Starý přítel

113 9 0
                                    

Katherine odešla chvíli, po tom, co přišla a Caroline se vydala zpět za Klausem.

,, Kdo to byl?" Zeptal se hned, jak se mu znovu objevila před očima

,, Katherine. Něco mi přinesla." Klaus přikývl.

,, Ne, že by mi to vadilo, lásko. Spíše naopak. Ale nechceš si něco obléct." Caroline se podívala na sebe a uvědomila si, že je jen ve spodním prádle.

,, Hned jsem zpátky." Řekla a odešla do svého pokoje. Oblékla si černé tričko s bílými srdíčky, modré roztrhané džíny a černé tenisky. Jakmile se oblékla, šla zpět za Klausem.

 Jakmile se oblékla, šla zpět za Klausem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Vypadáš nádherně, lásko." Řekl a Caroline se posadila vedle něj na gauč.

,, To říkáš vždycky. Vím, proč jsi sem přišel, ale nevím, proč jsi stále zde. Takže?" Klaus se usmál. Byla strašně roztomilá.

Klaus začal mluvit, ale Caroline se nemohla soustředit. Snažila se poslouchat, ale nešlo to. Slyšela jen to, jak mu proudí krev žilách.

,, Caroline, posloucháš mě?" Zeptal se, čímž ji vytrhl z transu.

,, Omlouvám se. Vzpomněla jsem si, že něco musím udělat. Promiň. Sejdeme se později v baru?"

,, Samozřejmě." Řekl a vydal se do chodby. Když otevřel dveře, uviděl tam může. Měl světle hnědé vlasy a zelené oči.

,, Stefane." Zakřičela Caroline a objala ho. Prakticky na něj skočila. V Klausovi se zvedla žárlivost. Vyháněla ho kvůli jinému muži.

,, Ahoj, Carebear."

,, Co tady děláš?" Zeptala se a odtáhla se od něj.

,, Zavolala mi Katherine. Kvůli tomu, co se ti stalo a já okamžitě přišel. Chci ti pomoct. Ty jsi pomohla mě, já ti to teď oplatím." Caroline mu věnovala svůj jasný zářící úsměv. Pak slyšela, jak si někdo odkašlal. Otočila hlavu odkud vycházel zvuk a podívala se na Klausi.

,, Klausi, tohle je Stefan Salvatore, můj starý přítel. Stefane, to je Klaus Mikaelson. Klaus je .... Prostě Klaus. Pá, Klausi. Uvidíme se později." Klaus jí zamával a odešel. Cítil žárlivost na může, kvůli kterému ho vyhnala. Chtěl vědět, kdo to je a hlavně jaký mají spolu vztah.

,, Jen kamarád?" Zeptal se Stefan a sundal si svou koženou bundu.

,, Ano. Jen kamarád. Co si dáš k pití?" Zeptala se a začali spolu kráčet do kuchyně.

,, Přinesl jsem něco k pití tobě." Řekl a hodil mi něco. Chytila jsem to a uvědomila jsem si, že je to krevní vak.

,, Díky." Řekla jsem a začala pít. Pane bože. To bylo úžasné. Měla jsem pocit, že mi to dává energii do žil. Cítila jsem silná. Silnější než jsem si kdy dokázala představit.

,, Jak dlouho tu byl?"

,, Je to důležité?" Zeptala se a Stefan ji dal ten svůj pohled, který říkal, že to důležité je. ,, Půl hodiny. Šťastný? Ale nic nebylo.''

,, Kvůli tomu se neptám. Máš skvělé sebeovládání. Žádné kousance neměl, když odcházel. Alespoň jsem si žádných nevšiml. Většina upírů krátce po proměně nemá sebekontrolu, ale ty jsi s ním strávila půl hodiny a nezaútočila jsi. To je úžasné."

,, Díky. Víš cítím se divně. Vím, že jsem teď upír, ale nemám tušení, jak jsem se přeměnila nebo kdo a proč a to sakra naštve." Zakřičela. Když se rozčílila, objevili se její upíří rysy. Dlouhé tesáky, žíly pod očima, ale neměla červené bělma, ale zlaté duhovky.

,, Caroline ty nejsi upír. Ty jsi Hybrid."

She Is Wolf Kde žijí příběhy. Začni objevovat