DVADESET PRVO POGLAVJE

1.1K 67 21
                                    

Sadašnjost
April 2019ta
Skopje, Makedonija

Tamara

Ležala je u topao zagrljaj, a kad je otvorila oči osmeh je obasja njeno lice. Gledala je u najlepšeg muškarca kako mirno spava sa lice napola sakriveno u njen vrat, dok mu je jedna ruka prebačena preko njen sad već okrugli stomak, a druga je negde ispod jastuka. Raštrkanu kosu, nag do pojasa, spavao je na stomaku dok je ona uživala u pogledu.

Probleme ih nisu ostavili na mira, kako je ova godina krenula svako malo njihovi muškarci završili bi u Istražni sud. Strah je opsedao svaki dan sve više kad čuje zvono telefona. Nisu znali na što su, nisu znali šta im sutra spremaju, ali pored sebe je imala troje snažnih muškaraca koji su odlično brinuli za nju i njene devojčice. Da juće su oficijalno saznali pol deteta, nosila je još jednu devojčicu, što je izazvalo bura od emocija kod kuće i kod Ivana i kod njene majke. Teodora i Tatjana bile su ubeđene, da će roditi još jednu, a njena majka i svekrva samo su se smeškali. Ivan da druge strane samo se oštrio za to, čovek želi ćerke i to ti je. Osmeh joj se raširio na lice kad je podigla svoj dlan, a rozevi dijamant zasijao na domali prst, a pored njega je bila prelepa burma od belog zlata koja je sama kreirala.

Kako je kreirala obe burme u roku od dva meseca, ispali su savršene. Da, prošloj nedelji ona i Ivan rekli su oficijalno DA ispred matičara u krugu najbližih prijatelja. Andrea je zatvorila Marakanu, samo za njih i sa Nita i Teodora uredili su privatni dio do savršenstva. Bila je to mala intimna proslava samo za njihovu porodicu i najbliže prijatelje. Nisu bili u crkvu, ali oko toga su se odlučili da će napraviti još jedna velika svadba kad se ona porodi i beba malo odraste.

Dlanom nežno je prešla preko njegovo mazno lice i tek izraslu bradu, a on se promeškoljio i još više zagnjurio glavu u njen vrat. Uvek se čudila kako uopšte može tako da spava, a on bi joj svaki put odgovorio "spavam pored tebe i ništa mi više ne treba". Pomerila se malo, pa do bližila lice do njegovo i nežno ga poljubila u slepočnici, a on je dlanom poćeo nežno da prelazi preko njen stomačić. Ovaj put zaista je uživala u trudnoći, Ivan je potpuno razmazio, sve je radio za nju nije mogla ni obićnu prenicu da podigne. Dečki su preuzeli brigu za sestru, a Ksenija je uživala u njihovu pažnju posebno je volela kad je Davor sa Jana uzme iz vrtića, a kad je David povede sa sobom u nedelju u park. Njena svekrva je stalno kuvala njena jela, a ona je naprosto uživala. Najvažnije joj bilo to da je bebica super i da se odlično razvija. Deca su već smislili ime, zvaće se Kristina, Ivan je bio oduševljen od to ime, a i ona nije skrivala sreću.

"Mmm jutro, još malo molim te." - pospano je promumljao, pa utisnuo jedan poljubac u njen vrat i još više približio glavu kako bi ga ona još malo ljubila. Maza, Ivan je bio zaista prava maza, posebno ujutro kad ga moraš probuditi jer u suprotnom bio je u stanju da spava ceo dan.

"Jutro ljubavi, ou!" - jedva je otvorio te prelepe oči, pa podigao glavu i poljubio njene usne. Tek što se prepustila poljubcu, malena je odlučila da ih pozdravi pa je poćela da kloca.

"Jutro i tebi." - Ivan se nežno nasmijao, pa sagnuo glavu i poljubio njen stomak, a beba se odma smirila. Spustila je dlanove i prste umrsila u njegovu kosu, dok je on nastavljao da ljubi njen stomak. Obožavala je ove njihove trenutke ujutro kad se probude i ovako nežno maze.

"Jutro tata." - rekla je da osmeh, a on je pogledao sa onaj njegov zavodljivi osmeh i šeretski se nasmijao, pa poćeo da podiže njenu piđamu. Promeškoljila se, a on se podigao pa nagnuo iznad nje, podigla je ruke i dlanove umrsila u njegovu kosu, pa privukla ga bliže sebi. Raširila noge, a on se u istom trenutku smestio između njene noge. Kad je odvojio usne od njene, sagnuo je glavu, pa bez da saćeka uvukao jednu njenu bradavicu u njegovih usana. Zastenjala je i izvila leđa, pa privukla ga bliže koliko je to bilo moguće u njeno stanje.

PALI ANĐEO ( Serijal ANĐEO - Drugi Deo) Where stories live. Discover now