"Yeyy! Baba,evin çok güzel."
Henüz kapıyı kilitlemekle meşgul olan Kiyoomi, kızının yüzündeki müthiş ifadeyi kaçırsa bile zihninde canlandırabiliyordu.
"Bir şey içmek ister misiniz küçük hanım?"
Anahtarı ve kendisi ile kızının montunu da askılığa asıp mutfağa doğru yöneldi.
"Hmm.. Çilekli süt!"
Elbette çilekli süt.
Normalde asla Kiyoomi'nin evinde bulunmayan şeyler ile doluydu dolap şimdi. Geleceğini önceden bildiğinden dolabı tamamen onun sevdiği yiyecekler ve içecekler ile doldurmuştu.
"Hemen geliyor prenses."
Öncelikle kendisine bir kahve yaptı. Ardından yine kızı için özel olarak aldığı daha süslü,pembe bir kupaya çilekli sütü doldurdu. Salona ulaştığında siyah,deri koltuklardan birinin üzerine yayılmış ve orta sehpadan kaptığı kitaplardan birini okumaya çalışan İchika'yı gördü.
Atsumu'ya da verdiği kitap.
"Okuyabiliyor musun bari?"
"I-ıh."
Tüm dikkatini elindeki kitaba vermişti küçük kız. Babası bile ilgisini çekmiyordu şu an.
"A-tsu-mu."
Neredeyse ağzındaki kahveyi püskürtmesine sebep olacak ismi kızının dudakları arasından duyunca şoke oldu.
"Ne?"
"Atsumu?"
"Nerede yazıyor?"
"Bak burada. Geri kalanı okuyamadım. Sadece ismi okuyabildim."
Atsumu'nun el yazısıyla yazdığı notu babasına gösterdi.
"Güzel fakat uygulaması olanaksız sözler, kokusuz güzel çiçeklere benzer. -Atsumu."
"Aptal.."
"Baba?"
"Hm?"
Gözünden akıp yanağına doğru süzülen yaşı yavaşça sildi.
"Neden ağlıyorsun?"
"Ağlamıyorum. Kahve sıcak ya,dilimi yaktı. Canım yanınca üzüldüm."
"Öpeyim de geçsin mi?"
Yavaşça yaklaştı.
"Öp."
Kızının yanağına kondurduğu sulu öpücük karşısında gülerken buldu kendini. Karşılık olarak o da onun yanağına bir öpücük kondurdu.
"Babaa! Film izleyelim miii?"
"Olur tabii. Ne izlemek istersin?"
"Frozen!"
Bu filmi şu ana dek yaklaşık bin kez izlemeleri dışında bir sorun yoktu.
Fakat kendisine bu kadar tatlı bakarken onu kıramazdı.
"Pekâlâ... Sen kazandın."
❀●•♪.。‧:❉:‧
Atsumu, yatağında kıvrılmış ve yorganı her yerini kapatacak şekilde çekmişti üstüne. Birkaç gündür o kadar çok kusuyordu ki,midesinin yok olacağını falan düşünmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵇˡᵘᵐᶦᶜ|| ˢᵃᵏᵘᵃᵗˢᵘ
FanfictionTw: Eating disorder "Biz birbirimizin ağrı kesicisiyiz Atsumu. Biz birbirimizin yara bandıyız. Ben olmadan senin yaraların kapanmaz. Sen olmadan ben kendime gelemem,ipsiz sapsız bir adam olurum." Blumia: Bir çeşit yeme bozukluğu. Hastanın bir anda a...