Sázka

240 12 2
                                    

Caroline:
Už je to měsíc, co jsme já a Klaus přátelé. Klaus se se mnou dost často snaží flirtovat a párkrát po mně dost silně vyjíždí.

Zrovna jsem přišla do jeho baru a nejde si nevšimnout, že je jeho nálada nenormální.

,, Klausi, co je ti? Chováš se divně?"

,, Nic jen jsem dostal dva lístky na fotbal a nemám s kým jít a samotnému se mi tam nechce." 5ekl s pokleslou tváří.

,, Tak já půjdu s tebou." Řekla jsem nadšeně a on se na mě podíval s překvapeným výrazem na tváři.

,, Ty? Chceš jít na fotbal? Lásko, jestli chceš, abych s tebou trávil čas, stačí říct a půjdeme kamkoliv chceš a nemusíš se obtěžovat jít na fotbal." Usmál se na mě. Bože, má tak nádherný úsměv a ten sexy britský přízvuk. Někdy přemýšlím, jak by to znělo, kdyby sténal moje jméno.

,, Myslím to vážně. Fotbal mě baví a na fotbal s tebou půjdu ráda." Usmál se na mě.

Strávila jsem v baru další dvě hodiny než jsme vyrazili. Dorazili jsme tam a musím uznat, že místa byla úžasná.

,, Vyhrajou." 5ikám mu a Klaus se zasmál.

,, Těžko, lásko. Oni nevyhrají."

,, Chceš se vsadit?" Zeptala jsem se ho a mu se na tváři objevil ten sexy úsměv.

,, Dobře. Když vyhraju, tak půjdeš se mnou v sobotu na ples, který pořádá moje rodina."

,, Fajn. Ale když vyhraju, budeš mi celý měsíc uklízet byt." Na to se usmál.

,, Velmi rád lásko. Jestli to znamená strávit více času s tebou." Začervenala jsem se.

Jak šel zápas, tak to vypadalo, že vyhraju já, ale ukázal se pravý opak. Klaus vyhrál. A to znamenalo, že s ním budu muset jít na ples.

Tohle je sice kratší kapitola, ale i tak doufám, že se vám líbí.

She Is Wolf Kde žijí příběhy. Začni objevovat