Sabah erken uyandılar. Morgan bir süre nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Sonra dün yaşadıkları ve kaçması aklına geldi. Ancak o zaman Black ailesinin evinde olduğunu fark etti. Üstünü değiştirip aşağı indi. Sirius ve Bella kalkmış, kahvaltıyı hazırlıyorlardı. Bella içeri giren Morgan'a döndü.
"Kaçak olmak nasıl bir his?"
"Berbat."
Morgan Sirius'a kahvaltı için yardım etmeyi teklif etti ama Sirius sen bizim misafirimizsin diyerek teklifini reddetti. Kahvaltıdan sonra Bella, Sirius ve Morgan hazırlanıp evden ayrıldılar. Önce Çatlak Kazan'a gittiler. Oradan ise Diagon Yolu'na geçtiler. Morgan büyülenmiş gibi etrafı izliyordu. Burası gerçekten çok güzeldi. Aslında buraya daha önce de gelmişti. Gringotts'u soymaya geldiğinde. Ama gece yarısı zifiri karanlıkta çevreye bakmak için fırsatı yoktu. Sırayla dükkanlara girip okul ihtiyaçlarını almaya başladılar.
Okul ihtiyaç listesi:
Forma
Birinci sınıf öğrencileri için gerekli eşyalar:
1. Üç takım düz iş cüppesi (siyah)
2. Sivri uçlu düz bir gündelik şapka (siyah)
3. Bir çift koruyucu eldiven (ejderha derisi ya da benzeri)
4. Kışlık bir pelerin (siyah, gümüş tokalı)Ders Kitapları
Bütün öğrenciler aşağıda belirtilen kitaplardan birer
tane edinecektir:1. Sınıflar İçin Temel Büyüler Kitabı (Miranda Goshawk)
Sihir Tarihi (Bathilda Bagshot)
Sihir Kuramı (Adalbert Waffling)
Biçim Değiştirme İçin İlk Adım (Emerle Switch)
Bin Bir Büyülü Ot ve Mantar (Phyllida Spore)
Sihirli Yiyecek ve İçecekler (Arsenius Jigger)
Fantastik Canavarlar: Nelerdir? Nerede bulunurlar? (Newt Scamander)
Karanlık Güçler: Kendini Savunma El Kitabı (Quentin Trimble)Öteki Gereçler
1 asa
1 kazan (kalaylı, orta boy)
1 takım cam ya da kristal şişe
1 teleskop
1 takım pirinç ölçek
1 iksir setiÖğrenciler bir baykuş, bir kedi ya da bir kurbağa getirebilirler.
VELİLERİN DİKKATİNE. BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÜPÜRGELERİNİ
KULLANMALARI YASAKTIR.Öncelikle Gringotts'a gittiler. Cinler yıllar önce 2 efsanevi soygunu yapanın şuan karşılarında duran 11 yaşındaki kız olduğunu nereden bilebilirlerdi ki? Morgan'ın ve Blacklerin kasalarına giderek para aldılar. Bella, Morgan para alırken gözünü bir an bile onun üzerinden ayırmıyordu. Morgan da bunu fark etmişti ama görmemiş gibi davrandı. Oradan çıkıp Flourish&Blotts'a giderek bütün ders kitaplarını aldılar. Ardından diğer dükkanlara giderek kazan, iksir şişeleri, iksir seti, teleskop ve pirinç ölçeği aldılar. Sonra hayvan dükkanına gittiler. Bir süre hayvanların arasında dolaştıktan sonra iki kız baykuşların içine daldılar. Sirius ikisini de rafların arasında kaybedince kapıda beklemeye başladı. Bir süre sonra iki kız da elinde bir baykuş kafesiyle aynı anda farklı rafların arasından fırladılar. Morgan simsiyah orta boyda bir baykuş beğenmişti. Bella'nın seçtiği Morgan'ın baykuşuna göre biraz daha büyüktü. Parasını ödedikten sonra cübbeleri almak için gittiler. Morgan ilerlerken bir dükkan gördü ve Bella'yı da peşinden sürükleyerek hızla içeri girdiler. Burası defter, tüy kalem, mürekkep gibi okul eşyalarının olduğu bir dükkandı. Kızlar yine heyecanla rafların arasında koşturmaya başladılar. Sirius artık peşlerinden koşturmaktan sıkılıp kapının yanında beklemeye başladı. Morgan kendine birkaç tane tüy kalem, birkaç defter, ve rengarenk mürekkepler aldı. Bella da beğendiği defterler, tüy kalemler ve birkaç mürekkebi eline alıp parasını ödeyip çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORGAN DARK
Fantasy*Askıda* Morgan Voleur Dark, kökenlerini bilmeyen bir kız. Gerçekte çağının korkulu rüyası, Merlin'in baş düşmanı, zamanın en kötü kara büyücüsü Morgana'nın büyük büyük torunu. Şimdiki haliyle soylu Lestrange ailesinin kenara atılmış evlatlık kızı...