Caroline vešla do Klausovi do kanceláře a polekala se. Klaus tam ležel bez sebemenšího pohybu čehokoli. Neslyšela jeho srdce bít. Cítila, jak jí po očích začali stékat slzy. Klekla si na zem k jeho nehybnému tělu. Měl zlomený vaz. To by normální člověk neudělal. Musel to být upír, který mu předtím dál svou krev. Jiné řešení nebylo. Nemohlo být. A najednou se její domněnka potvrdila. Klaus se zhluboka nadechl. Caroline se hrozně ulevilo. Teď jen zbývala jedna věc.
,, Co se děje?" Zeptal se jí. Caroline v tu chvíli začalo zajímat, jak dlouho bude trvat než si na všechno vzpomene.
,, Vím, že to je nemožné, ale je to pravda. Za chvíli si na všechno vzpomeneš. Jen mi musíš věřit." Klaus přikývl.
,, Přeměňuješ se na upíra. Někdo ti dal svou krev a pak ti zlomil vaz. Umřel jsi a teď musíš vypít lidskou krev jinak umřeš. Vím, že se ti teď můžu zdát jako blázen, ale nejsem a můžu to dokázat."
,, Věřím ti." Řekl, což Caroline překvapilo. Kdyby to Klaus slyšel od kohokoli jinému, nevěřil by mu, ale Caroline ano.
,, Dobře teď ti jen musíme sehnat lidskou krev." Řekla a postavila se. Klaus hned po ní.
,, Já se nenapiju." Řekl a podíval se dolů, aby se vyhl jejímu pohledu.
,, Proč?"
,, Já nevím proč. Prostě vím, že upír být nechci." Caroline se vyděsila. Milovala ho a on jí chtěl opustit. A pak jí to najednou došlo.
,, Někdo tě ovlivnil. Musí to tak být." Caroline by přijala cokoliv, jen aby nemusela přijmout realitu.
,, Není." Klaus věděl, že ho k tomu nikdo neovlivnil.
,, Proč nechceš být upírem. Nic o tom nevíš. Alespoň tomu dej šanci." Klaus zavrtěl hlavou. ,, Dobře. Takže mi nezbývá nic jiného než udělat tohle." Řekla, vzala lahvičku s krví z kabelky a nacpala mu to do úst.
O dva roky později
Caroline byla šťastná. Nakonec se ukázalo, že to opravdu nebylo ovlivnění. On sám nechtěl být upír, ale nakonec si to zamiloval. Možná až moc. Hned poté, co mu tu krev dala, zabil celý bar, včetně jeho kamaráda Marcela.
Měli štěstí, že Stefan s Rebekou už byli pryč. Teď byli spolu. Rebekah věděla všechno a nevadilo jí to. Dokonce se rozhodla, že chce být než upír, ale Stefan jí nechtěl proměnit. Alespoň za tím ne. Rozhodl se, že by si ještě měla užívat svého lidského života než se ho definitivně vzdá.
Kol nějak přemluvil Bonnie, aby s ním šla na rande a teď čekali své první dítě. Chlapečka jménem Kol. Jak taky jinak?
Elijahe a Katherine moc neviděli. Katherine přeměnila Elijahe na upíra praktický hned a teď jsou výhradně spolu. Byli to dva úplné opaky a to bylo právě to úžasné. Někdo potřeboval tak trochu zkrotit Katherine Pierce.
A co týče Caroline a Klause. Teď spolu cestovali po světě. Oba si vždy přáli vidět svět, což se jim teď splnilo. Caroline nikdy nenapadlo, že by tohle mohl být její statný konec. Že se zamiluje do kluka, kterého potkala na ulici a který ji chtěl dostat akorát do postele, ale stalo se to a byla za to ráda. Protože ona Niklause Mikaelsona milovala víc než cokoliv na světě.
Konec
ČTEŠ
She Is Wolf
FanfictionCaroline je novinářka a často chodí už ke svému kamarádovi Klausovi do baru. Klaus se Caroline snaží získat od doby, kdy ji poprvé potkal. ( Caroline je vlkodlak a Klaus člověk)