Ważne informacje

54 3 3
                                    

Hejka czytelnicy!
Święta minęły oraz nowy rok się zaczął. Z tej okazji życzę wam dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, aby nowy rok był lepszy niż poprzedni. Mam nadzieję że każdy z was będzie w tym roku uśmiechnięty, bardziej szczęśliwy niż w zeszłym roku❤️

Zastanawiałam się dłuższy czas czy wreszcie coś napisać czy dalej pozostawać cicha jak powietrze. Jednak chce być z wami szczera a w pewnym stopniu zależy mi na wattpadzie. Chcę wrócić tu i pisać jednak wiem że nie nastąpi to teraz. Chcę wraz z zakończeniem matur wznowić pisanie. Wiem, że matura jest ważna a chciałabym się do niej przyłożyć jak najlepiej potrafię. Ten rok szkolny jest pełen wyzwań u mnie, nie wiem jak u was, lecz jestem aktualnie w czwartej klasie technikum. Jestem na kierunku -  logistyk. Wraz z początkiem trzeciej klasy zdecydowałam się podjąć projektu realizowanego przez Unię Europejską "Zawody przyszłości". Plan był prosty w trzeciej klasie wszystkie kursy, czwarta egzamin zawodowy w styczniu, maturka w maju i z głowy. Ale...
Nie, nie i jeszcze raz nie!
Witam jestem wirus, koronawirus.

Wszystkie kursy zaplanowane w projekcie spadły na czwartą klasę. Cały pierwszy semestr poświęciłam na wyrobienie się z przedmiotami zawodowymi (które skończyły się wraz z grudniem), ogólnymi (z którymi nas męczyli), nie zapominając o powtarzaniu do egzaminu zawodowego. Już za kilka dni piszę ważny dla mnie test. 11 i 12 stycznia będę siedzieć w auli wraz z innymi uczniami pisząc egzamin. Strasznie się stresuje i czuję się mniej pewnie przez całą pandemię oraz świadomość że w zależności czy zaliczę zależy czy będę miała całą kwalifikacje "Technik logistyk". Zaraz po egzaminie zaczynam ostre przygotowywanie się do matury. Pandemia dała w kość i mentalnie jestem przygotowana do tego aby przygotowywać się sama do matury. Zauważyłam że nauczyciele nie chętnie są zainteresowani pomocą.

Pisanie jest moim hobby, to coś co kocham i pozwala na wykorzystanie mojej kreatywności i pomysłów. Jednak nie mam założonych różowych okularów i muszę przyjąć obowiązki na barki.  Czuję aktualnie przemęczenie całą sytuacją w której jestem ja oraz wiele innych osób. Problemy osobiste, pandemia, szkoła czuję że to wszystko mnie najzwyczajniej w świecie przytłacza. 

Wiem że rok 2021 będzie rokiem wielkich zmian dla mnie. Kończę technikum i zaczynam dorosłe życie.

Czuję pokłady motywacji, pomysłów do prowadzenia tego miejsca jednak są przykryte płaszczem przemęczenia. Liczę, że jak wznowie działaność będziecie dalej przy mnie. Światło w tunelu mówi mi o zakończeniu prac które jeszcze nie zostały zmienione na "zakończone".

Dodatkowo w wakacje rozpoczęłam pisanie opowiadania, które również w wakacje zostało zamrożone, gdy kolejne wakacje nadejdą to wznowie go. Będzie to opowiadanie autorskie do którego mam wiele pomysłów i wraz z dopracowaniem go dopiero pojawi się tutaj. Zanim to nastąpi chce dokończyć aktualne rozpoczęte tu opowiadania abyście wy czytelnicy mieli możliwość przeczytania w całości tytułów, które sprowadziły was do mnie.

Życzę wam dobrze.
W tym roku ŻYJCIE, a nie przeżyjcie.
Pomimo ciężkiej sytuacji, wierzę że damy radę!

Widzimy się już w maju/czerwcu.

Pozdrawiam Bllamperry ❤️

PS. Jakby ktoś potrzebował osoby z którą mógłby zamienić parę słów, bądź osoby do wysłuchania - jestem tu. Można napisać w prywatnych wiadomościach. Jeśli nie o życiu można porozmawiać o pomysłach aby zająć czymś głowę w aktualnych czasach.

Akademia wampirów - Odrodzenie|| ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz