~Ranza~

15 2 6
                                    


Medyadaki gacımız Ashley

Sonunda Amerika'ya gelmiştik. Maceramız başlamıştı havaalanından çıktığımızda araç bekleme noktasına okulumuzun yazılı olduğu pankart tarzı bişey gördüm şoför tutuyordu bizimkilere gösterip şoförün yanına gittik.

Ege:Emmi Türk müsün? 

Cemre:Bu çocuk niye Amerika'da gitsene sen Şırnak'a veya Diyarbakkır'a

Ece:Tam barzo

Ege:Lan naptım nasıl anlıcam başka türlü.

Ferit:Bak söyle

Derken şoför araya girerek cevap verdi

Şoför:Arkadaşlar sakin olun Türk'üm adım Hasan sizi ben götürücem ve işlemlerinizi yapmanızda yardım edicem. Okul müdürünüz çok yakın arkadaşımdır istediğiniz bişey olduğunda bana iletin ben hallederim.

Dedi çok cana yakın 45'li yaşlarda kirli sakallı mavi gözlü yaklaşık 185 boylarında bir amca veya dayıydı. Sevmiştim bu emmiyi.

Ece:Tamam o zaman Hasan bey bizim kalacağımız yer neresi ? Belirli mi biz mi ayarlıyacağız.

Hasan:Öncelikle bey değil abi de bana kalacağınız yer belli değil çünkü siz seçiceksiniz. Ben sizi burda merkezi bie otele götürücem ev işleri halledilene kadar orada kalacaksınız.

Ferit:Tamam Hasan abi biz sana yardım edelim valizler de malum kızlar ülkeyi sığdırmışlar valize .

Cemre :Hiçte bile ben azıcık kıyafet aldım yanıma burdan bişeyler alırım diye valizde boş yer bile bıraktım.

Ege:Az olan bu mu ben 1 şort 1 pantolon 3 tişört aldım.

Ece:O senin mallığın

Ferit:Bende malım o zaman

Ece:Koskoca Amerika'ya geliyoruz siz 5 parça kıyafet alıyonuz salaksınız.

Ege:Asıl salak sensin valizin dolunca görcem "Ege lütfen şunu senin valizine koyalımm ". Demişti Ece'yi taklit ederek

Ece:He bak derim öyle.( Nah çekmişti bu sırada)

Biz bunları derken Hasan abi valizlerin 2 sini koymuş bize gülüyordu adama ayıp olmuştu şunların çenesi yüzünden Ferit'i dürtükledim ki adama yardım etsin o da beni direk anladı aşkitom balım bebeğim hemen yardım etti. Valizleri koyduktan sonra yola koyulduk şehir merkezine doğru gidiyoruk.

Otele geldiğimizde arabadan inip valizlerimizi aldık. Otel şehrin merkezindeydi ve küçük hostel tarzıydı

Hasan:Evet gençler artık burda kendi başınızasınız ben sizin okul işlerinizi halledicem sizde ev bakın burda yaklaşık 200metre sonra ev ilanları olan yer var görüceksiniz. Orası yardımcı olur size bisey olursa beni bu numaradan arayın.

Dedi ve bize bir kart uzattı kartı alıp telefon kabımın arkasına koydum. Ve bizimkilere dönüp kutsal soruyu sordum.

Cemre:Aç mısınız?

Ege:Her zaman

Ferit:Her yerde

Ege:Ne yicezz

Ece:Amerika'ya gelmişiz o kadar tabiki fast food

Ege:O zaman hamburger yiyelim

Ege'nin ağzının suyu akıyordu bunu derken ve hamburger yemeye karar vermiştik zaten adım başı yemek yeriydi bir restoranta girip 4 hamburger patates kızartması ve kola sipariş verdik. Ve aklıma hemen bisey geldi. Telefonu çıkartıp kameraya bastım.

KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin