#17 Ilyen a boldogság?

161 7 0
                                    

         haliii💜van egy másik storym a "nem kapsz még olyan könnyen" az egy Payton Moormeier- és story😅                                                                                        

Mindenki tapsol és örül, csak egy gond van. Dumbledore professzor komolyan gondolta amit mondott. Mennie kell Hermionénak az iskolából. Draco-t csak azért nem rúgja ki, mert az apja lefizette még évekkel ez előtt.  Hermione visszamegy Dumbledore professzor mellé és rámosolyog.            
                                                                                                                      - Mi van?

*Behúz neki egyet*

Mindenki csak nevet.

- Ez az én csajom! -kiáltja Draco.  - Most akar kidobni? Nincs hová menjek! Kitöröltem a szüleim emlékét!*sír*
Muszáj volt! Tudtam hogy visszajött Voldemort és megakartam védeni őket!
- Nem mondom hogy maradhatsz. 5 hónapot kapsz! Tehát májusban elkell menned!     - Ez az!

Odafut Draco-hoz és a nyakába ugrik. Mindenki hangos újongásba és tapcsolásba kezd. Mindketten elmennek a szobájukba és nem tudják mit csinájanak.

- Mit csináljunk? - kérdi unottan Hermione.                                        - Nem tudom.                                    - Nem hívjuk át a többieket, felesz vagy merszezni,vagy üvegezni?                                          - De! Ez jó ötlet! Csak valami nem jó.                                                        - Mi?                                                  - Itt van Luna is. Muszáj lesz neki is akkor itt lennie.                            - Mindegy na akkor áthívom a többieket.

Negyed óra múlva megérkeznek a többiek. Neville, Fred és George, Pansy, Luna, Ron, Cedric és Ginny.

- Na játszunk már? - kérdezi dühöngve Pansy.                           
- Igen na. Ki akar kezdeni?            - Kezdek én! - kiáltja Ginny. Neville, felelsz vagy mersz?          - Felelek!                                         
- Igaz hogy szerelmes vagy Luná-ba?                                            - Ig..igen!                                            - Pansy, felelsz vagy mersz?          - Felelek.                                            - Igaz hogy már nem vagy szűz? Ha igen akkor kivel?                        - Igen, igaz. Draco-val.

Hermione kicsit csodálkozva ránéz Draco-ra.

- Rendben, én jövök. - mondja Pansy                                                  - Luna. Felelsz vagy mersz?            - Mindkettő jöhet.                            - Tudja már Hermione hogy Draco megcsalta veled?                  - Igen. a merésem?                          - Csókold meg, Draco-t!

Odamegy és jó hosszasan lekapja, de Draco ellöki.

- Elég már!                                        - Hermione, felelsz vagy mersz?    - Merek.

Draco hátulról a hátát kicsit megpiszkálja.

- Jó, akkor csókold meg Cedricet!

Ránéz Draco-ra, és oda megy Cedric-hez és szenvedélyesen megcsókolja, majd miután eltávolodtak, megharapja a száját. Draco nagyon feldühödik mert tudja, hogy Hermione csak akkor harapja meg a száját ha élvezte a csókot.

- Én jövök! - mondja Hermione.    - Felelek.                                            - Igaz hogy egy ribanc vagy?          - Minek neveztél bazdmeg?            - Nem neveztelek semminek,csak feltettem egy kérdést. Igaz hogy egy ribanc vagy?                         *Nem válaszol semmit*                Őszintén kell válaszolni tudod.       - Nem, nem vagyok az.

Még egy kicsit elvannak majd mindenki elmegy a saját szobájába.

- Kérdezhetek valamit?- kérdi Draco.                                                - Persze. Mit szeretnél?                 
- Élvezted a csókot?                          - Mi? Kivel?                                      - Cedric-cel                                        - Mii? Dehogy! Amúgy is tudod hogy csak téged szeretlek. Te vagy a legfontosabb ember az életemben.                                        - Tudom. De megharaptad a szádat!                                              - Mi van akkor?                                - Csak akkor szoktad csinálni amikor velem csókolózol!           
- Kicsim...légyszíves ne vitatkozzunk egymással.   Szeretlek. Ez a lényeg, nem?        - Igazad van. Sajnálom.

Elmennek aludni.(másnap lesz a bál)

"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя