#18 a fura álom [befejezés]

380 8 3
                                    

Reggeledik a Roxfortban. A fáklombjai susognak, a források bugyognak. (Nagy költő vagyok)
Páran már felkeltek, de még ők se tértek magukhoz. Kivéve két embert. Hermionét és Dracot. Vagyis, inkább csak Draco kelt fel, Hermione lustult.

- Draco, most miért keltél fel? Még korán van. Gyere vissza az ágyba!

- Álmodtam valami furát a ma esti bállal kapcsolatban.

- Nem tudnánk ezt később megbeszélni?- kérdezte fáradtan.

- Pont ahogy kezdted. Nem. Muszáj ezt elmondanom mert furcsa.

- Egy kicsit később!
Ledobja Dracot egy párnával.

- Jó, ha nem vagy kíváncsi az álmomra akkor majd elmesélem másnak.

- Most hová mész? Hallgatlak!

Ezt már nem hallotta, mert elindult valakihez. Nem máshoz mint Pansyhez.
M=magában

M: Remélem, csak Crakk-hoz, vagy Monstrum-hoz ment. De viszont most össze kéne kapnom kicsit magam.

Felöltözik, majd egy kis sminket is magára ken.

- Ez így tökéletes lesz! - összecsapja a kezeit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Ez így tökéletes lesz! - összecsapja a kezeit.
De elsőnek keressük meg Durci Dracot.

(Egyébként, aki nem tudná, ma nem kell menniük tanításra a bál miatt)

Elmegy és megpillantja Dracot, de inkább ne tette volna. Pansy szobájából jött ki.

- Hát te? Mit csináltatok az új barátnőddel?

- Nem az új barátnőm. Csak elmondtam neki az álmomat. Egyébként hogy ilyeneket mondasz eléggé gyerekessé teszed magad.

- Aha értem. Én vagyok a gyerekes? Egyszer összeveszünk azt szaladsz is az exedhez. Mi ha összehàzasodunk akkor az lesz, hogy összeveszünk te meg àtmész Pansyhez, és megcsalsz?

- Te tiszta hülye vagy!

- Igen, meglehet. De ehhez amit most fogok mondani nem leszek hülye. Téged szeretni, egy vesztes jàték. Tudod mit? Menj Pansyvel a bàlba. Ő úgy jobb tàrsasàg mint én. Végeztem veled!- kiabàlta, amikor meglátta hogy Draco szemeiben könnyek ülnek.
M: Pedig annyira szeretem. Miért mondtam ilyen hülyeséget? Csak a féltékenység beszélt belőlem.

- Rendben van. - s ezzel a mondattal együtt elindult a nagyterem felé.

- Sziasztok.- ült le a griffendéles asztalhoz.

- Szia. Hallottuk hogy szakítottàl Malfoyyal.

- Nem szeretnék erről beszélni, ha nem baj.

- Persze, megértjük.

- Mindjàrt jövök, csak beszélni valóm van Tom-mal.

- Rendben.

Felàllt, majd odaballagott a mardekàros asztalhoz, és leült Tom mellé.

"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang