DRUGO POGLAVJE

1.5K 86 25
                                    

Sadašnjost
Oktobar 2018

Ivan

"Aman Milice!!! Rekao sam u redu je evo raspitaču se. Upravo sam ušao u zgradu pitaču ljude jel znaju išta o tome. " - več je bio na rubu živaca, ma koliko on bio kulturan mrzeo je kad su mu po nekoliko puta ponavljali iste stvari, a pritom su znali da nema potrebe. Jer on je bio tip čoveka koji je pamtio sve,  posebno ako se radi o nešto jako bitno kao upravo sad. Jer kad bi on nešto obečao to je i ispunjavao. To bi njegova sad več bivša žena trebala znati, međutim Milica je bila od onih žena koji su voljeli sve držati u svojim rukama.
To ga često znalo izbaciti iz takta dok su bili u braku.
Jednostavo je mrzeo kad su mu ljudi ponavljali ednu istu stvar, i ma koliko puta joj rekao da mrzi to ona bi opet isto uradila.
Za razliku od Tamaru.
"Dobro, dobro oprosti!!! Ama ovo je jako dobro mesto i stvarno bi voljela biti deo tima. " - prenela ga ona iz razmišljanja.
"U redu, kad nešto saznam nazvaču te. " - završio je razgovor dok je iz hodnika na trečem katu izlazio na terasu gde su se večina njih več okupili pre nočnog sastanka. Bio je početak Oktobra, sredina jeseni njemu najljepše doba godine koji mu vračao koliko lepe, toliko i bolne uspomene.  Ipak to je bio i najnapetii period u politiku posebno kad je bilo vreme izbora.  A ovo je bilo baš to vreme. Sledeči april biče pretsedničkih, parlamentarnih i lokalnih izbora iliti tri u jedan. Za običnog čoveka malo više zanimacije, za aktivnog partiskog čoveka malo više akcije, dok za partiskog funkionera ovo je bio najteži period. Ovaj put njemu če biti najteže. Jer pre mesec dana se vratio iz Italije nakon što je pre godinu ipo odbio i drugi mandat na pozcije Ambasadora. Čitavih deset godina bio je Ambasador države, u Kinu, Rusiju na kraju Italije i koliko on voleo svoj posao bilo mu je dosta svega. Za oko običnog čoveka biti Ambasador bilo je to savršen posao, dok za onaj koji se mora odreči svakodnevnog života, pristati na to da živi razdvojen hiljadu kilometara od porodice bilo je sve samo ne savršeno.
Međitim to nije bilo ono zbog čega je odlučio da nakon deset godina stavi tačku na svoju  Ambasadorsku karijeru. U zadnje četire godine izdešavale su se puno stvari za večinom je sam bio kriv, jer nije znao preseči.
Da nije bio toliko fin i tražio pravi način da raskrsti sa šaradom od svog propalog braka, ne bi se desilo puno toga.
David njegov mlađi sin ne bi stradao, dok  Davor njegov brat blizanac ne bi doživeo toliki šok. Milica možda ne bi za malo izgubila posao. A Tamara......
Da nije bio kukavica ne bi izgubio ženu koju je voleo. Ženu koju još uvek voli. Onu koju če zauvek voljeti.
Da je malo brže razmislio sigurno ne bi izgubio ljubav svog života.
Ne bi izgubio Tamaru, ona ne bi otišla.
"Evo Ambasadora!!! " - čuo je svog najboljeg prijatelja i kuma kako ga doziva i shvatio da več neko vreme stoi u mesto pored velika francuska vrata koja je vodila na terasu.
"Đe si Ministreeee!!! " - odvratio mu u njegov stil i malo ga zezao jer se i  Matija kao i on pre godinu dana vratio iz Kanade gde je u zadnjih četiri godine bio Ambasador države, međutim kad su pali sa vlast pre dve godine kao i on odradio je posao do kraja i odbio ponudu da radi za opozicionu stranku, kao i svi ostali zapravo, pa tako su se pre godinu dana svi vratili kući.
"Šta si se zamislio, stoiš tamo ko neka baba? " - pitao ga ovaj
"Ma ništo, Milica me opet nešto davila. " - promulmljao je mal dio istine, mada je Matija  znao o njegovu vezu sa Tamarom nije mu bilo ni na kraj pameti sad tu pred svima da mu priča  šta je razmišljao.
"Šta je sad htela?! " - njegov najbolji drug nikad se previše nije slagao sa njegovom bivšom ženom mada su se oboje poštovali zbog njega.
"Aplicirala je na mesto glavnog urednika za neku novu izdavačku kuču. Sad su je otvorili pre tri meseca i juče su objavili oglas, traže čitav personal. Pa mi se popela na glavu da saznam ko je gazda i jel mogu da je proguram da dobije posao. " - počeo je objašnjavati dok je vadio tabakeru iz unutrašnji đep sakoa.
"Kao da joj veze uopšte trebaju. " - čuo je kako jedan od njegovih partiskih kolega komentira dok je on palio cigaretu.
"Oprosti što ovo pitam al koliko radna mesta je tvoja žena promenila do sad? " - ubacio se pretsednik omladine
"Bivša žena! Malo više. " - odgovorio mu iskreno, jer dečko je bio u pravo Milica je do sad promenila nekoliko radna mesta. Ne zbog toga jer joj se nisu svidjeli, naprotiv bili su odlična mesta.
Međutim ona je bila vrlo ambiciozna osoba koja je uvek tražila nešto više u životu. To je i bilo do negde največi njihov problem. Oboje su bili previše ambiciozni i nisu znali da stanu, zbog toga su se izgubili, a njihova nekad velika mladalačka ljubav izbledela.
"Nemogu se iznačuditi kako se vas dvoje slažete nakon braka. Svaka vam čast. Ja sa onom hienom nemogu isti vazduh da dišem, a ne pa da pričam, još da joj pomažem da dobije nekakav posao. " - slušao je Miloša bivšeg ministra finansije kako komentira njegov odnos sa bivšom ženom i sam se divio koliko su on i Milica ispali normalni, trezveni i pametni i nakon svega produžili gradiditi sopstvene živote bez tenziju i mržnju.
Nije ni stigao da išta kaže kad se Matija  ubacio u priču.
"O koju kuču je reč? " - pitao ga kum
"Spektra. Tako se zove registrovana je ovaj jun, a otvara se na Dvadeset Treči Oktobar oficijalno. " - odgovorio mu ono što mu Milica več rekla.
"Spektra?! " - ponovo je ovaj pitao i malo se zamislio.
"Aham. " - potvrdio kimanjem glavom dok je ponovo uvlačio dim cigarete.
"Nikad čuo. " - u isto vreme su odgovorili Matija  i Miloš.
"Pitaj starce sigurno neko nešto zna. " - Darko pretsednik omladine rekao je upravo ono što je njemu prošlo kroz glavu.
"Da nas pita šta? " - čuo je glas potpretsednika  iza sebe. Okrenuo se i ugledao ga u društvo gradonačalnika grada i pretsednika skupštine   kako izlazi na terasu. I nije mogao da ne proguta knedlu kad ih je gledao ovako samo njih troje, sa svaku godinu su mu profa i sudija sve više falili, to dvoje su bili ljudi vredni poštovanja, vredni svega a evo več četiri godine kako nisu sa njih.
"Jel ste možda čuli o neku novu izdavačku kuču, Spektra se zove? " - pitao ih je nakon što se malo sabrao, a dok su njih troje u isti mah kao po komandu palile cigarete.
"Šta če ti?! " - povišen ton, ozbiljan pogled i duboko uvučen prvi dim cigarete sa strane potpretsednika reklo mu je mnogo više neko njegovo kratko pitanje. To ga nije pokolebalo da im kaže šta ga zanima u onom trenutku kad se i pretsednik pojavio pored njih. Petar je verovatno čuo kad  ih je pitao, a sigurno je čuo i Kostin ozbiljan ton kad mu je uzvratio pa sad je samo šutio i čekao njegovo objašnjene.
"Milica je aplicirala na oglas koji su juče objavili za pozicije Glavnog Urednika, pa me pitala jel možda znam čija je kuča i da joj uhvatim vezu da prođe. " - sa svaku njegovu izgovorenu reč njihova lica su postajala sve više ozbiljna, što mu je jasno dalo do znanja da Petar i Kosta, a kad je pogledao u Pretsednika Skupštine koji ga streljao pogledom savršeno znaju ko je gazda kuče.
"Nek se ne nada previše....  " - nakon nekoliko trenutaka u koji su ga samo ozbilno bez ikakve rekcije gledali svi osmi Lazar koji je delovao kao da se jedva suzdržava da ga ne ubije dok ga gledao direktno u oči. Kosta je bez ikakvu emociju progovorio, a kad je hteo još nešto dodati Petrov telefon je zazvonio. Primetio je da se malo zagledao u ekran a ondak je svima samo kratko obznanio "Moram se javiti" te zgasio cigaretu i okrenuo se u pravcu unutrašnjosti pre nego je odgovorio na poziv.
Očito ovo Petrovo ponašanje nije samo njemu bilo čudno jer su svi oko njega još gledali u pravcu u koji je on otišao dok se Miloš nije oglasio.
"Šta je ovo bilo jebote? " - pitao je sad več ozbiljno.
"Nemam pojma. " - odgovorio mu Matija
"Kosta jel ti znaš ko je gazda? " - pogledao je u starce koje su još uvek a verovatno i za vek i vekova če značiti stub i autoritet stranke, skupio hrabrost i mada ni sam nije zna zašto pitao je potpretsednika koji se uhvatio za telefon i pravio se kao da se ništa nije desilo.
"Čudi me da me uopšte to pitaš. " - hladno mu odgovorio i ozbiljno ga pogledao.
"Jel neko naš? " - Nije stigao da postavi pitanje jer se Miloš nestrpljiv kao i uvek ubacio, a njih troje su ga pogledali kao da je sišao sa uma.
"Ivane jel ti stvarno nemaš pojma čija je Spektra? " - sad ga pitao Lazar pretsednik skupštine, a njegov glas je odavao jasan i neskriveni prekor. Nije to bio bilo kakav pogled,univerzitetski profesor kakav je bio več je skenirao njegov govor tela u isčekivanje.  Bio je besan videlo se to u njegove oči, mada je za tren uhvatio neku dozu, malu mrvicu sažaljenja samo nije znao zašto. To ga najviše zbunilo. Očito su oni znali ko je gazda Spektre, samo zbog čega toliko tajanstvenosti. Ovaj trojac od nekad petoro staraca kako su ih mladi zvali bili su ljudi koji su najviše bili zaslužni za njegov i uspeh njihovu čitavu ekipu. Oni su najviše verovali u njega, kada niko drugi nije. Njima je dugovao sve.
I oni su uvek bili iskreni prema njemu. Dok sad su nešto skrivali, a to se videlo jasno ko dan.
"Profesore o kome je reč? " - bio je direktan, neki čudan osečaj ga pratio od kad ga Petar onako pogledao. Nešto duboko u njega mu govorilo da sve ovo ima veze sa njega. Samo što on nije imao pojma što, nešto je propuštalo nešto mu je promaknulo a delovalo je kao da je tu stoji mu ispred  oči samo što on ništa ne vidi.
"Pitaj Petra. " - kratko i jasno mu je Lazar dogovorio pre nego što su  zajedno sa Kosta zgasili cigarete u pepelnik u čošak, a Dragan nekadašnji tatko grada koji za čitavo vreme nije progovorio ni reč sad je samo odmahnuo glavom i pratio ih u stopu, pa i sam zgadio cigaretu.
"I reci Milici da se ne nada previše verovatno neče ni dobiti taj posao. " - nadovezao se Kosta pre nego se okrenuo i u pratnju ovo dvoje ušao u unutrašnjost palate. 
Neprijatna tišina spustila se nad one koji su ostali nemo stajati na tersu dok je popodnevno sunce zalazilo u hiljadu boja. Nesvesan šta radi okrenuo je glavu prema gore i pogledao u nebo koje je sijalo u žarko crvenu boju.
"Tamara je obožavala ovaj period dana" sasvim slučajno prošlo mu kroz glavu, dok ga neka seta preplavila a nemir mu obuzeo čitavo telo. U zadnje vreme previše je mislio o njoj, raspitivao se po malo al nije mogao previše saznati, starci, drugarice, njeni zetovci su je čuvali kao belu mečku. Tako da nije previše mogao saznati. A tražio je jer hteo je videti. Hteo je pričati sa njom, imao je puno toga reči. Pre dve ipo godine dva meseca nakon što je ona otišla od njega u period kad je David stradao mislio je zauvek ostaviti. Međutim kako su godine prolazile u svaku koja bi mu prošla kroz život tražio je nju. Nije prošao dan da ne pomisli  na nju. Budio se i usnuo sa njeno ime na usana. I tad dok je gledao u nebo sinulo mu kao grom sa vedra neba. Počeo je vračati film unazad od onaj   trenutak kad je Petru spomenuo ime izdavačke kuče. Sad je jasno mogao videti ozbiljan pogled i oči koji su sevali dok mu je on pričao. Postojali su samo nekoliko osobe zbog koje je hladn i pokeraški Petrov pogled pucao i zbog koje je bio spreman zapaliti svet. Jedna od njih je bila i ona. I onaj poziv od malo pre. Kad mu je telefon zazvonio u prvi mah je gledao u ekran a ondak je pogledao u njega pre nego im je rekao da se mora javiti. A ondak sva ona pitanja i nerazumnih komentara od Kosta i Lazar koji je delovao da bi ga dragom voljom bacio sa balkona na pločniku, samo nešto kao da ga sprečavalo.
"Tamara"- sklopio je oči kad je na kraj uspeo sklopiti čitavu slagalicu i još u šoku glasno izgovorio njeno ime.
"Tamara?! "- zbunjeno je ponovio Miloš dok ga gledao kao da je ovaj pao sa marsa.
"Tamara?! " - ponovio je Matija  dok mu je uputio hiljada pitanja
"Tamara je gazdarica Spektre. " - napokon svestan da je ona jedina zbog koje bi Petar onako reagovao, pojasnio je ostalima.
Matija  se uozbiljio kao nikad do sad dok ga gledao direktno u oči.
"Od kud ti to? " - nakon neko vreme ozbiljno ga pitao.
"Samo zbog nje bi Petar onako reagovao. " -  tiho više za sebe je progovorio mada su ga ostali mogli čuti.
"Tamara, kao čerka pokojnog Dimitrovski, Teodorina sestra? Naša Tamara?" - nadovezao se Miloš i pogledao ga je sa neku dozu sažaljenja, a on je ponovo osetio neprijatnu jezu duž karležnice dok mu je kroz glavu prolazilo "Zar su svi znali za njih a čutali ko zaliveni?". Znao je da Andrea, Teodora, Oliver i verovatno Petar znaju za njih dvoje, a pored njih i Matija i Irina, a sad mu se činilo kao da apsolutno cela njihova ekipa zna o njihovu vezu. Uz to imao je neki loš predosečaj da mu nešto skrivaju, kao da su ga optuživali zbog nečega, dobro tu nisu bili daleko od istine jer i on je sam sebe krivio zbog svega. Nije ona bila kriva što se zaljubila u njega, niti je on bio kriv što je zavoleo kao nikada, međutim bio je kriv što je u tih godinu dana ostao u braku i odlagao svaki korak, a sa time je izgubio. Umorila se od čekanja, od uzaludnog nadanja i jednostavo jednog dana sa suze u očima je otišla i zauvek mu okrenula leđa. Samo zašto je sad imao neki ludi predosečaj da nije kraj i da mu nešto veliko, jako veliko primiče ispred očiju a on nemože shvatiti šta je to.
"Ko je Tamara? " - i dok su Miloš i Matija več uveliko razglabali, Darko je zbunjeno pitao dok on ih je kao kroz maglu slušao jer mu je kroz glavu prošlo nešto što do sad nije primetio. Odjednom je shvatio da je Lazar nešto sasvim drugo mislio kad mu rekao "Ivane zar stvarno neznaš čija je Spektra? " bilo je to nešto drugo. Dok je sad shvatio da je uhvatio jedan trenutak besa kod Petra kad ga pitao ko je gazda. Sve ovo ga navelo da pomisli jel su možda oni znali nešto više.  Imao je osečaj kao da bi ga uvek smireni i staloženi Petar sad bez razmišljanja zgazio, međutim i njega je nešto kočilo kao i Lazara. A Lazar kao da ga optuživao zbog nečega, a sa druge strane kao da mu se rugao. Nije znao šta ali bio je siguran da ovde nije samo njihova tajna veza u pitanju, tu je bilo nešto više.
"IVANE!!! " - tek kad je Matija dreknuo na njega udarivši ga u rame shvatio je da je odlutao i da su sad ostali samo njih dvoje na prazan balkon. Miloš i Darko očito su otišli dok je on tu stajao kao idiot nesvestan šta se oko njega dešava.
"Oprosti kume odlutao sam. " - ispričao se zbunjenog pogleda, dok je neki nemir kolao njegovim venama.
"Šta ti se odjednom dogodilo? Stoiš tu več nekoliko minuta, nisi čak ni primetio da su ovo dvoje ušli unutra, samo gledaš u daljinu. Šta je bilo? " - zabrinuto ga pitao Matija.
"Matija,  imam neki loš predosečaj. Onaj Petrov pogled, sva ona pitanja. Sve to me uzdrmalo. " - bili su sami njih dvoje na čitavu terasu pa sad je svom drugu mogao otvoriti dušu. Možda je on samo dramio bez veze no ne imalo je tu nešto više. I sad kad je bolje razmislio, da su starci saznali da su on i Tamara bili u vezu, uradili bi nešto do sad. Ma šta nešto Lazar bi ga ubio na licu mesta, jer od kad je Vasilije poginuo u onu saobraćajku sa profesora on i Kosta su preuzeli na svoja leđa brigu za njihove porodice i čuvali su njihove žene i čerke kao kap vode na dlanu. A sad su se nekako previše uzbrkali, Petar posebno, do duše bio joj je zet za sestru al nekako bilo je ovo nešto sasvim drugo. 
"Video sam i ja kako te pogledao, bilo mi čudno kao da te hteo odalamiti a ne sme. I od kud ti to da je Tamara gazdarica. Jer ona nema modnu kuču? "- pričao mu Matija, koji iako je još uvek kao i on bio u sasvim odličnih odnosa sa staru ekipu, tačnije ono što je od nje ostalo nakon Jovana, ipak nije često viđao Tamaru. Ona kao da je znala da če on njemu sve preneti i retko se pojavljivala u njihovo društvo kad je Matija bio tamo, dok se sa Irinom kao i sa ostale žene često gledala. Međutim one su je stalno skrivali, posebno Andrea i Teodora koje svaki put kad bi pitao za nju su izbegavali odgovor i stručno menjali temu razgovora. Jedino što je od njegovog brata od ujka, uspeo saznati mada je Oliver preko volje te neke činjenice protisnuo kroz zube kad ga je video koliko je očajan bilo je sasvim malo. Da je još uvek u Makedoniju međutim više ne živi u porodičnu kuću, osamostalila se pre skoro tri godine i kad su pali sa vlast pokrenula svoje Dizajnersko studio i da joj neka njena drugarica iz Italije koja se doselila u Makedoniju pomaže u tome. Više od toga nije mogao da sazna i gde god pitao udarao je u zid, kao da je neko namerno skrivao od njega i sad je znao da je to tačno.
Svi su je skrivali od njega.
"Da T-Jewerly, ama siguran sam da je i ovo njeno. A i nekako mislim da Petar zna puno toga. Nešto se događa." - sad je bio siguran da su starci znali o njih i tad mu je sinuo onaj poziv. Ona je upravo zvala Petra.
"Matija, ona je zvala Petraa!!! Nešto mi skrivaju sve ove godine. Tražim je od onog dana kad smo Davida doveli u Italiju bio je još uvek u komu i svaki put udaram u zid!!! Zašto je zaboga skrivaju?" - besno je dlanom udario u čeličnu ogradu, a Matija je teško udahnuo.
"Nije mi jasno zašto beži od tebe sad kad si razveden umesto da sednete i kao odrasli ljudi razgovarate. Ona dva tri puta kako sam je video ona je stalno izbegavala moj pogled i jedva da je progovorila dve reči samnom, a svaki put kad sam pokušao da započnem razgovor o tebi svi su me prekidali. Neznam o čemu se radi brate, ali sad kad bolje razmislim definitivno si u pravo nešto se dešava.
Ivane jel misliš da ovi znaju o vama? Nije valjda?" - nakon što se i on potpreo rukama na ogradu i završio svoju priču na koju je on samo kimao glavom i razbijao mozak, Matija je ponovo pitao ono što je on malo pre mislio.
"To sam mislio malo pre, a sad sam siguran da znaju." - kako je ovo izgovorio nekako mu postalo jasno da je bio sto posto u pravo. Samo mu nije bilo jasno kako su oni saznali, jer poznavao je Tamaru, i da ga mrzila i da je toliko bila ljuta i povređena ne bi nikome rekla o njima. Znao je da je vređa to što je njihova veza bila tajna. Znao je koliko je sve to boli. Znao je koliko je maštala i čekala da on povuče pravi potez. A onda se umorila. Međutim bio je siguran da ga voljela kao što je on voleo nju. Isto tako je bio siguran da ga nikad ne bi ovako izdala.
Ajoooooj kako su mu sad falili Jovan, Jordan i Strahinja da mu malo razbistre ovu glavu. Posebno Jovan njegov najbolji drug. Jedini koji se nikad više neče vratiti i uči kao pravi šarmer kroz ona vrata.
"Pa ne bi im Tamara rekla, makar i da je htela da tebe povredi. A i da im je rekla do sad bi te uništili, a ne da te unaprede. Još i na sve toga se ponašaju kao da se ništa nije desilo." - Matija  je trezveno pričao i sve što je on pričao imalo je smisla. Da im je ona rekla sa namerom da ga povredi oni bi ga do sad uništili, a ne unapredili i dali partijsku fotelju koju je nekada imao Jovan šef zadgraničnih komiteta za Aziju, Australiju i Novog Zelanda koja je do pre nekoliko meseci pripadala Andrei međutim kako je malena ponovo bila trudna odlučila je da njemu preda taj dio. Njegova najbolja drugarica, a bila je i Tamarina i nijednom ga nije osudila niti se naljutila na njega. Do duše sad kad boje razmisli bili su nekoliko trenutaka kad je uhvatio kako ga sa tugom u očima gleda i grize jezik da ne bi rekla nešto što ne bi smela. Tad je mislio, zapravo verovao da je to bilo nešto što je potsečao na Jovana međutim sad nije uopšte bio siguran, a i na sve to Oliver se sav upetljao pre nego mu je onog dana rekao ono malo o Tamare i bukvalno mu zapretio da ne sme nikome reči šta zna. Na kraju krajeva ne bi mu pomogli kad je David bio u kritično stanje na rubu smrti.
"Matija  nešto znaju. Nakon oni zadnji reči siguran sam da je Spektra Tamarina. Samo nešto mi ne štima. Brate nešto mi skrivaju svi do jednog, sad sam siguran." - da sad je bio siguran da mu je nešto promaklo, vrativši film unazad nekoliko godina počeo je sumnjati da je Petar sve vreme znao o njih dvoje i čutao.  A sad je imao neki osečaj da opet nešto zna i opet čuti.
"Sad kad ovako razmislim u pravo si. Koliko puta si pokušao da dođeš do nje a nisi uspeo. Kao da je u zemju propala. A ovamo izlazi sa nama jete jako retko al ni mi više ne izlazimo kao nekada, svi su se udali i imaju decu. A ipak ona radi revije na koje se ne pojavuje. Firma i funkcionira fenomenalno a od nje ni traga ni glasa. Svugde se pojavljuje Laura. To može samo ako su joj matorci i Petra pomogli. " - i opet Matijin zdrav razum dao mu je odgovore na sva pitanaja koja je sam sebe postavljao u zadnjih godina ipo dana od kad je ponovo pokušao  da je kontaktira. Svaki put bi udario u zid.
"U pravo si!!! Nešto se DEŠAVA!!! " - nije bio svesan da je povišio ton glasa.
"Samo šta? Pitačemo Dimitrija možda on nešto zna ili Andrea ona uvek sve sazna. Samo ona ti ne bi rekla." - umesto njega pitao je Matija pa još dodao koju ideju.
"Da možda je Dimitrija išta čuo iz Daniele bili su ona i Andrea jako dobri sa Tamaru. Andreu sam sto put pitao ništa mi nije rekla, vešto bi izbegla odgovor i promenila temu. Al dobro ona i Teodora imaju sva prava ovog sveta da mi se ljute, čak i da me mrze tako da njima nemogu zameriti. " - Nije imao vreme da mu išta više kaže jer su ih pozvali na sastanak, koji je več trebao početi međutim nije još jer su njih dvoje kasnili. Hodao je hodnikom prema kongresnu salu dok je bes ključala u njemu. Ako su znali i krivili ga zašto mu ništa nisu rekli. U redu bio je kriv. I sam je sebe krivio i nikad si neče oprosti što je dozvolio da do ovoga dođe. Nikad si neče oprostiti što je dozvolio da je izgubi. Međutim ako je Petar znao zašto mu pomogao kad mu je najviše trebao. Zašto mu Oliver i Dean ništa nisu rekli onu noč pre dve godine kad se napio i tako pijan im sve priznao. Nije rekao ime, ama sve ostalo je rekao otvorio im dušu. A oni ga nijednom nisu osudili. Dean je znao da je traži, a opet kao i Oliver šutio je. ŽAŠTO!!!
Bilo je jedino što mu odzvanjalo niz glavu. Ako je znao ili sam shvatio da je o Tamaru reč, zašto mu nije pomogao da je nađe. I zašto se ona u stvari krila.
Kad je pokušao da je pronađe nije mogao, jer promenila je telefon, kao i sedište firme, a stan joj bio kao tvrđava nije do nje mogao bez dozvole. Nekoliko puta otišao je do njenu zgradu i sedeo u auto ispred ulazu u nadu da če je bar jednom videti. Međutim umesto nje video je njenu mamu i gordon obezbeđenja poslano od njegovog brata. Čak je pokušao sa time što je nekoliko puta otišao kod Andreu i Olivera na goste jer je Tamara živela kod njih, međutim kad je pokušao da dođe do nje i upravo kad se spremao da pritisne zvonče nazvao ga Oliver i hladnim vrlo ozbiljnim glasom koji nije dopuštao pregovore rekao mu je
"Nemoj da si pritisnuo to dugme, Ivane ona nije spremna za tebe još skloni se odatle jer ču u suprotnom morati da te sklonim sam, a ni ja, ni Andrea još manje Tamara želimo da do toga dođe". Oliver je bio jako ozbiljan pa je on zbog toga i protiv svoje volje odustao od nameru, a sledeći put kad je pokušao naleteo je na Arkadij koji je izlazio od kaj Laure i kao i Oliver sprečio ga da dođe do nje. Do sad je mislio da je zbog toga što su smatrali da če je ponovo povrediti ili zbog toga što je Tamara još uvek ljuta na njega i ne želi da ga vidi. Međutim sad je bio siguran da mu nešto veliko skrivaju, dok je ona isčezla. Jednostavno nigde je nije bilo.
I ako je do sad mislio da se nešto sa Tamaru dešava i ima veza sa njega sad je definitivno bio siguran da je u pravo. I ne zvao se on Ivan ako ne sazna o čemu je reč!!!

______________________________________

Čao ljudi pre nego išta kažete da vas obavestim da još uvek nečemo početi sa ovu priču sve dok ne završim sa trečeg dela Tajkuna. Međutim evo danas mi je ovo poglavlje koje sam davno več iskucala palo u oči pa sam jednostavno odlučila da ga objavim i malo zagolicam vašu maštu, a sa tim i pokažem vam šta vas na jeseni čeka.

Oni koji su čitali prvog dela ovog serijala #Anđeo ili priča #AnđeoSlomljenihKrila znaju o čemu je reč u samu priču i več su upoznati sa ovim likovima. Oni pak koji su tek sad upoznali moj rad i počeli čitati moje priče i danas čitaju ovu a nisu pročitali prvo savetujem vam da počnete sa njom jer su priče povezane i ukoliko ne ste pročitali Anđeo Slomljenih Krila ništa vam neče biti jasno u ovom delu.
Tako da preporučujem vam da dok ne počnemo sa ovog dela pročitate prvog 😊

Vi koji ste več upoznali ovo dvoje kako vam se sviđaju 🤔 šta mislite o njihovu priču jel imate neku pretstavu kako če se odvijati 😊
Recite mi vaša razmišljanja, voljela bih čuti vaše ideje.
Čitamo se sutra možda vas i iznenadim ovako kao danas 😉

Ljubim vas i laku noć ljudi 😚😘😘
Aneta

PALI ANĐEO ( Serijal ANĐEO - Drugi Deo) Where stories live. Discover now