Sadašnjost
Jul, 2019ta
Ohrid, MakedonijaTamara
Ležala je udobno zavaljena na veliku ležljku sa trbuhom do zuba uživala u pogledu ispred sebe. Plavo Ohridsko jezero sijalo je na letnjo sunce dok su njeni najdraži ljudi uživali u hladne vode. Posmatrala je najlepšeg muškarca koga je u životu videla kako sa širokih ramena, preplanuloj koži nag do pojasa smije se malenoj devojčici koja pokušava da samostalno pliva. Ksenija je zadnjih dana kako su bili kod kuma u vikendici izrazila želju da naući sama da pliva u jezero, pa sad je Ivan stajao pored nje i gledao je kako prska sve živo oko sebe, zaista je bila komična. Dobro danas je bar raspoložena, juće kad su braća otišli na odmor sa društvom bila je sva kenkava, htela gospođica da ide sa njih na odmoru.
Jedan udarac unutar njenog stomaka izazvao joj je osmeh na licu, spustila je dlan i pomazila svoju drugu devojčicu. Malena mrvica je svaki dan sve veća i opasno joj stvara nelagodu, noćima ne ostavlja je da spava, danima je sva umorna i nikakva. Ivan se ne buni, on kaže da uživa u njenu trudnoću i podneo bi sve samo kad je ona pored njega. Za razliku od prvu trudnoću koja je bila jako riskantna, teška i jedva je dovela do kraja, ovaj put zaista uživa u sve blagodete. Beba je odlična, a i ona sa njom, tata i seka takođe, a braća već su je razmazili. Pre nedelju dana sredili su sobu za bebu u kući, zatim i odabrali kuću na drugi kraj pored obale Ohridskog Jezera koja će se renovirati u narednih meseci, pa sad mogu malo da uživaju svi zajedno.
Da baš svi, Petar je na ogromnu sreču za sve njih napokon izašao iz pritvora još na kraj prošlog meseca i iako je trebao da ostane celu godinu u kučnom pritvoru, Oliver je uradio sve da može slobodno da šeta okolo sve dok je nevidljiv za oči javnosti. Pa tako su se skupili svi u kumovoj rezidenciji dok je u Skopje haos.
Njihova majka je najavila da ona i kum imaju nešto da im saopšte. Lično ona duboko u sebi znala je šta je to iako je pomalo delovalo čudno i strano, u svakom slučaju Lazar je odličan čovek, dobar i pošten i bio pored njih kad im je naviše trebao. Njihovoj majci bio najveća podrška, onda kad je i sam trebao podršku i doktorsku pomoć. On kao i Kosta za Anastasia i Andrea, uvek je bio tu za njih.
"Šta mislite šta imaju da nam saopšte?" - pitala je Tatjana koja je upravo njoj i Teodori donela limonadu i slatkiše. Neki doktori i autori knjige za bebe uveliko su pričali da trudnice ne smeju da konzumiraju slatkiše, ona je sa druge strane smatrala da oni previše smatraju pa je tamanila čokolade kao luda. Kačila je ovaj put tek sedam kila, za razliku od prošle trudnoće i sama se osećala kao kit, veliki beli kit. Ivan je stalno gunđao kad bi se pogledala u ogledalo i rekla samoj sebi da je debela. Njemu je ovakva bila prelepa i obožavao je da je uveće mazi i ljubi. Mislila je da u toku trudnoće neće imati toliku želju za seks, međutim od samom početku se to pokazalo kao nešto apsolutno pogrešno, stalno je bila napaljena, a Ivan voljan da joj ispuni svaku želju i seksualnu fantaziju. Nikada u životu boljeg seksa nije imala negoli sad čak i u osmog meseca, ovako ogromna uživala je, a Ivan je bio presrećan.
"Šta misliš da nam imaju saopštiti Tatjana, zaboga ponekad si tako mutava!" - odvratila joj je Teodora, pa strpala čokoladu u ustima. Tatjana je frknula nosom i sva se namusila kao nekada kad su bili deca.
"I tebi je to tako normalno?" - nastavila je ona. Za razliku od nje i Teodore, njihova srednja sestra nikako nije mogla da prihvati da njihova majka ima vezu nakon smrt njihovog oca. Teodora je još od rođenja bila ćerka svog oca, ona je bukvalno Vasilijeva ženska verzija, dok je Tatjana sva na Tereza čak je odabrala i njenu profesiju, profesor u Sredno Muzičku Školu otsek baletskog plesa. Ona je na kraj ispala kopija njih dvoje, nekako je poprimila nežnije strane svojih roditelja. Odavde reklo bi se da bi Teodora trebala da se buni i duri jer je njihova majka nakon pet godina ponovo srećna pored drugog muškarca, međutim Tea je bila presrećna, ona takođe, dok Tatjana kao da je svesno žmurila na oba oka.
YOU ARE READING
PALI ANĐEO ( Serijal ANĐEO - Drugi Deo)
RomanceVoljela ga čitavog života od kad je otvorila svoje okice u krevetac u porodiljno odeljenje. Voljela ga kao najboljeg druga svoje najstarije sestre. Voljela ga kao jedinog čoveka koji je zaista razumeo i prihvatao onakva kakva jeste. Tražila ga godin...