Kaldıkları oda iyi okumalar.
Ferit'in dediği ile şok geçirmiştik. Kimse bir şey demedi Ege'nin evine çıktık. Eve girdik hepimiz aç olduğumuz için Yemeği kim yapacak kargaşasına girdik.
Ferit"Yemek yapmayı bilen var mı?"dedi.
Ece"Valla ben yapamam ama Cemre adeta bir şef harika yemek yapıyor "dedi.
Ege"Tam aradığım gelin adayı"dedi göz kırparak.
Ferit ise Ege'ye ölümcül bakış attı halbuki şaka yaptığını bilmesi gerekti. Ferit'in yumruğunu sıktığını gördüm yani daha çok sinirlenmişti. Ortamı sakinleştirmek için Ferit'in hoşuna gidicek bir espiri yaptım.
"Ayy yengesi kurban olsun Ege'ye hadi siz geçinde biz Ece ile yemek yapalım "dedim.
Ferit bana gülümsedi ve siniri geçmişti bu çocuk çok fenaydı.
Çocuklar içeri geçmişti bizde Ece ile mutfağa geçtik. Ne yemek yapıcam diye düşünmeye başladım ve aklıma harika birşey geldi.
"Ece şaka yapalım mı?"dedim.
Ece"olur yemeklere kezzap koyalım yada domestos"dedi.
"Oha saçmalama tuz falan atalım dicektim."dedim
Ece"Tabi yenge hanım tuzlu yemekle alıştır Ferit eniştemi sonra tuzlu kahveye geçir"dedi.
"Ece komik değil biz şimdi neyiz bu nasıl flört hiçbirşey anlamadım. Neyse ne yapalım bak bakıyım bir dolaba"dedim.
Ece"Patlıcan,kabak,biber domates ve benzeri sebzeler işte "dedi.
"Mercimek çorbası yapalım yanındada dolma yapalım mı hem kabak hem biber bak bakıyım dolmalık biber mi onlar"dedim
Ece"Biberin dolmalığıda mı oluyor "dedi.
Ve gülmeye başladım. Ece sinir oldu biberleri bana gösterdi dolmalık biberlerdi. İlk olarak mercimekleri yıkadım, patates ve soğan soydum. Soğanlarda biraz ağladım ve Ece'nin gülme sesini duydum.
Ece"Ayy sen ağladın mı kim ağlattı seni"dedi gülerek.
"Orda kıçını devireceğine gel sen soy bak bakalım kim ağlıyor."dedim
Ece"Sen gör şimdi ne yapıcam ben Ferittt!!"diye bağırdı.
"Ne bağırıyorsun aptal "dedim.
Ece"Demek aptal ha . Ferittt koş Cemre çok kötü ağlıyor!!"dedi.
Salak Ece ne yapıyordu. Ferit ise kıyamam korkarak koşup hemen mutfağa girdi. Ve bana doğru telaşla geldi.
Ferit"Ne oldu neden ağladın "dedi.
"Ağlamadım aptal Ece'nin şakası "dedim.
Ece"Hala aptal diyor. Hiçte bile eniştecim senin için ağladı"dedi.
Ben ise şoktaydım. Ferit ise şakaya inanıyordu.
"Ece salak mısın. Öyle birşey yok Ferit soğanları doğrarken gözlerim yandı ağladım."dedim.
Ferit" seni ağlatıyorsa soğanlı birşey yapma kıyamam"dedi.
Gülümserken Ece bu mükemmel anı bozdu.
Ece"Heyt be romantik enişte "dedi.
"Ya hadi Ferit sen git bende yemekleri yapıyım "dedim.
Ve Ferit içeri geçti. Soğanı patatesi ve mercimeği tencereye koyup üstüne su ekledim ve pişirmeye başladım. Sıra dolmadaydı.Pirincin yerini arıyordum Ece ise oturmuş elma yiyordu. Pirinci buldum ve güzel bir iç harç hazırladım. Sonra dolmaları oydum ve doldurmaya başladım. Doldurduktan sonra ocağa koydum. Arkamı döndüğümde Ece boş boş oturuyordu bende ona iş kitlemek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
ChickLitBir grup liselinin okulda başlayan hayatlarının bir fırsat sonucu Amerika'da devam etmesi üzerine kelebeğimizin aşkı da dahil olur aralarındaki çekim gücü ile birbirlerine tamamen bağlanan çiftimizin hayatları...