:Deși era pauză , Hyunjin nu se clintea din banca sa. Părea timid , și se uita în clasă , privind cu atenție fiecare coleg. Oh , îl ochi pe Felix , așa că plecă spre banca lui , dar atunci băiatul a fost chemat afară din clasă de câțiva băieți.
Hyunjin — Hei tu ar trebui să fii-
Felix — Scuză-mă un moment. Mă cheamă prietenii. Vorbim imediat.
:Așa , blondul a fost lăsat cu ochii în soare , chiar de cel ce trebuia să îi facă un tur al liceului propriu-zis. Deși știa că nu va fi acceptat prea devreme de colegi și de oricine alt cineva înafară de profesori , totuși a decis să asculte toată convorbirea dintre Felix și prietenii săi.
★
Bang Chan — Cum e noul coleg băieți?
Han — Păi...deși în fața clasei era destul de respectuos , aparențele pot înșela...deci e greu să încerc să-l cunosc deoarece pare destul de egoist și temperamental...
Felix — Cum ai ajuns la această concluzie Han!?
Începu să râdă , apoi îl lovi ușor în umărFelix — Mi se pare drăguț ca și persoană...oricum , nu judecăm o carte după copertă , cum face Hannie sau Minho cu persoanele noi...
Minho — Ya! Vrei să mori? Cum adică eu judec o carte după copertă? Ai fost rău..
I.N — Gândește în felul următor. Tu ești mereu rău cu toată lumea.
Seungmin — Să nu exagerăm. El e rău cu marea majoritate a elevilor din liceu. Nu și cu noi...bine e și cu noi , dar rar...
Changbin — Cred că ar fi timpul ca Lix să facă turul școlii cu noul coleg. Chiar...cum îl cheamă?
Han — H...Hiun...
Felix — Hyunjin. Hwang Hyunjin.
Îl lovi iar în umăr pe HanBang Chan — Are un nume drăguț. Dar aș merge pe ce crede Han deocamdată.. adică nu se știe ce fel de persoană e. Dacă se întâmplă să fie cu nasul pe sus , nu mi-ar plăcea să-l cunosc.
Felix — Dar pe Changbin cum l-ai acceptat? Sau pe I.N?
I.N — Ya! Tu chiar ți-o cauți cu lumânarea?!
Changbin — Chiar vrei să mori?
Bang Chan — Păi pe Changbin l-am acceptat pentru că (,) chiar dacă era cu nasul pe sus , ma ajutat și a avut grijă să nu fiu lovit de alți ipocriți de pe aici. Iar pe I.N l-am acceptat că mi la prezentat Minnie , și mi-a spus vorbe drăguțe despre el chiar dacă era prea încrezut...
Felix — Bine. Voi merge în clasă acum , poate dau de Hyunjin să îi arăt întreg liceul. Poate îmi dau profesorii două ore libere. Ne vedem.
★
:Hyunjin când auzi , plecă numaidecât în bancă și își sprijini capul în palme.
Felix — Bună , Hyunjin. Eu sunt Felix. Cel care trebuie să-ți facă o călătorie de aproape 2 ore prin liceu..
Hyunjin — Bună... deja îmi știi numele... deci... să începem turul...
Oftă adânc și se ridică din bancăFelix — Și deci.. zici că tatăl tău e om de afaceri , iar mama ta este doctoriță la spitalul renumit Taemin?!
Începu să poarte o conversațieHyunjin — Da..
Felix — Oh , ce coincidență. Și tatăl meu e om de afaceri , iar mama lucrează ca doctoriță tot la spitalul Taemin.
Hyunjin — Hm..
A dat din cap și nu a mai spus nimic:Felix a încercat să poarte tot felul de conversații cu blondul , dar acesta răspundea destul de timid... , sec și mai mult , prin gesturi din cap. Băiatul mai scund nu prea știa ce să mai spună , așa că a optat doar pentru tăcere și să vorbească doar atunci când este întrebat ceva sau când ajunge la o clasă.
CITEȘTI
Hai să Fim Noi - HyunLix✅
Fanfiction(✓Completed) "Hai pur și simplu să fim. Fără promisiuni. Fără să așteptăm imposibilul. Tu vei fi cu mine și eu cu tine. Hai pur și simplu să fim unul pentru celălalt. În tăcere. În liniște. Dar cu ADEVĂRAT!" Începută pe 13 Noiembrie 2020 Publicată...