Ovlivnění

129 10 2
                                    

Klaus se díval na Caroline. Nemohl tomu uvěřit. Byla vlk a teď je zase ona. Vůbec to nechápal. Jak? Viděl několik filmů s vlkodlaky, ale v realitě to bylo nemožné. Že?

,, Myslím, že bych ti to měla vysvětlit." Řekla a dívala se dolů. Nedokázala se mu totiž podívat do očí.

,, Myslíš?" Zakřičel.

,, Poslouchej, vysvětlím ti to, ale ne tady. Pojď ke mně domů." Chytila ho za ruku a začala ho vést ke svému bytu. Celou cestu šli mlčky. Slyšeli jen své vlastní dýchání a zvuky okolo. Caroline celou dobu přemýšlela, jak mu to má říct. Kdyby jí momentálně nečekal jeden z nejděsivějších rozhovorů v životě, myslela by si, že je hezké jít a držet se s ním za ruku. Když dorazili do jejího bytu, věděla, že už musí začít.

,, Chceš něco?" Zeptala se ve snaze to na chvíli oddálit.

,, Jen pravdu. " Caroline se povzdechla a posadila se vedle něj na gauč na gauč.

,, Dobře. Já jsem vlkodlak. Vlkodlaci se proměňují pouze za úplňku, ale já mám náhrdelník, který mi pomáhá přeměny kontrolovat." Klaus přikývla jako gesto, že to pochopil.

,, A zabila jsi někdy někoho?" Caroline se podívala dolů a Klaus okamžitě pochopil, co tím myslí. Chystal se odejít, ale ke Carolineinu štěstí zazvonil zvonek. Věděla kdo to je. Během cesty do bytu Katherine poslala Katherine zprávu, aby za ní přišla, ale nic víc. Udělala to proto, aby ho mohla ovlivnit, aby zapomněl, kdyby reagoval, přesně tak jak reagoval. Klaus šel ke dveřím a otevřel je. Za nimi stála brunetka, která včera odešla s jeho bratrem. Chystal se vyjít z jejího bytu, ale Katherine mu zablokovala cestu. Odstrčila ho dále a zavřela dveře. Caroline se mezi tím k nim připojila.

,, Potřebuji, aby jsi ho ovlivnila, aby si nic ze dnešního rána nic nepamatoval." Katherine přikývla.

,, Na to, co se stalo dnes zapomeň. Včera jsi šel hledat Caroline, protože jsi se o ní bál. Našel jsi ji a odvedl ji domů. Bylo už pozdě, tak ti Caroline nabídla, že u ní přespíš. A teď odcházíš domů." Klaus to zopakoval, rozloučil se a odešel.

,, Díky, Katherine." Vydechla si úlevou  a šla zpět do obývacího pokoje a Katherine za ní.

,, Není zač. Všechny tři jsme to podělali." Řekla a posadila se vedle Caroline na gauč.

,, Všechny tři?" Zeptala se zmateně Caroline.

,, Já jsem Elijahe kousla a Bonnie se tak rozčílila, že rozbila věci kolem sebe." Řekla a Caroline se začala smát. ,,  Kolovi jsem vymazala paměť a Elijah to pochopil. Jsem za to ráda. Konečně můžu navázat vztah bez lží." Caroline byla za ní ráda. Byl pokrok jen to, že chce navázat vztah. ,, A taky se nemusím omezovat v sexu." Caroline se musela zasmát.

,, Kdyby jsi to nedodala, měla bych pocit, že ti vymyli mozek." Katherine se zasmála.

Klaus dorazil do domu svých rodičů, jelikož tam měl ještě nějaké věci. Měl štěstí, jelikož jeho rodiče nebyli doma. Když si bral své věci, uvědomil si, že Caroline je tu nechala taky. Vzal je a vydal se domů. Dnes večer za ní půjde a vrátí ji její věci. Jen při myšlence, že ji zase uvidí, se mu objevil na tváři úsměv.

She Is Wolf Kde žijí příběhy. Začni objevovat