Talàlkozàs

1.3K 25 2
                                    

Egy késő délutàni nap van.
Hermione és baràtai vàrjàk a késő vonatot.
Megérkezik a Weasley csalàd is.

- Remélem nem késtünk sokat- mondja Ron.
- Nem dehogy, még mi is csak vàrunk a vonatra. Nagy valószínűséggel késik- vàlaszolt Hermione.

Pàr perc múlva megérkezik a vonat és felszàllnak. Sajnos Hermionét egy màsik kabinba osztjàk mert Harryéknél màr teli voltak. Bemegy a kabinba és türelmetlenül vàrja a tàrsàt akivel beszélgethet. Hangos lépteket hall amik a kabinhoz vezetnek. Hermione elejt valamit és abban a pillanatban valaki bement hozzá. Csak egy halk szuszogást hall.

- Segíthetek?- kérdezi valaki a háta mögül.

Hátra néz. Látja hogy egy ismerős arc és rájön hogy ki ez.

- Draco Malfoy-

- Úgy látszik egy kabinba fogunk utazni.
- Igen észrevettem. Talán nem te vagy az a Granger lány?
- De én vagyok az. Örülök hogy megismerhettelek.
- Tudod tőled is bocsánatot kell kérnem. -mondja Draco sajnálkozva.
- Miért? Velem nem tettél semmi rosszat.
- Tudom de a barátaidat sokszor piszkáltam, te pedig kiálltál mellettük.
- Ó értem. Megbocsájtok.

Megölelik egymást, de hirtelen arra lesznek figyelmesek hogy nem bírják elengedni egymást. Azt érezték hogy mintha megtalálták volna azt az embert akire mindig is vágytak. Valahogy úgy érezték mintha hirtelen minden gondjuk eltűnt volna.

- Tudod, te nem vagy rossz ember. - mondja Hermione-
- Tényleg? - kérdi Draco zavarosan-
- Igen. Tudom hogy mindent az apád miatt tettél. Amúgy is mindenkinek jár egy 2.esély.
- Köszönöm. Mindent. Azt hogy ennyire megértesz engem. Te vagy az egyetlen ember eddig aki megértett. -mondja hálásan-
- Ezt bárkiért megtenném.
- Barátok? -kérdi félénken-
- Persze.

Megérkeztek.

"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora