:A trecut deja un an , decând cei doi sunt împreună , și au ajuns la concluzia , că pot să se afișeze în public , așadar au ieșit din casă ținându-se de mâini. Oamenii se uitau foarte ciudat la ei , însă ei , nu băgau în seamă. Însă , un băiat , a reușit să-l întristeze pe Felix , cu referire , la relația lor. Cuvintele : "Doi băieți nu se pot iubi atât de mult. Vă veți plictisi unul de altul" . Numai această frază , la pus pe Felix pe gânduri , și se opri brusc , așezându-se pe o bancă. Stătea cu capul în jos , cu lacrimi în ochi. Cine putea crede , că un băiat așa ca el , ar putea fi atât de emotiv?!
Hyunjin — Ce s-a întâmplat?
Se așeză lângă iubitul luiFelix — Oare...chiar ne vom plictisi unul de altul?
Hyunjin — Te gândești la cuvintele acelui tip?! De ce?
Felix — Pentru că poate are dreptate. Noi suntem împreună , iar Chan avea dreptate... Nu cred că trebuia să ne afișăm în public..
Oftă adânc băiatulHyunjin — Mă iubești cu adevărat!?
Felix — Da. Normal. Ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viața asta-
Hyunjin — Atunci nu este problema?
Felix — Nu știu...
Hyunjin - Atunci hai pur și simplu să fim. Fără promisiuni. Fără să așteptăm imposibilul. Tu vei fi cu mine și eu cu tine. Hai pur și simplu să fim unul pentru celălalt. În tăcere. În liniște. Dar cu adevărat!
:Băiatul mai scund doar zâmbi. Acum era liniștit , știind că era iubit cu adevărat. Era ciudat , că , se vedea căsătorit cu Hyunjin , și cu doi copii? Normal cu nu. Deși un an trecuse atât de rapid , ei erau logodiți. Voiau să facă nunta cât de rapid posibil , pentru că Hyunjin voia să-i adopte pe Junwoo și Raeni , iar Felix , era încântat de asta. Voia să devină tată pentru copii pe care viitorul său soț , îi adora.
CITEȘTI
Hai să Fim Noi - HyunLix✅
Fanfiction(✓Completed) "Hai pur și simplu să fim. Fără promisiuni. Fără să așteptăm imposibilul. Tu vei fi cu mine și eu cu tine. Hai pur și simplu să fim unul pentru celălalt. În tăcere. În liniște. Dar cu ADEVĂRAT!" Începută pe 13 Noiembrie 2020 Publicată...