WandaVision Spoiler 5.Bölüm
İyi okumalar✨
Dışarının aksine güzel bir hava karşılamıştı seni. Ama kafanın içine girmeye çalışan kırmızı büyüyü hissedebiliyordun. Wanda'nın kederini yavaşça içinde hissederken engellemek için elindeki kırmızılıkları kendi gücüne çevirmeye çalıştın. Yaptıkların bir işe yaramazken kendi gücünü kullanmaktan vazgeçip Wanda'nın büyüsünü ona karşı kullanmaya odaklandın. Biraz olsun onu engellediğinde tekrardan etrafına baktın.
Kasabanın dışındayken bile her şeyi nasıl değiştirdiğini anlamaya çalıştın ama mantıklı bir açıklama bulamadın. Sanırım en iyi fikir biraz etrafı gözetleyip ardından Wanda'nın yanına gitmekti. Elindeki kırmızı büyünün aklına girmeye çalışan büyüye karşı koymasını umarak yola koyuldun.
.............
Hava kararırken elindeki poşetleri tek elinde toplayıp diğer elindeki kırmızı büyüyü arttırdın. Wanda'ya yaklaştıkça üzerindeki etkinin arttığını hissediyordun. Planının işe yaraması umuduyla kapının önüne geldiğinde derin bir nefes alıp kapıyı çaldın.
Kapıyı Wanda açtığında seni gördüğü için önce şaşırmış ardından kızdığını anlamıştın ki üzerindeki kontrolü almaya çalışıyordu. Yapamadığını anladığında kocaman gülümsedin ve konuştun.
"Çocukluk arkadaşına bir merhaba demeyecek misin Wanda?"
Kafasının karıştığını görebiliyordun. Sana uyup seni içeri aldığında ona bir sarılma verdin ve tepkisini bekledin.
"Y/N! seni görmeyi hiç beklemiyordum, çok uzun bir zaman oldu!"
Gülümseyip cevap verdin.
"Uzun bir aradan sonra hasret giderelim dedim, ayrıca Billy ve Tommy için bir sürü hediye de aldım!"
Seni onaylayıp ardından Vision ve çocuklarla tanıştırdığında rolünden çıkmadın ve onlara yetimhaneden arkadaş olduğunuzu söyledin. Bir yandan da Wanda'nın zihnini okuyup okuyamadığını merak ediyordun.
"Merak etme Y/N, düşündüklerini duyabiliyorum" diye fısıldadı Wanda zihnine.
"O zaman kötü bir amacım olmadığını anlamışsındır, sadece baş başa konuşmamız gerekiyor." diye aklından geçirdin düşüncelerini.
"Şimdi olmaz."diyerek geri dönüş yaptı Wanda.
Bir yandan da Billy ve Tommy'e dönerek elindekileri gösterdin.
"Bu hediyelere beraber bakmaya ne dersiniz çocuklar?"
Seni onayladıklarında onlarla beraber merdivenlere yöneldin. Wanda seni hem bakışlarıyla hem de zihnen uyardığında ona bakarak güvence verdin. Yukarı çıktığınızda çocuklarla bir yandan konuşup bir yandan da aşağıda ne olduğunu anlamaya çalışıyordun. Sanırım Vison'la kavga ediyorlardı. Çocuklar duymasın diye dikkatlerini hediyelere çektin ve bir yandan da hala Wanda'yı zihnen engellemeye çalışıyordun. Arada bir kontrolü kaybettiğini hissediyordun ve beyaz bir ışık gözlerini alıyordu.
Aşağıdaki sesler kesildiğinde kapının zil sesini duydun. Çocuklara oynamaya devam etmelerini söyledin ve merdivenlerden yavaşça aşağı indin. Kapının önünde Wanda'yı ve beyaz saçlı birini görünce nefesini tuttun.
"Uzun zamandır kayıp olan kardeş, kız kardeşine sarılmayacak mı, hmm?"
Wanda inanmakta zorlanıyor gibi cevapladı.
"Pietro?"
İnanamayarak onlara baktığında sarıldıklarını gördün. Tamam, artık buradaki işler tamamen çığırından çıkmıştı.