10

681 44 0
                                    

9:15 a.m

:Felix se trezi alarmat. Cumde nu auzise alarma? În timp ce se gândea la cât de obosit a fost noaptea trecută , în cât uitase să-și pună alarma , a fost strigat din bucătărie.

Felix — Da?

Mama — Hai la masă.

Felix — Acum.

:Băiatul a mers rapid în bucătărie și s-a așezat la masă , puțin confuz.

Felix — Nu sunteți supărați?

Tata — Pentru ce?

Felix — Că....am uitat să-mi pun alarma , iar acum nu sunt la liceu?

Mama — Oh , nu suntem spărați. Eu am vorbit ieri seară cu tatăl tău. Iar când ai adormit , am mers să văd dacă mai ai febră și ți-am închis și alarma.
Spuse femeia amuzată de fața confuză a lui Felix

Felix — De ce ai făcut asta...?

Mama — Pentru că plângeai în somn , aveai febră și frisoane.

:Felix a dat din cap în semn că a înțeles ce i s-a spus , și a început să mănânce.
Părinții terminaseră de mâncat și îl așteptau pe băiat.

Felix — Nu trebuie să mergeți la servici?

Tata — Ba da , dar te așteptăm să termini.

Felix — Hei.. puțeți pleca. Nu vreau să întârziați din cauza mea. Voi strânge eu masa și voi spăla vasele.

Mama — Sigur , da?

Felix — Da , mamă.
Zâmbi

Mama — Atunci , mănâncă bine și cu poftă. Mama și tata te iubesc mult , da?
Spuse femeie și își sărută băiatul pe frunte.

Tata — Te iubim , da?

Felix — Și eu. Oh , oh! Îi pot aduce pe băieți aici , după ce termină orele?

Mama — Sigur. Numai să nu întoarceți casa pe dos.

:Felix începu să râdă , la spusele mamei sale. Femeia începu să zâmbească și plecă să se schimba în hainele de lucru.
;În scurt timp , Felix a rămas singur acasă. A terminat de mâncat , și a făcut exact ce le-a spus și părinților.

:Au trecut deja trei ore , iar Felix nu era în clasă. Nu după mult timp , îl auzi pe Han , care striga la prietenii săi care erau la ușă.

Han — Felix lipsește azi.

Bang Chan — Ce? De ce?

I.N — Îl voi suna.

:Hyunjin se uita confuz la toți băieții din pragul ușii. Ce pățise Felix , de nu venise la școală? Oare era din cauza discuției , de seara trecută?

I.N — Am vorbit cu el. Se pare că părinții lui l-au oprit acasă. Mama lui i-a oprit alarma , și a fost lăsat să doarmă până la ora 9.

Seungmin — Eh? De ce au făcut asta?

I.N — Oh , Felix a spus să mergem la el , după ce terminăm toți orele. Să ne ducem ghiozdanele acasă , și să dormim la el tot weekendul.

Changbin — Azi e vineri... Azi e vineri? E vineri!
Spuse fericit cei cu păr negru ca tăciunile.

Hyunjin — Pot veni și eu?
Strigă acesta din mijlocul clasei.

:Hyunjin își făcu curaj. Din cauza vorbelor lui Felix , acesta realiză că trebuia să încerce măcar. Realiză că Felix voia să-i devină prieten de la început. Așa că de ce să nu profite de șansa asta?

Hai să Fim Noi - HyunLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum