Medya: Clark ve Kara
Sen ve Clark, Krypton'dan geriye kalan son şehre gidiyorsunuz. Kısa süre önce Clark'ın Krypton'un son oğlu olduğunu sanarken Kara'nın bu şehri bulması, hem onun için hem de Clark için çok büyük bir sürpriz olmuştu.
Bu haberi öğrendiği an oraya gitmek istemesi oldukça normaldi. Çok heyecanlı ve aynı zamanda tedirgindi. Orada Dünya'nın Güneş'i yoktu ve dolaylı yoldan da güçlerini kullanamıyordu.Bu yüzden senin de onun yanında gelmeni istedi.
Sen ve Clark kuzeni sayesinde tanışıyordunuz. Kara ve sen genelde antreman yaparken ya da uzaylıları yakalarken iyi bir ikiliydiniz. Onda Krypton DNA'sı ve sende de gri bir büyü gücü vardı. Görevleri çoğunlukla beraber yapıyordunuz. Ama bazen durum iki kişiyi aştığında olaya Clark da dahil oluyordu.
Onu yine kostümünün içinde görmüştün. Superman kostümünün içinde. Sana doğru geldiğinde hafifçe gülümsedin ve konuşmasını bekledin.
"Biliyorsun ki bu akşam Argo City'e gideceğim."
Devam etmesi için bekledin. Gerçekten de heyecanlıydı.
"Benimle gelmeni istiyorum, tabi sen de istersen."
Hafifçe gülerek soru sorar bir biçimde kaşlarını kaldırdın.
"Tabiki gelirim, ama neden ben, yani kuzenin daha iyi bir tercih gibi."dedin Kara'yı göstererek.
Biraz düşündü.
"Orda güçlerimiz işe yaramıyor biliyorsun. Sen tehlikeli bir durumda enerjini değiştirerek yansıtabilirsin. Yani Güneş gibi."
Bu durumda haklıydı. Teknik olarak büyü gücünü güneş ışığına çevirirsen onun gücünü kullanmasına yetecek kadar enerji çıkabilirdi. Ama asıl nedenini merak ediyordun. Ya da duymak istediğin cevap bu değildi.
"Bunun için sarı güneş bombaları var diye biliyorum, en azından kısa süreli için. Şimdi bana gerçek nedenini söyler misin?"dedin ve bir umutla bekledin.
Clark da hafifçe gülümseyerek konuştu. Şimdi doğrudan gözlerinin içine bakıyordu.
"Ama ben oraya seninle gitmek istiyorum, başka biriyle değil. Doğduğum yere hiç gidemedim, şimdi giderken de bu duyguyu beraber yaşayalım, olmaz mı? Hem güzel geçeceğine eminim."
Bu cümleler gülümsemeni genişletti ve cevap verdin.
"Tamam,seninle geleceğim."