2

1.2K 62 9
                                    

06:15

:Razele timide ale soarelui , au pătruns în camera lui Felix. Îi mângâiau chipul , astfel trezindu-l din somnul său profund. Se ridică leneș la marginea patului , și se uită la ceas. Ochii i se făcură cât cepele și se îndreptă rapid spre dulap. Se îmbrăcă cu hainele de școală și-și luă telefonul,căștile și ghiozdanul ieșind din cameră.
;Își salută părinții , îi sărută obrazul mamei , ce-l privea cu un zâmbet larg pe față , și își îmbrățișă tatăl.

Felix — Am plecat ~

Mama — Nu mănânci?

Felix — Voi merge la cafenea unde mă întâlnesc cu Han și Jeongin.
Spuse băiatul zâmbitor și luă câteva fursecuri de pe masă

Mama — Ai grijă , da?

Felix — Da. Pa mamă , pa tată.

07:45

Han — Ai întârziat

Felix — Scuze dar m-am trezit mai târziu azi..

I.N — Ai mâncat în această dimineață?

Felix — Nu. Cum m-am trezit m-am pregătit , mi-am salutat părinții și am venit aici.

Han — Atunci hai să mergem la stradă să luăm câte un strudel.

Felix — Bine. Oricum sunt lihnit.

07:55

:Cei trei băieți se întâlniră cu Minho , Seungmin , Chan și Changbin , apoi porniră spre liceu. O dată ajunși în curtea liceului , s-au împrăștiat fiecare la clasele lor. Han și Felix în 11 A. I.N și Seungmin în 11 D. Chan , Lee Know și Changbin în 12 C.

Han — Azi avem un coleg nou..vine din Incheon. S-a mutat ieri în Seul.

Felix — Incheon e atât de departe de Seul...de ce nu a mers în Gwangju de exemplu? Cred că e mai aproape..

Han — E cu familia aici. Tatăl lui e un om de afaceri. Ca și tatăl tău de altfel. Iar mama lui e doctoriță ca și...mama ta..

Felix — Oh. Deci e crescut bine înseamnă. Poate ne împrietenim cu el. Ce zici?

Han — Eu sunt de acord. Și ceilalți vor fi cu siguranță.

:Înainte de a mai spune ceva , profesoara își făcu simțită prezența în clasă. Era însoțită de un băiat mai înalt decăt ea , cu un chip perfect.

Dna profesoară — Bună ziua elevi , el este noul vostru coleg. Te rog să te prezinți.

:Băiatul făcu o plecăciune în fața profesoarei , și începu să vorbească. Avea o voce superbă. Iar Felix era deja fascinat de noul coleg.

Hyunjin — Bună tuturor. Numele meu este Hwang Hyunjin. Îmi puteți spune cum vreți voi să știți. Sunt dintr-o familie destul de înstărită , dar aș prefera să nu mă trateți ca un om bogat , ci doar ca un prieten. Tatăl meu e un om de afaceri iar mama mea este doctoriță. Am venit din Incheon de la un liceu de fotografie. M-am mutat aici cu familia , deoarece mama mea a fost mutată la un spitalul Taemin de aici , pe post de directoare a spitalului. Sper să ne înțelegem bine.
Făcu o altă plecăciune și zâmbi larg.

Dna profesoară — Foarte bine. Sper că ați înțeles , și mai sper să vă comportați adegvat și cu Hyunjin. Vă rog să îi ascultați rugămințile spuse mai devreme. A da, elevul Lee Felix este rugat să aibă grijă ca noul elev Hwang Hyunjin să se acomodeze și să știe totul despre liceul în care ne aflăm. De la bai , la clase , la etaje și așa mai departe. Te rog să te așezi într-o bancă liberă , Hyunjin. Mâine se vor face schimbări în bănci.

:Felix se uită atent la Hyunjin. Dorea ca în pauză , să facă cunoștință cu băiatul mai înalt. Simțea că se vor înțelege foarte bine.

Hai să Fim Noi - HyunLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum