~Beden Eğitimi~

91 11 9
                                    

Medyadaki Gizem iyi okumalar.

Ece'nin ağzından;

Okul çıkışında bizim Gizem'in dediği çocuğu görmek için okulda o kadar bekledik ama göremedik eve gelince whatsapp'tan konuştuk ve Cemre çocuğun takma ismine ayran olması gerektiğini söyledi bizde onayladık ve konuşmaya devam ettik.

Cemre:Yarın hangi dersler var?

Gizem:Kimya,Biyoloji,Edebiyat,Beden eğitimi var.

Ece:Hava kesin yağmurludur yarın.

Nur:Yok ben baktım yağmurlu değil ilk defa bence kutlamalıyız.

Cemre:Bencede bir ilk doğa anaya teşekkür etmek için benim aklıma çok güzel bi fikir geldi.

Nur:Ne?

Cemre:Ağaçlara işiyelim sulanmış olurlar.

Ece:Salak ya bende birşey buldu sandım cidden.

Gizem:Klasik Cemre ne bekliyonuz?

Cemre:Sus be sen ilkokul bebesi.

Gizem:Yaa Ece şuna birşey de bana ilkokul bebesi diyip duruyor.

Ece:Cemre ayıp ama ilkokul bebesi ne direk velet diyeceksin.

Cemre:Bencede daha iyi lan velet gel küsme hemen.

Nur:Hah küstü işte.

Ece:Çocuk değil mi küser böyle.

Gizem:Küsmedim işte çocuk da değilim hıh.

Cemre:Kankalarım bu arada cidden benim doğa anaya teşekkürüm olucak fidan kampanyası başlatmayı düşündüm.

Gizem:Ooo süper olur.

Nur:Bencede.

Ece:Zaten bizim okulun müdürü bir orman sahibi orası için toplayabiliriz.

Cemre:Yarın müdür yardımcısı ile konuşurum ayarlamaya çalışırım.

Nur:Ee yarın ne giyiceksiniz?

Cemre:Abiye giyicem bedende bide rahat olsun diye 12 cmlik topuklu giymeyi düşünüyorum siz?

Gizem:Ben tayt ve tshirt.

Ece:Bende grand tuvalet giycem altına da apartman topuklumu.

Nur:Ya üf tamam dalga geçmeyin cidden ne giyiceksiniz.

Cemre:Tayt ve tshirt.

Ece:Bende

Ve böyle konuşmaya devam ettik 30 dakika daha konuşup ödev yapmaya karar verdik ve ödev yaptık yarın giyiceklerimi hazırlıyıp torbama koydum, ders programımı hazırlayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra uykum geldiği için yatağıma yattım ve derin bir uykuya daldım.

Sabah kahvaltımı yapıp üstümü giydim anneme ev işlerinde biraz yardım ettikten sonra okula gitmek için evden çıktım. Evim okulun dibinde bu durum  çok hoşuma gidiyor birşey unutursam direk almaya gelebiliyorum. Okula yürümeye  başladım okulumuz biraz yokuşlu bir yerde olduğundan nefes nefese okula vardım bizim sıraya geçtim ve bizim kızlardan Gizem ile Nur'u gördüm Cemre klasik gelmemişti daha servisle gelmesine rağmen son 10 - 15 dakika kala geliyor okula hatta bazen geç bile kalıyor .

"Selam canlarım nasılsınız?" Diye sordum ve hemen cevap verdiler.

Nur"İyiyiz bugün muhteşemiz neden sizce?".

Gizem"Tabiki beden eğitimi var ve yağmur yok " dedi.

Nur"Evett" diye bağırdı birden ve korkuttu beni.

"Gerizekalı ne diye bağırıyorsun aptal" dedim ve Nur özür diledi o sırada Cemre geldi.

Cemre"Selam aşklarım nasılsınız bence muhteşem olmalısınız sonuç olarak doğa ana bu günü bize armağan etti ve biz de ona karşılık olarak 4 litre su içip işemeliyiz" dedi.

"Cemre konuşurken bir ara nefes almayı unuttun bu yüzden beynine oksijen gitmedi ve saçmalıyorsun diye düşünüyorum yoksa bu dediğin hiç mantıklı değil "dedim.

Cemre"Tabikiside şaka yapıyorum ve ben konuşurken burnumdan nefes alabiliyorum " dedi.

Nur"Vayy be" dedi.

Cemre"Hatta size bir bilgi vereyim kaplumbağalar hem popolarından hemde burunlarından nefes alabiliyor" dedi.

Ve biz yarılmaya başladık.

Cemre "Ben alamadım" dedi.

"Sen bunu denedin mi?" Dedim.

Cemre"Sanki siz şuan denemediniz böyle bir yetkim varsa tabiki kullanmak için denedim ama olmadı iyikide olmadı" dedi.

O sırada Gizem'in suratı mor ve kırmızı rengini almıştı hemen kızlara gösterdim ve Gizem' e "iyi misin" diye sordum. Aldığım cevap gülmekten gözlerimden yaş getirdi.

Gizem"Kankalarım sakin olun iyiyim popomdan nefes almaya çalıştım nefessiz kalmışım ondan kızardım sanırım " dedi.

Bu olaydan sonra sınıfa girdik ve dersimizi işledik .Ders bittiğinde cam kenarına geçmek yerine Ayranı aramak için bahçeye indik Necmi top oynuyordu her zamanki gibi Cemre'ye Necmi'yi gösterdim ve o sırada göz  göze geldiler ve Necmi hiç beklenmedik birşey yaparak el salladı Cemre 'de el salladı.

Cemre"Kanka ne oldu az önce ben hayal mi görüyorum Allah'ım lütfen hayal olmasın veya rüya"dedi .

"Gerçek kanka gerçek bende gördüm hadi gel ayranı arıcaz daha" dedim.

Ve aramaya devam ettik bulamadık ne yazık ki Gizem üzgün üzgün içeri girerken Cemre Gizem'i neşelendirmek için sakız aldı Gizem çocuk olduğu için bir sakıza neşesi yerine geldi Cemre bizede sakız aldı hepimuz sakız çiğnemeye başladık ve sınıfa girdik.

Sakızlarımızı çıkarmamıştık ama Gizem çok sesli çiğniyordu ve Cemre  sesli sakız çiğneyenlere ,ağzını şapırdatarak yemek yiyenlere sinir oluyordu. Gizem'i uyarmasına rağmen Gizem çok da sesini alçaltmamıştı alçaltmıştı ama duyuluyordu ve hocanın sesiyle o tarafa döndük ki hoca dibimizde idi.

Hoca"Senin ağzındaki sakız mı?" Diye sordu Gizem'e yakalandı salak işte  ne diye at gibi çiğniyorsun.

Gizem"Hayır hocam" derken yutkundu ve kıpkırmızı oldu.

"Cemre neden kızardı bu utanmaz ki böyle şeylere"dedim.

Cemre"Yine kıçından nefes almaya çalışıyordur"dedi

Ve ben gülmeye başladım hoca anlamamıştı ve gitmişti ama Gizem'in kızmarması geçmiyordu ki öksürmeye başlamıştı şuan dank etmişti salak sakızı yutamamıştı ve boğuluyordu  kalkıp hemen sırtına vurdum Cemre su verdi ve Gizem su içti anca o zaman sakız midesine gitti .

Cemre"İyi misin?"diye sordu.

Gizem"İyiyim iyiyim sakızı yutamadım lan yakalanmıyım diye canımdan olucaktım"dedi.

Derse devam ettik ve nihayet beden eğitimi dersi gelmişti hemen inip soyunma odamıza girdik ve üstümüzü değiştirdik boy sırasına geçip hocayı bekledik ben ve Cemre yan yanaydık muhabbet ederken hoca geldi ve yoklama aldı sonra 4 tur koşturdu.
Biz öldük koşu sonrası hareketler yaptırdı ve serbest bıraktı. Kızlarla bir banka oturduk ve muhabbet ettik biraz dinlenince voleybol oynadık.

Çok hızlı bir şekilde 2 saat geçmişti üstümüzü değiştik ve Cemre ile şakalaşıyorduk .

"Cemre bidaha o poşeti bana vur öldün sen"dedim.

Ve cemre bidaha vurdu tam o sırada poşet ortadan ikiye yarıldı ve yerdeki şeylerle şok oldum Cemre'nin sporcu sütyeni,taytı, tshirtü,çorabı yerdeydi. Ve tam karşımızda Necmi vardı.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir sizleri çok seviyorum.Yeni bölümü en kısa zamanda yayınlıycam.Kendinize iyi bakın ❤

KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin