WandaVision Spoiler 5. Bölüm
Not: Bir yenilmezsin ve gücünü başkalarınınkine dönüştürebiliyorsun.
İyi okumalar✨
Wanda'nın yarattığı bu gerçeklikten henüz kimsenin haberi olmasa da Ajan Woo'nun sana haber vermesi ile Westview'a gelmiştin. Tabi aynı anda ordunun da buraya gelmesi kaçınılmazdı ama sen elinden geldiğince olaysız bir şekilde Wanda'ya yardım etmek istiyordun.
Gözlerini karşıdaki görünmez duvardan çekip Darcy'nin yanına gittin.
"Bir gelişme var mı? Hangi bölümdeyiz?"
Darcy bi yandan ekrana bakarken bir yandan da aldığı notlara bakıyordu. Sonra ekranı gösterip konuştu.
"Bir köpek sahiplendiler ve çocukları da-" derken ikiniz de ekrana baktınız. Wanda'nın ikizleri bir anda 4-5 yıl büyüdü.
Sen şok olmuş bir şekilde ekrana bakarken Darcy artık alışmış bir şekilde,"Evet, onlarda artık on yaşındalar."
Wanda'nın Vision'la evlenmesine ve çocukları olmasına gerçekten sevinsen de bunu bir kasabayı rehin alarak yapması hiç doğru değildi ve en kısa sürede bunu düzeltmesi gerekiyordu. Ve Vision da aslında Wakanda'da ölmüştü,ki bu da apayrı bir konuydu.
İçeriye girip yardım etmek istiyordun elbette ama girdiğin zaman yüksek ihtimalle sen de onun kontrolü altına girecektin. Senin için bu pek sorun değildi ama Sword'dan gelen Yönetici Hayward, eğer içeri girersen seni Wanda'ya kasıtlı olarak yardım etmekle suçlayacağını söylemişti. Wanda'nın kontrolündeyken onlara karşı savaşabileceğini de eklemişti. Evet,o adamı hiç sevmiyordun.
Darcy'nin yanından ayrılıp Monica'nın yanına gittin. Tüm ekiple beraber içeriye gönderilebilecek bir drone arıyorlardı. Gönderilecek drone içeriyle aynı yılda yapılması gerekiyordu-ki bulunması çok da kolay değildi. Hala bulamadıklarını anladığında ortaya fikrini sundun.
"Aslında Avengers üssünde Tony'e babasından kalan eşyalar olması lazım. Orada bulabileceğimizden eminim. Tony'den isteseydim verirdi büyük ihtimalle ama-" sesin bir anlığına kesildi ama hemen toparladın.
"Ben bir Rhodes'a sorayım."
.....
Drone'u almıştınız ve kullanmak için Monica devraldığında Wanda'yı görmek için ekrana bakmaya başladın. Yanında çocukları ile beraber evin kapısının önündeydiler. Monica ona seslenerek ulaşmaya çalıştı ama pek işe yaramış gibi gözükmüyordu. Tekrar denemek istediğinde drone'nun kontrolünü kaybetti. O sırada Hayward'ın sesini duydun.
"Hareket yok. Ateş açın!"
Monica şok olmuş bir şekilde seslendi.
"Drone silahlı değil ki!"
Hayward'ın emir vermesiyle ateş edilirken Wanda'nın gözleri kırmızılaştı ve bir anda yayın gitti.Kalbin anlık çarparken sinirle bağırdın.
"Drone'a silah mı koydunuz?! Bunu nasıl yaparsın?"
Sana meydan okur bir şekilde baktı.
"Anlaşmaya yanaşmadı,ben de gerekeni yaptım. Ayrıca bu sizi hiç ilgilendirmez, bir yenilmez olsanız da burada bir göreviniz yok."
Sinirin kat kat artarken cevapladın.
"Çocuklarının önünde ateş açarak gerekeni mi yapmış oluyorsun? Ayrıca hatırlatırım drone'nun teminatını sağladım,yani teknik olarak beni de ilgilendirir ve benden habersiz silahlandırmanız da yasal değil."
Tam o anda askerlerden biri sınırdan geçen biri olduğunu söyleyince Hayward'a döndün.
"Bu konuyu sonra konuşacağız."
Hızlıca sınırın önüne geldiniz. Bir düzine silahlı asker çıkacak kişiyi hedef alırken beklediniz. İçeriden Wanda çıkarken elinde de drone'u sürüklüyordu. Birkaç adım atıp elindekini önümüze fırlattı.
"Bu sizin mi?!"
Hayward cevapladı.
"Füze sadece bir önlemdi,bizi suçlayamazsın Wanda."
Sakin kalmaya çalışarak Wanda'ya baktın. İçerde yaptığı yayından farklı olarak üzerindeki yas o kadar fazlaydı ki.
"Bence suçlayabilirim,bu ilk ve son uyarışım. Evimden uzak durun!"
Gözleri sende durdu. Eliyle kırmızı bir büyü kümesi yaparken sana seslendi.
"Demek sen de buradasın Y/N? Sen de bana engel olmaya mı geldin yoksa?"
Birkaç adım öne çıktın.
"Sana asla kötülük yapmam Wanda,bunu biliyorsun. Drone'nun silahlı olduğunu bile bilmiyordum."
Wanda sana inanmamış bir şekilde baktı.
"Ondan bahsetmediğimi biliyorsun Y/N."
Neden bahsettiğini anında anladın. Senin güçlerinle ona engel olmanı kastediyordu.
"Benim amacım sana saldırmak değil Wanda, yardım etmek. Böyle bir zamanda yanında olmayacaksam ne anlamı var ki dostun olmamın?"
Kısa bir an dediklerini düşündüğünde devam ettin.
"Bak, acın hala çok taze. Ne istediğini biliyorum ama bu yasla başa çıkman gerek. Sonra buna bir çözüm bulacağım söz veriyorum."
Vision'u geri getirmekten bahsediyordun. Açıkça söylemesen de Wanda'nın bunu anlayacağından emindin.
Dediklerinin arkasında dururcasına ona baktın. Wanda ise ikna olmuşa benzemiyordu.
"Ben istediğim her şeye sahibim zaten. Ve bunu kimse elimden alamaz."
Wanda arkasını dönüp gidecekken
elindeki büyüyü askerlere yöneltti ve tüm silahlar bir anda Hayward'a yöneldi.Derin bir nefes aldın ve ellerinden gücünü çıkmasına izin verdin. Hızlıca önlem amaçlı Hayward'ın etrafına gücünle bir kalkan yaptın. Bir yandan Wanda'ya bakıyordun. Kırmızı büyüsünü tüm duvara yaydı ve içeriye geçerek gözden kayboldu.
Aklına ani bir fikir geldiğinde hızlıca Monica'ya döndün.
"İçeri giriyorum." İtiraz etmesine izin vermeden ellerindeki gri büyünün kızıllaşmasına izin verdin ve ona baktın.
"Bu haldeyken geçebilirim, Wanda'nın yaptığı gibi."
Ne yapmak istediğini anladı ama yine de itiraz etti.
"Seni de kontrol edemeyeceğinin garantisi yok Y/N."
Kararlılığını korudun.
"Yine de denemeye değer, ne olursa olsun."
Kafasıyla onayladığında koşar adımlarla bariyerin önüne gittin. Ellerindeki kızıl büyüyü arttırırken içeriye adımını attın ve işe yaramasını umdun.