2-Tony Stark

235 14 0
                                    

  Az önce yenilmezlere -en azından sözde-katılmandan sonra Yüzbaşı ve Natasha ile kuleye gidiyordunuz. Senin de büyü gücün vardı ve yakın zamanda birkaç yenilmezin dikkatini çekmiştin. Onlara ters düşmek gibi bir hata yapmamıştın şimdilik. Kaçamayacağından değil ama kimseye zarar  verme niyetinde değildin.

Biraz stresliydin, bugünden sonra hayatın tamamen değişecek gibiydi. Seni nelerin beklediğini az çok tahmin edebiliyordun.

Ya da kimin.

Araba kulenin önünde durunca arabadan inip kuleye giriş yaptınız. Asansör yukarıya çıkarken daha da geriliyordun. Yenilmezlere katılmanın heyecanı değildi bu, biraz sonra olacakların heyecanıydı.

Sonunda kapı açılınca beraber toplantı odası olduğunu tahmin ettiğin yere gittiniz. İçeri girince diğer yenilmezleri masanın başında otururken gördün. Sen direk odağını bulurken Tony seni gördüğü anda ayağa kalktı ama şaşırmış bir şekilde öylece kaldı. Büyük ihtimalle senin nasıl yeni Yenilmez olabileceğini sorguluyordu. Tabi sonrasında bakışları kızgın bir hâl aldı.

"Y/N?"

Gözlerinin dolmasını umursamadın. Sen eskiden bir mimardın ve bir proje için Stark Endüstri'lerinde çalışmıştın. Tony'le de o zamanlar tanışıp sevgili olmuştunuz. Tabi bu üç yıl önceydi. İlişkiniz gayet iyi giderken güçlerin olduğunu öğrenmiştin ve yaşanan kötü olaylardan sonra onu zaptetmek çok zorlaşmıştı. Güçlerin olduğunu daha sen bile yeni öğrenmişken kontrol etmeyi bilmiyordun bile. Bu yüzden Tony'e anlatamadan her şeyi bırakmak zorunda kalıp gitmiştin.

Sakin kalman gerekiyordu çünkü her an bir duygu patlaması yaşabilirdin. Ve bu da gücünü tetikleyerek etrafa zarar vermene neden olabilirdi. Tekrar Tony'e baktığında seninle aynı durumda olduğunu gördün ama senden farklı olarak o çok kızgındı. Sana bakmadan yanından geçip odadan çıktığında titrek bir nefes verdin.

Herkes şaşkın gözlerle sana ve çıkan Tony'e bakarken Natasha anlamaya çalışır gibi sana bakarak konuştu.

"Sanırım tanışıyorsunuz."

Herkese kısaca baktın.

"Bana birkaç dakika izin verin."

Kapıdan çıkıp Tony'nin peşinden gittin. Camdan kısaca baktığında derin nefesler aldığını gördün. Panik atağı tutacak diye endişelenirken yanına gitmek için adım attın. Daha da sinirlenecekti belki ama onu sakinleştirecek olanın da sen olduğunu umuyordun.

Bu yüzden gücünle kendi etrafında zamanı yavaşlatacak küçük bir küre oluşturdun. Etrafındaki küreyle beraber kapıdan içeri geçip Tony'nin yanında durdun. Eski anıların gözlerinin önüne gelirken yapacağın konuşma hakkında biraz düşündün ve kolunu uzatıp Tony'yi kürenin içine aldın.

Marvel ve DC ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin