Tajemství je venku

135 11 2
                                    

Bonnie chodila po místnosti, zatímco Kol ležel na posteli. Nevěděla, co dělat.  Ukázala mu, co je zač. To se jí ještě nestalo. Teda pokud to nechtěla někomu říct. A teď nevěděla, co dělat. Mohla mu kozlem vymazat paměť nebo říct Katherine, aby ho ovlivnila. Ano, to bude to nejlepší. Vzala telefon a vytočila číslo Katherine. Pětkrát to zazvonilo než to Katherine zvedla.

,, Potřebuji tvou pomoc. Kol mě viděl, jak čaruji." Zakřičela do telefonu Bonnie.

,, To jsi na tom líp. Já se nemohla udržet a zakousla jsem se do Elijahe, ale on měl v sobě železník, tak jsem mu praštila hlavu o seď." Bonnie se zasmála. Katherine zmatkovala. To se ještě nikdy nestalo.

,, Sejdeme se u mě za půl hodiny. Vem ho s sebou." Řekla Bonnie a zavěsila. Doufala, že Caroline nemá takové problémy.

Klaus chodil po lese a volal  Carolineino jméno. Nemohl ji najít. Měl o ni velký strach. Hledal ji celé hodiny. Už bylo skoro ráno. Najednou za sebou uslyšel zavrčení. Otočil se a našel tam stát  světle šedého vlka. Pomalými kroky se k němu přibližoval a najednou se rozběhl. Když Klaus viděl, že se k němu vlk přibližuje rozběhl se. Běžel, co nejrychleji to šlo, ale vlk byl rychlejší. Dohnal ho a skočil na něj. Klaus zavřel oči a čekal až ho vlk kousne nebo něco podobného, ale nic se nestalo. Otevřel oči, ale už na něm nebyl velký šedý vlk, ale nádherná blondýnka. Okamžitě ji poznal. Jak by taky ne?

,, Caroline?" Caroline uslyšela hlas, který říká její jméno. Otevřela oči a uviděla, že je to Klaus.

Bonnie a Katherine byli v Bonnieině bytě a čekali až se oba vzbudí. Dohodli se, že jim to vysvětlí najednou a pokud bude reakce nějak brutální, tak jim vymažou paměť.

,, Připravena?" Zeptala se Katherine Bonnie. Bonnie přikývla.

,, Sargere." Řekla a oba se probrali. Katherine se podívala na Elijahe a viděla, jak si promnul spánky. Jeho pohled směřoval k ní. Když se na ni podíval usmála se, čímž doufala, že ho uklidní, ale v jeho očích viděla čirý strach. Bonnie se podívala na Kola a ten nevypadal vystrašeně, ale vzrušeně?

,, Chtěli jsme vám vysvětlit, co se včera stalo." Začala Bonnie.

,, Jde o to, že jsme ani jednomu z vás nechtěli ublížit. Prostě se to stalo." Pokračovala Katherine.

,, Měli bychom začít s tím, co jsme vlastně zač." Řekla Bonnie a pak nastalo ticho. ,, Já jsem ... Ona je ... Teda my jsme ..." Bonnie to z nějakého důvodu nedokázala říct. Naštěstí pro ni, byla Katherine ta odvážnější. A to ve všech směrech.

,, Já jsem upír a Bonnie je čarodějka." Řekla Katherine, jako by se nechumelilo. Jako by o nic nešlo. Ale ono ve skutečnosti šlo o hodně. Kolik lidí vám řekne, že ve skutečnosti nejsou lidé?

,, Když si mě kousla znamená to, že se ze mě stal upír?" Katherine se zasmála. Všichni jsou stejní.

,, Moc se díváš na twilight ságu. Ve skutečnosti je to s proměnou trochu  složitější. Všechno ti to vysvětlím o samotě. Pojď." Řekla a natáhla ruku a Eliajah ji přijal, tak odešli. Bonnie se podívala na Kola a čekala, co na to řekne.

,, Podle mě je úžasné, co jsi zač. Můžeš tu svou moc použít do postele."

,, Katherine, potřebuji, aby si Kola ovlivnila." Zavolala Bonnie na svou nejlepší kamarádku.

She Is Wolf Kde žijí příběhy. Začni objevovat