11

666 45 8
                                    

:Orele s-au terminat , iar Felix își aștepta prietenii. Cât aștepta , se așeză pe canapea și vizionă un film. În scurt timp , se auzi bătăi repetate în ușa de la intrare , așa că a mers să deschidă.

Felix — Bine ați venit ăăă- ce caută Hyunjin aici?

Lee Know — Păi a vrut să vină și el.

Felix — El a vrut? Serios?
Spuse cu zâmbetul pe față

Hyunjin — Discuția de ieri seară mi-a priit destul de bine. Mi-am dat seama că nu toți oamenii vin la mine , ci eu ar trebui să mă duc la ei. Când cei 6 vorbeau de tine , mi-am dat seama că tu de la început ai vrut sâ fim prieteni.

Seungmin — Ce?

Felix — Nimic , băieți. Stați puțin. Intrați. Iar Hyunjin , vin-o puțin în bicătărie.

:Așa au și făcut. Acum Felix și Hyunjin erau în bucătărie , vorbind. Pentru Bang Chan , lucrurile erau foarte ciudate. Felix nu era așa cu nimeni.

Felix — Serios? Vrei să te împrietenești cu mine și cu ei?

Hyunjin — Știu că prietenia asta , poate fi înșelătoare. Îmi asum riscul de a mă împrietenii cu voi. Tu doar fă-o să merite.

:Felix îl îmbrățișă pe cel blond și plecă numaidecât la ceilalți , fiind urmat de Hyunjin.

Bang Chan — Felix , vreau să vorbim , între patru ochi. Haide.
Spuse Bang Chan luându-l pe Felix în bucătărie.

:Ceilalți se uitau confuzi în urma celor doi. În timp de Felix și Bang Chan vorbeau , Hyunjin a reușit să se integreze printre cei 5 băieți de pe canapea.

Bang Chan — Îl placi?

Felix — Puțin..

Bang Chan — Cât de puțin?

Felix — Puțin , dar în fiecare secundă , acest "puțin" se mărește...

Bang Chan — Serios?

Felix — Da....

Bang Chan — Am înțeles...și cine de aici știe că ești gay?

Felix — Acum , toți.. Înafară de Hyunjin.

Bang Chan — Eu sunt ultimul care a știut?

Felix — Da , pentru că de time mi-a fost cel mai teamă...

:După discuția aceasta , cei doi au mers la băieți. Felix începu să zâmbească , când sesiză că cei 6 râdeau în hohote. Iar printre cei 6 era Hyunjin.

Felix — Să înțeleg , că acum suntem 8 prieteni , nu doar 7?

Changbin — Hyunjin e foarte de treabă. Deci eu sunt pentru.

Seungmin — Hyunjin e foarte amuzant. Deci și eu sunt pentru

Lee Know — Hmmm... Eu nu accept persoanele , atât de rapid , dar pe Hyunjin îl simt deja un prieten bun. Deci sunt de acord

I.N — Eu spun da din prima.

Han — E în clasă cu mine , avem multe în comun... adică el are multe în comun cu fiecare dintre noi. Deci sunt pentru.

Felix — Aparențele înșeală! Eu v-am zis că nu e un om rău , și arogant! Deci? Chan? Tu ce spui? Îl accepți în grupul nostru de prieteni?

Bang Chan — Nu știu prea multe lucruri despre tine acum , dar din spusele băieților , pari un băiat de treabă , talentat și un om cu simțul umorului. Te voi accepta de acum , dar vreau să îmi dovedești în două zile , cât de bun poți fi cu Felix și cu toți de aici.

Hyunjin — Așa voi face.
Zâmbi băiatul satisfăcut

Felix — Deci suntem un grup de 8 , da?

Toți — Daa!

Felix — Bun , acum hai să jucăm ceva.

Hai să Fim Noi - HyunLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum