~Kütüphane~

80 7 16
                                    

Medyadaki okulun kütüphanesi.

Gizem'in telefonu gitmişti ve Gizem sadece seni yazısını görmüştü. Hoca en önemli yerde reklam arası gibi girdi yeminle.

Gizem"Kanka ne yapıcaz tam da yerinde aldı salak kadın "dedi.

"Aynen girdi reklam arası gibi"dedim.

Ece"Alırız teneffüste"dedi.

Dersi zar zor bitirmiştik meraktan zaman geçmiyordu. Ders bitiminde hocanın yanına uçtuk.

Gizem"Hocam özür dilerim sesi açık kalmış"dedi.

Ece"Çok özür dileriz hocam"dedi.

Hoca"Tamam bu seferlik affediyorum bidaha olmasın. Gizem seni tanıdığım için tutanak tutmuyorum"dedi.

Gizem"Çok teşekkür ederim hocam"dedi.

Telefonu aldık ve hemen arka sıraya uçtuk ve mesaja baktık.

Selim:Seni tanıyor muyum istek atmışsın.

"Bu ne ya bu nasıl mesaj"dedim.

Gizem"aynen"dedi.

Ece"Resmen clickbait yedik"dedi.

Nur"Kandırdı pislik"dedi.

Yaşadığımız hüzün ile tuvalette gittik. Tuvalete sadece Gizem girdi. Bizde Gizem'i bekledik. Ben aynaya bakıyordum. Nur ise klasik tuvalet şakası yapıyordu.Kapıyı tıklatıp duruyordu. Ve Gizem çıldırıyordu. Tam o sırada hoca sigara kontrolü için tuvalette girdi.

Nur Gizem'in olduğu tuvaletin kapısının önünde sırtı hocaya dönük bekliyordu.Hocayı görmemişti. Ve çok pis bir hata yaptı.

Nur"Gizemmm hadi çık "dedi.

Ve hoca bizden çok işkillendi. Nur'a kaş göz yapsamda anlamadı ve daha çok işi batırdı.

Nur"Neden kaş göz yapıyorsun "dedi.

Hoca Gizem'in kapısının önüne ve Nur şok içinde hocaya bakıyordu. Hoca kapıyı tıklattı ve asıl kötü olan şey şimdi başlıyordu. Hoca kapıyı tıklattı ve Gizem hocayı Nur sanmıştı .

Gizem"Nur tuvalletten bir çıkıyım ağzına sıçıcam ne kapıymış ya"dedi.

Biz şok içinde hocaya bakıyorduk. Gizem şuan boku yemişti. O sırada Gizem kapıyı açtı ve karşısında Nur yerine hocayı buldu.

Hoca"Terbiyesiz"dedi.

Gizem"Hocam pardon ben sizi arkadaşım sandım "dedi.

Hoca "Ceplerini arıcam kollarını aç kenara"dedi.

Gizem"Ben sigara içmem ki ama buyrun hocam yinede arayabilirsiniz"dedi.

Sigara içmiyorduk o yüzden içim rahattı . Hoca Gizem'in ceplerini kollarını aradı. Ama hiçbirşey bulamadı. Bizi serbest bıraktı ama Gizem'i güzelce azarlamıştı. Sınıfa geçtik sıramıza oturduk.

Gizem"Bugün çok şanssızım ya ne bu başıma gelenler"dedi.

"Kanka bugün güzel şeyler olucak hissediyorum."dedim.

Ece"Asıl bizim heyecandan ölmemiz gerek"dedi.

"Aa siz olayları bilmiyorsunuz"dedim.

Nur"Ne olayı?"dedi.

Ece"Simdi hani dün biz hocanın evine gittik ya bilin bakalım hocanın çocuğu kimmiş?"dedi.

"Hani Ece ile uğraşan bi çocuk var ya oymuş"dedim.

KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin