Hybrid. To přece nebylo možné, že? To by jí přece musel proměnit sám on, ale on ne. Byl to jediný hybrid na světě. Teda teď vlastně jeden ze dvou hybridů na celém světě. Proč ona? Proč? Jakmile Stefan viděl reakcí jeho kamarádky, objemul ji. Proto Stefana milovala. Vždy dokázal poznat, co s ní je, aniž by mu to musela říct. Se Stefanem se znali už několik let. Byl u toho, když poprvé někoho zabila a pomohl jí. Jen díky němu zvládla to že je vlkodlak. A teď jí pomůže zvládat to, že je hybrid.
,, To bude v pořádku. Slibuji. Teď mi řekni o tom chlapovi, co před chvílí odešel." Caroline ho pustila a posadili se spolu na gauč.
,, Jmenuje se Klaus a vlastní bar. Jeho rodina je bohatá. Má dva starší bratry a jednoho mladšího. A dvě sestry. Jednu starší jednu mladší." Nešlo si nevšimnout Carolineiného nadšení, když o něm mluvila, i když neřekla skoro nic
,, Líbí se ti?" Zeptal se, i když znal odpověď. Caroline zavrtěla hlavou. A Stefan jí ukázal pohled, který říkal: Vím, že lžeš.
,, Vážně ne." Řekla a ten pohled stále nezmizel. ,, Opravdu ne." Stále nic. ,, Fajn, líbí se mi. Jsi horší než Katherine." Zakřičela Caroline a Stefan se její reakci zasmál.
,, Neví to, že?" Caroline smutně zavrtěla hlavou, jelikož si vzpomněla na jeho předchozí reakci, když to zjistil.
,, Zjistil to, ale Katherine mu vymazala paměť. Neviděl jsi, jak se na mě díval, když to zjistil. A to jsem byla jen vlkodlak a teď jsem hybrid. Nedokáži si představit jeho reakci na tohle. Vlastně ani nechci. Už nechci ten pohled znovu zažít." Stefan si všiml, jak jí po tváři stéká slza, kterou okamžitě setřela.
,, Musíš to zjistit. Čím víc s ní budeš trávit čas, tím víc se do něj zamiluješ. A až mu to řekneš a on bude reagovat stejně, bude tě to akorát více bolet. Teď jsi za ním do jeho baru, řekni mu to a v nejhorším mu vymažeš paměť. Bude tě to bolet daleko víc." Caroline Stefana obejmula.
,, Díky, Stefane. Jsi nejlepší. Půjdeš tam se mnou?" Stefan přikývl. Pustila ho a šli spolu do Klausova baru.
Jakmile byli uvnitř a Caroline se nadechla, ucítila vůni krve. Bylo to opojné, ale zvládla se ovládnout. Caroline došla k baru, kde stál Marcel. Naposledy ho viděla na plese. Usmála se na něj.
,, Je tady Klaus?" Zeptala se. Bylo to zvláštní. Z padesáti procent si přála, aby tam byl, ale z těch zbylých padesáti, aby tu nebyl. Než stihl odpovědět, někdo je přerušil.
,, Caroline." Caroline se otočila a uviděla Rebeku. Okamžitě se obejmuli.
,, Rebeko, ráda tě zase vidím." Řekla a pustili se.
,, Já tebe taky. Klaus je vzadu." Jakmile ten Caroline uslyšela, zmizela rychlostí blesku. Rebekah se zasmála. Tohle bylo prostě dokonalé. Věděla, že se k sobě Caroline a její bratr hodili. Její pohled se zaměřil na chlapa vedle něj. Byl sexy. Měl tmavě blond vlasy, zelené oči a svalnaté tělo. I Stefanovi se Rebekah na první pohled zalíbila. Byla to ta nejkrásnější žena, co za několik staletí, co žil, potkal.
,,Jsem Rebekah." Řekla s natáhla ruku. Stefan ji s radostí přijal.
,, Já Stefan."
ČTEŠ
She Is Wolf
FanfictionCaroline je novinářka a často chodí už ke svému kamarádovi Klausovi do baru. Klaus se Caroline snaží získat od doby, kdy ji poprvé potkal. ( Caroline je vlkodlak a Klaus člověk)