2. BÖLÜM

269 28 23
                                    

Morgan o gece kabus gördü ve korkuyla uyandı. Saçları kıvırcık ve mor olmuş, ten rengi koyulaşmıştı. Hızlıca eski haline döndürdü. Tekrar uyumayı denedi ama uyku tutmadı. Üzerine hırkasını alarak bahçeye çıktı. Henüz hava aydınlanmamıştı. O gökyüzünü izlerken arkadan gelen Bellatrix'i fark etmedi.

"Bu saatte dışarıda ne yapıyorsun Voleur?!"

Onun sesiyle irkilen Morgan hemen arkasını döndü.

"Kabus görmüştüm ve tekrar uyku tutmayınca bahçeye çıkmak istedim."

"Şimdi içeri gir!"

"Peki efendim."

'Niye karışıyor ki? Sadece bahçeye çıkmıştım. Karanlık Lord onu kaçabileceğim konusunda uyarmış olabilir. Ama kaçmaya çalışsam bile beni durduramazlar. Sadece Hogwarts mektubumu almalıyım.'

Morgan kahvaltıya kadar odasında kaçış planını hazırladı. Bu gece Hogwarts mektubunu alacak, küçük bir hayvana dönüşüp sessizce dışarı çıkacak, evin sınırlarından çıktığında eski haline dönecekti. Cisimlenmeyi bilse bile yaşı tutmadığı için takip edilebilirdi. Günün devamını odasında geçirdi. Öğlen olduğunda öğlen yemeği için yukarı çıktı.(Not: Morgan'ın odası mahzenlerde.) Yemekten sonra bir baykuş geldi. Morgan mektupları alıp baktı. Tam tahmin ettiği gibi o ve Aaron'un Hogwarts mektupları gelmişti. Koşarak içeri girdi ve salona gitti. Aaron oturmuş dışarıyı seyrediyordu.

"Aaron! Mektuplar geldi!"

"Çok güzel. Planın hazır mı?"

"Evet."

"Her şeyi düşündüğünden emin misin?"

"Evet, yani sanırım."

"Unuttuğun bir şey var. Eğer Karanlık Lord sana yardım ettiğimi veya planını bildiğimi öğrenirse beni öldürebilir. Veya zorla planını öğrenir. Bu yüzden kendi hafızamı sileceğim."

"Evet bu hiç aklıma gelmemişti."

"Silince senin gideceğini bilemem. Eğer gerekirse diye hafızamı şişeledim. Bunu sen al. Eğer bir şey olursa ve hatırlamam gerekirse bu işine yarar."

"Teşekkürler."

"Şimdi planın üstünden geçelim. Gece herkes uyuduğunda küçük bir hayvana dönüş. Sinek veya arı gibi bir şey olabilir. Evin sınırlarından çık ve kaç. Şömine, anahtar veya cisimlenme kullanamazsın. Takip edilebilirsin. Şimdi önemli olan nereye gideceğin. Tanıdığım biri var. Seni seve seve ağırlayacaklarından eminim. Black ailesi. Kalan son iki üyesi var. Sirius Black ve Bella Black. Onların evine git. Bir kaç gün onlarda kalabilirsin. Diğer Black'ler gibi değiller. Çok iyi insanlardır. Onlara her zaman güvenebilirsin bunu unutma.  Kızı senin yaşında sanırım. Yarın Diagon yoluna git. Oradan mektubundaki okul eşyalarını alabilirsin. Haftaya da Hogwarts'a gideceğiz zaten. Kılık değiştirmeyi unutma. Tabi adını da değiştir."

"Aaron sen olmasan ne yapacağım ben?"

Dedi ve ona sarıldı.

"Okulda beni mutlaka bul."

"Tamam."

Aaron asasını çıkardı ve kendine doğrulttu. 

"Oblivate!" dedi.

Ve hafızası silindi.

********


Kısa bir bölüm oldu ama sevdim.

Merak etmeyin sadece planı ve kaçacağını aklından sildi yani başka bir şey unutmadı.

Beğendiyseniz lütfen oy kullanın ve yorum yapın. (Ben söylemesem de yapıyorsunuz biliyorum.)

Bu arada çoğunluğun iyi olmasını seçtiğini biliyorum ama henüz kararımı açıklamayacağım. Düşüncem şuan tam sınırda. Neler olacağını ben de yazdıkça öğreniyorum. İlerledikçe hep beraber görürüz.

Hadi ben kaçtım. Biraz da diğer kitabı yazayım bari. 🖐😘

433 kelime

MORGAN DARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin