poté, co se narodila Emma, máma zemřela. Neuběhl ani měsíc od její smrti si našel táta ji a půl roku později se vzali. Byla to pro mě příšerná matka, tak jsem radši utekla z domu a od té doby se o sebe starám sama. Je to vlastně poprvé za dvanáct let, co je vidím." Řekla a Klaus se na ni podíval. Vůbec to netušil a měl pocit, že je za příběhem něco víc než momentálně řekla. V tom ho najednou něco upoutalo.
,, Caroline, tvoje oči. Jsou zlaté." Řekl a Caroline se automaticky otočila od jeho pohledu. Nikdo to nemohl vidět. Vnitřně se uklidňovala, aby její oči nabrali zase původní barvu. Pak se podívala zpět na Klause.
,, Asi se ti něco zdálo." Řekla a doufala, že se už k tomu vracet nebude. Caroline se podívala na Bonnie, která seděla vedle Kola. Kol jí něco zašeptal do ucha a jeho víno se mu vylilo do obličeje. Podívala jsem se na Bonnie a dala jí varovný signál. Nikdo to nechápal. Jenom ona, Bonnie a Katherine.
,, Mikaele, pomůžeš mi?" Zeptala se Esther. Mikael vzal nůž a ten sjel až k jeho ruce, kterou prořízl. Caroline se podívala na Katherine, která se dívala na místo odkud vytékala krev. Měla červené bělmo a žilky pod očima. Caroline ukázala na své oči, aby ji upozornila, že má svou upíří tvář. Okamžitě odvrátila pohled. Za chvíli se vše vrátilo k normálu.
,, Elijahi, co vlastně děláš?" Zeptala se Katherine.
,, Jsem právník." Řekl a než Katherine stihla něco říct, promluvila Caroline.
,, A ty Rebeko?" Zeptala se a usmála se na ni.
,, Jsem módní návrhářka. Nebo se zatím snažím prorazit."
,, A co ty Katherine? Vím, že Caroline je novinářka, ale ty a Bonnie."
,, Bonnie veterinářka a já nikde nepracuji. Peněz mám dost." Rebekah přikývla.
Po večeři všichni seděli v obyvacim pokoji a pili. Carolineina ruku šla ke krku, ale necítila tam svůj náhrdelník.
,, Bonnie, Katherine, můžeme na chvíli? Zeptala se Caroline a všechny tři společně odešli.
,, Co se děje?" Zeptala se Katherine.
,, Ztratila jsem svůj náhrdelník a dnes je úplněk. Za jak dlouho začíná?" Zeptala se se strachem. Bonnie to okamžitě vycítila.
,, Za pět minut. Vyskoč z okna a jdi do lesa." Přikázala Bonnie a Caroline poslechla. Čekali minutu než se obě dvě vrátili.
,, Je čas jít domů. Elijahi, doprovodíš mě?" Zeptala se brunetka a zamrkala.
,, Bude mi ctí." Řekl a Katherine se začervenala o odešli spolu.
,, Taky potřebuješ doprovodit, zlatíčko?" Zeptal se Kol Bonnie.
,, Ne, díky." Řekla a začala odcházet, ale Kol šel za ní.
Došli k jejímu bytu a když otevřela dveře, Kol šel za ní.
,, Můžeš laskavě jít pryč z mého domu?" Zeptala se Bonnie mírně podrážděně, že je v jejím bytě.
,, Ne." Bylo to jediné, co řekl, což Bonnie naštvalo.
,, Řekla jsem: Vypadni!" Řekla a sklo, co bylo kolem ní se roztříštilo. Kol zíral.
,, Jak jsi to?"
,, Ad somnum." Řekla Bonnie a Kol se skácel k zemi než mohl větu dokončit.
Elijah a Katherine došli před její byt. Cestou si hezky popovídali.
,, Chceš jít dál?" Zeptala se a než stačil odpovědět, zatáhla ho dovnitř a políbila ho. Chvíli se líbali a najednou Katherine ucítila hlad a nemohla odolat. Její zuby pronikli do jeho krku a hned se zase odtáhla, když ucítila pálení v krku.
,, Co jsi? " Než stačil otázku dokončit, Katherine mu praštila hlavou do zdi a on omdlel.
Klaus chodil po domě a hledal Caroline, ale nikde jí nenašel. Přišlo mu to divné. Ani se nerozloučila a nechala tu své věci.
,, Neviděli jste Caroline?" Zeptal se své rodiny a oni zavrtěli hlavou. ,, Jdu ji hledat." Řekl a vydal se směrem do lesa.
ČTEŠ
She Is Wolf
FanfictionCaroline je novinářka a často chodí už ke svému kamarádovi Klausovi do baru. Klaus se Caroline snaží získat od doby, kdy ji poprvé potkal. ( Caroline je vlkodlak a Klaus člověk)