DC/Barry Allen(The Flash)
İyi okumalar✨
Adımını atıp geçitten geçtin. Geçidi kapattıktan sonra etrafına bakma fırsatı bulmuştun. Şehrin girişine geldiğini düşünüyordun ve etrafında güzel bir hava vardı. Yanındaki tabelada "Central City'e hoş geldiniz."Ve altında ise "Flash'ın evi." yazıyordu.
Nereye gideceğini kolundaki bileklikten bakmaya çalışıyordun. Ayarlamaya çalışırken bir anda sarı şimşekler etrafını sardı ve karşında kırmızı kostümlü biri durdu. Aynı Pietro gibi hızlı koşuyordu. Nasıl bu kadar hızlı olabildiğini merak ettin.
Hemen senin yanına gelmesinin tek bir sebebi olabilirdi o da bir geçitten geldiğini görmesiydi. Etrafına baktığında kamera göremedin. Sana bağırmasıyla odağını tekrar ona çevirdin.
"Çabuk kim olduğunu ve nereden geldiğini söyle!"
Ona biraz yaklaştın.
"Kötü bir amacım yok. Ama önce sen bana kim olduğunu söylemelisin. Çünkü burada maskeli olan ben değilim. Yani... "diyerek ellerinle maskesini gösterdin.
Sana inanmadığı o maskenin altından bile belli oluyordu.
"Bence o işi biraz sonraya bırakalım,ne zaman olsa? Hiçbir zaman?"
Seninle alay ettiğinde odaklanıp güçlerini açığa çıkartacaktın ki onun da koşmaya hazırlandığını gördün. Etrafında yine o şimşekleri gördüğünde elin boynuna gitti. Gittikçe halsizleşirken son gördüğün kostümlü adamın sana doğru gelmesiydi.
.........
Gözlerini açtığında mavi küçük bir odanın içindeydin. Bir duvarı cam olan yerden de sana bakan 4-5 kişiyi fark ettin. İçlerinde o kırmızı kostümlü adam da vardı. İyi mi kötü mü hala anlayamamıştın. Yavaşça ayağa kalkıp onlara doğru döndün.
"Geçitten geçen herkese böyle mi davranıyorsunuz? Bu resmen adam kaçırmaya giriyor.
"Sadece tanımadıklarımıza."
Kısaca oflayıp kırmızılı adama hitaben konuştun.
"Bana hala kim olduğunu söylemedin yalnız, alınıyorum."
İnanamaz gibi sana baktı.
"Cidden benim kim olduğumu bilmiyor musun? Ben Flash'ım."
Omuzlarını silkip bilmediğini belirttin ve devam ettin.
"Neden beni buraya kapattınız? "
Bu sefer yanındaki uzun saçlı adam konuştu.
"Meta-insanlar için bir hapisane ,yani senin gibiler için. Karanlık maddeyi etkisiz hale getirir. Yani kısacası güçlerini orda kullanamazsın."
Dediklerini biraz düşündükten sonra küçük bir kahkaha attın.
"Hevesinizi kırmak gibi olmasın ama ben meta-insan değilim."
"Boşuna yalan söyleme güçlerin olduğunu biliyoruz."
"Evet ama güçlerim karanlık maddeden gelmiyor. Yani istersem buradan çıkabilirim."
Kimsenin sana inandığı yoktu.
"Pekala eğer buradan çıkarsam bu sefer beni dinleyeceksiniz."
Aralarındaki bir kadın bağırdı.
"Oradan asla çıkamayacaksın-"
"Tamam. Eğer kanıtlarsan bu sefer seninle konuşurum ve gerekmedikçe seni bir daha oraya koymayız."
Kostümlü adam konuşup sana söz verdiğinde derin bir nefes aldın ve güçlerini açığa çıkarttın. Gri büyü cam duvara ulaşınca duvarı gücünle sarmaladın. Onlara son bir bakış atıp elini kapatmanla cam kırıldı ve dışarı çıktın.
Çoğunun yüzünde korku yerini almıştı. Meta-insan olmadığını anlamak, seni nasıl durduracağını bilmedikleri anlamına geliyordu
Kırmızı kostümlü sana yaklaştı. Sen de seni tekrar bayıltma ihtimaline karşı büyünü geri çekmedin. Önünde durdu ve elini maskesine attı. Tek seferde çıkarıp sana bakınca oldukça şaşırmıştın. Çok genç biriydi ve kimliğini korumaktaki kararlılığını anlamışken sana göstermişti. Ellerindeki büyüyü yavaşça geri çektin.
"Ben Barry Allen,yaşayan en hızlı insanım."