"i missed you."

640 102 119
                                    


"Şuraya geçelim mi?"

Girdikleri şık kafede arka taraflardan bir masa seçtiler kendilerine. Şu an oldukça doluydu aslında. Liselilerin çıkış saatinde buluşma kararı almaları kötü olmuştu.

Siparişlerini verdikten sonra, Kiyoomi oynaması için İchika'ya telefonunu verdi.

"Ee,ne konuşacağız?"

Küçük kardeşinin umursamazca kendisine bakışına ne kadar sinirlense dahi bir şey demedi. Hep böyleydi zaten.

"Atsumu'yu bulmam lazım."

"Su ister misin?"

"Ne?"

Kendi bardağına da doldurduğu suyu gösterdi kendisine şaşkınlıkla bakan abisine.

"Soğuk."

"Dalga mı geçiyorsun velet?"

"Belki? Ama soğuk su içmek istemez misin?"

"Seninle konuşanda hata."

"Onii-Chan?"

Heyecanla kapıya yeşil gözlerini dikmiş olan kızına baktı Kiyoomi.

"Kim?"

"Tsumu-nii!"

İsminin seslenilmesiyle sarışın arkaya döndü ve kendisine heyecanla bakan küçük kızdan önce onun babasıyla,sevdiceğiyle karşılaştı. Kendisine büyük bir hüzün içerisinde bakan siyah gözlere o da aynı şekilde karşılık verdi.

Yanında dikilmekte olan ikizi olayı biraz geç anladığı için pek müdahale edemese de, Atsumu'ya kolay yoldan çıkalım demek için omzunu kavramıştı. Fakat Atsumu hareket etmemişti.

Daha doğrusu bacaklarına sarılan iki küçük çift kol ona engel olmuştu.

"Tsumu-nii! Ayıcığa çok iyi bakıyorum!"

"Ya, öyle mi?"

Küçük kızı kucağına almadan önce gülümsedi ve ardından eğilip onu kolları arasına alıp arkadaki masalarına ilerledi.

Kimsenin konuşmaya niyeti olmadığını fark eden Osamu,ortamdaki soğuğu kurmak amacıyla birkaç kelime çıkarmaya çalıştı dudakları arasından.

"Merhaba...? Ben Atsumu'nun ikiziyim. Osamu."

"Evet. Senden bahsetmişti."

Boğazını temizledikten sonra oturduğu yerde biraz kayıp ikisi için yer açtı.

"Eh,buyurmaz mısınız?"

Atsumu,kendisine gösterilen yere kucağındaki İchika ile birlikte oturdu. Onu babasının yanına bıraktı ve kendisi de yanına geçti.

Osamu da boş olan Rintaro'nun yanına oturmuştu.

"Seni iyi gördüm. Miya."

'Her zamanki gibi soğuk.' diye geçirdi içinden Atsumu. Ama seviyordu böyle soğuk oluşunu.

"Ben de seni iyi gördüm,Sakusa-San."

ᵇˡᵘᵐᶦᶜ|| ˢᵃᵏᵘᵃᵗˢᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin