20

773 43 20
                                    

:Junwoo , Wondae , Sunyo , Raeni , Jiseo și Linyu , se jucau , în timp ce cele 4 cupluri căsătorite , vorbeau linștiți.

Jeongin — Deși , Linyu e foarte cuminte , frumoasă , iubitoare , mi-aș fi dorit să nu fie atât de cuminte și timidă..

Changbin — Yah! Linyu e minunată așa cum este ea. Când va crește mai mare , pe la 16 ani , sunt sigur că vom avea probleme cu ea...

Felix — Yah! Tăceți. O iubiți mult , așa e?

Jeongin — Ea și minunatul meu șoț , Changbin , sunt viața mea. Acum că sunt în viața mea , nu cred că aș mai putea să trăiesc fără ei doi.

:Felix nici nu apucă să mai spună ceva , că toți copilașii , veniră la ei. Raeni și Junwoo , au sărit în brațele lui Hyunjin , acesta sărutându-i pe frunte.

Linyu — Tati Changbin , mami I.N , putem merge în parcul de distracții , ne-am cam plictisit aici...va rog?

Changbin — Oh , prințesă , mergem acolo , mai încolo , ca să mai vorbim cu unchii tăi , nu i-am mai văzut de mult. În reglă?

Linyu — Bine.
Zâmbi fetița , îmbrațișându-ul pe neașteptate pe Jeongin

Jiseo — De ce nu mergem cu toții în parcul de distracții?
Întrebă fetița , din brațele mamei Min

Seungmin — Scumpete , noi nu avem posibilitate acum. Ce zici să mergem săptămâna viitoare , hm?
Spuse cu o voce caldă

Jiseo — Dar...mă gândesc că nu vor putea merge și ei...
Spuse fetița supărată , cu lacrimi în ochi

Chan — Scumpete...nu plânge..
Prinse obrajii fetiței , vorbind calm.
— Te rog să înțelegi.. încă nu am primit banii de la servici...nu putem merge acum.. mama Min , primește banii de la servici , săptămâna viitoare.

:Jiseo începu să plângă , luându-și în brațe tatăl. Bang Chan și Seungmin erau într-adevăr supărați că-și vedeau fetița plângând. Însă parcul de distracții era destul de scump. Raeni , le șopti părinților ei : "Mami , tati , putem să plătim noi , și pentru ea? E prietena mea bună , ea și Linyu.. vă rog?"  .

Hyunjin — Chan. Chan?!

Chan — Da?

Hyunjin — Mergeți și voi. Plătim noi pentru voi.

Minho — Punem și noi bani.

Changbin — Și noi.

Felix — Da , dacă strângem banii cu toții , poți merge și tu cu Seungmin și fata.

Chan — Nu treb-
Se mai uită o dată la fetița care stătea cu capul pe umărul lui Seungmin , suspinând
— Bine , mergem..

Chan — Mulțumim..

Seungmin — Mulțumim enorm...nu suport să o văd plângând...

Felix — Nu aveți pentru ce să ne mulțumiți.

Minho — Băieți , ce spuneți... Dacă cumpărăm casele aproape una de altele?!

Changbin — Poftim?

Minho — Adică , să alegem un oraș , și să ne mutăm acolo. Și , dacă eu îmi iau o casă undeva , voi vă luați case lângă a mea , sau peste stradă față în față cu casa mea. Să fim aproape unii de alții mereu.

Hyunjin — Eu... Aș fi de acord. Până acum , am stat , cu copii la părinții lui Felix.

Felix — Așa este..

Jeongin — Dar dacă va trebui să se mute unul dintre noi la un moment dat?

Chan — Ne mutăm și noi în vis a vis.

Minho — Deci sunteți toți de acord?

— Da!
Au spus toți în unison

:Următoarele patru zile , după acea ieșire în parc , au căutat un oraș bun și frumos , și patru case una lângă alta , iar norocul face , să se găsească exact ceea ce voiau ei , diar că tot în Seoul. Patru case mari și frumoase , cu grădini mari , cu piscine și tot ceea ce voiau ei. Era o stradă a bogaților , numită Gangnam.
:Cum au găsit-o în două săptămâni exacte , s-au și mutat. Acum , copii puteau ieși mereu împreină , fără părinți. Acum , micuții se puteam plimba dint-o grădină în alta , cu ușurință. Și desigur , erau supravegheați pentru a nu ieși în stradă , dar pentru a nu se răni. Pentru cei 8 prieteni , era viața perfectă. Viața pe care toți , și-au dorit-o de mult timp. Dacă nu erau Felix și Hyunjin , cu credința ei nespusă unul față de celălalt , probabil acum , nu erau cu toți căsătoriți , și fericiți , și nici pe departe , nu aveau copii minunați.

💫🍒𝓣𝓱𝓮 𝓔𝓷𝓭🍒💫

Hai să Fim Noi - HyunLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum