MORGAN VOLEUR DARK
Gerçekte Morgana'nın büyük büyük torunu. Anne ve babasını hiç tanımadı ve hayatta değiller. Lestrange ailesinin evlatlık kızı. Aaron Lestrange ile arkadaşlar. Çok iyi bir cadı ve hırsız. Biri 8 diğeri 10 yaşında olmak üzere iki kere Gringotts'a girmeyi başardı. Metamorfmagus.
Gerçek Görünüşü:
Sarı dalgalı saçları var.
Gözleri turkuaz
Beyaz tenli
Gerçek görünüşü bu olmasına rağmen metamorfmagus olduğu için sürekli değiştiriyor.
Özellikleri:
Kan durumu: Safkan ama bilmiyor.
Asası: Abanoz ağacı, ejderha kanı, 32,5 cm, esnek
Patronusu: kaplan
Binası: Slytherin
Evcil hayvanı: siyah bir baykuş
BELLA BLACK
Sirius Black'in kimsenin bilmediği kızı. Black ailesinin varisi. Kuzeni Draco.
Görünüş:
Siyah, uzun ve hafif dalgalı saçları var.
Gözleri siyah
Buğday tenli
Özellikleri:
Kan durumu: Melez
Asası: Dişbudak, tek boynuzlu at kılı, 29 cm, makul derecede esnek
Binası: Ravenclaw
Patronusu: Baykuş
Evcil hayvanı: kar baykuşu
NOT:
Sirius hala yaşıyor.
Draco ile kuzen olmalarını bu sefer bilerek yapmadım ama sonuçta Narcissa ve Sirius kuzenler. Bu yüzden onlar da kuzen oluyor.(ya da öyle bir şeyler işte)
AARON MELVİN LESTRANGE
Bellatrix ve Rodolphus Lestrange'in oğlu. Morgan ve Draco'nun arkadaşı. Aynı zamanda Draco ile kuzenler. Güçlü bir büyü yeteneğine sahip. 13 yaşında. Morgan'dan 2 yaş ve Draco'dan 1 yaş büyük.
Asası: Çobanpüskülü, ejderha yüreği lifi, 34,6 cm, katı
Binası: Slytherin
Patronusu: tilki
Kan durumu: safkan
Evcil hayvanı: yavru kuzgun
Diğer karakterler:
Harry Potter
Hermione Granger
Ron Weasley
Draco Malfoy
Pansy Parkinson
Arkadaşlar bu kitaba gerçekten çok özen vereceğim. Sadece bu bölümü okuyarak bile bunu anlayabilirsiniz. Karakterlerin isimlerinden tutun asa ağaçlarını bile özenle seçtim. Mesela Aaron yüce, asil ve Melvin koruyucu demek. Aaron Morgan'ı kendi kız kardeşi gibi gördü ve onu koruma içgüdüsü ile büyüdü. Asa ağacı olan çobanpüskülünü de onun bu özelliğine vurgu olarak seçtim. O ailesi ne kadar ona kötülük öğretmiş olsa da iyi biri olarak yetişti. Morgan yaşadıkları yüzünden kötülüğe saptı. Bella ise babası gibi Black kalıplarını yıktı. Cesur, maceracı ve akıllı biri oldu. Aynı zamanda çok güzel bir kız ve adını da İtalyancada güzellik anlamına gelen bellezza kelimesinden türettim. Aaron'un evcil hayvanı olan kuzgun, Lestrange ailesinin sembolü. Morgan'ın göbek adı olan Voleur ise Fransızcada hırsız demek.
Bu kitapta şuan Harry, Hermione, Ron ve Draco 2. sınıfta. Aaron 3. sınıfta. Bella ve Morgan ise 1. sınıfa başlayacak.
Fikri aldığım Alisa4235 'e çok teşekkür ederim. Kendisinin de "Hırsız cadı, Karanlık Kraliçe" isimli bir kitabı var. Onu da okuyabilirsiniz. Ben de okuyorum ve gerçekten çok beğendim. Bu arada yeni bölüm ne zaman gelecek Alisa4235 ?
Sizden tek isteğim yorum yapıp oy vermeniz. Yeni bölümler ilk başta çok sık gelmeyebilir ama lütfen emeğimi karşılıksız bırakmayın.
418 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORGAN DARK
Fantasy*Askıda* Morgan Voleur Dark, kökenlerini bilmeyen bir kız. Gerçekte çağının korkulu rüyası, Merlin'in baş düşmanı, zamanın en kötü kara büyücüsü Morgana'nın büyük büyük torunu. Şimdiki haliyle soylu Lestrange ailesinin kenara atılmış evlatlık kızı...