December van. Az előző eset óta eltelt két hét. Hermione éppen ebédel. Draco az udvaron van. A többiek csak a szokásos dolgokat csinálják. Hermione eszi az utolsó falatokat amikor oda ül mellé Ron.
- Szia! -mondja Ron boldogan.
- Szia!
- Hogy vagy? Nem fáj már a lábad?
- Nem. Képzeld most felhőtlenül boldog vagyok. Ilyet még sohasem éreztem. Mintha tele lenne energiával a testem. De szerintem ez amúgy is látszik rajtam. Az egyetlen gondom ezekkel a mankókkal van. Valahogy nem tudom használni őket. Használhatatlanok!
- Örülök hogy jobban vagy. Ami a mankót illeti, nyugodj meg pénteken már ülhetsz tolószékben. -mondja viccesen.
- Jaj de várom. Ennyire még sohasem vártam semmit.Nagy nevetésbe kezdenek.
- Egyébként hol van Harry? Amióta tudod, megakart ölni azóta nem láttam.
- Asszem szobafogságban van. Nem jöhet ki a szobájából. Így a meccseit is ki kell hogy hagyja. De ő szerezte magának a gondot.
- Ja. Szerintem elmegyek megnézem hogy hogy van.
- Biztos? Nem lesz belőle gond? Ne menjek veled?
- Nyugi Ron! Nem lesz semmi gond.
- Rendben van. Vigyázz magadra! Amúgy várjunk! Hol van egyébként Draco?
- Szerintem kint van. Valami olyasmit mondott hogy ki kell mennie.
- Oks. Na de menj mert a végén valaki meghallja hogy Harryről beszélünk.
- Okés, okés. Szia!
- Szia!Hermione elmegy. Ahogy oda ér az ajtóhoz nem mer bekopogni. Valamilyen érzés elkapja. Rossz. Viszont hirtelen annyit vesz észre hogy a lábai és a kezei egyszerre remegnek. Félt. Félt attól, hogy ne tán történne valami. Erőtt vett magán majd bekopogott.
- Gyere!-mondja Harry.
- Sz..szi..szia -mondja félénken Hermione.
- Hello. Hát te? Nem félsz tőlem, hogy olyat teszek majd amit nem akarsz?
- Nem. Hogy vagy?
- Szerinted? Miattad ki kell hagynom a meccseimet. Ráadásul ebbe a rohadt szobába kell dekkolnom. Csakis miattad!
- Te szerezted magadnak a bajt. -mondja halkan.
- Tessék? Ezt jól hallottam? A kis okoska megszólalt? Mindig csak okoskodsz. Azt hiszed hogy milyen okos vagy. De sehol sem vagy! Senki sem szeret téged! Fogadd el!
- Fejezd be!Elkezd zokogni. Harry elkezd közelíteni felé. Hermione hátrál, de megbotlik ezért elejti a mankóját, és a földre esik. Sarokba szorul.
- Hagyj békén!
- Miért mi lesz? Rám uszítod a Barátodat, meg annak a hülye csicskáit?
- Nem hanem..olyat teszek amit majd megbánsz!
- Hú! Berezeltem!Elkezdi rúgdosni Hermionét. Hermione sikít egy nagyot. Hirtelen mindenki felkapja a fejét és keresi a hang forrását. Persze Draco is meghallotta ezt ezért azonnal Ronhoz indul, mert látta hogy beszélgettek.
- Ron!
- Igen?
- Láttad Hermionét? Vagy mondta hogy hová megy?
- Hát, azt mondta elmegy megnézni Harryt.
- Te Jézus Szent isten! Te meg elengedted?
- Igen.
- Ahjj csá!Elviharzik. Odaér Harry szobájához. Amikor éppen nyitja az ajtót látja hogy Harry meg próbálja többször is megcsókolni.
- Hermione!
Ránéz Dracora csillogó szemekkel és remegő kezekkel.
Draco rá ugrik Harryre és verekedni kezdenek. Hermione a sarokban sír, mert közben a keze meg vérzik. Mindenki oda talál és csak akkor látják azt a nagy felfordulást amit Dracoék csináltak. Hermione továbbra is csak sír. Hogy honnan lett véres a keze? Amikor elesett bele kezelt az üvegasztalba.
YOU ARE READING
"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]
RomanceEgy nap találkozol a mindent megbánó Dracoval.